Працював в 8 компаніях 21 рік 8 місяців
Банки, Телекомунікації / Зв'язок, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail
procurement executive
ING Bank
Банки
2 роки 10 місяців
12.2021 - до теперішнього часу
Deputy Head of Logistic and Real Estate Department
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
7 років 11 місяців
09.2013 - 08.2021
- Budgeting and forecasting of Department`s expenses;
- Participation in the budget process (planning, control and analyses of fact usage of budget on the monthly/quarterly/yearly basis);
- General services (logistic, transportation, supply of products, that necessary for Bank activities)
-Real estate management (finding new premises, negotiations with landlords.
-Coordination of activities, related to the Banks’ branches - selling /renting, maintenance, repairing, renovation);
-Working with non-residents suppliers (incl. working with customs);
- Procurement;
- Implementation of green initiatives.
PJSC “CREDIT AGRICOLE BANK” – Head of Procurement and General Service Division
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
4 роки
09.2009 - 09.2013
- Centralization of Procurement activities in a separate unit;
- Workflow centralization;
- To enhance digitalization of Procurement and paper workflow processes with special software implementation ("Vchasno", "Smart tender", etc.)
other activities:
- Hold tenders;
- Negotiations and additional discounts obtained;
- Supervising of agreements with suppliers;
- Coordination of Bank`s cars fleet (more than 140 cars);
- Fuel consumption control;
Менеджер із закупівель
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
4 місяці
05.2009 - 09.2009
- Розробка та супровід договорів на постачання та обслуговування.- Робота з постачальниками. Ведення переговорів та отримання додаткових знижок;- моніторинг цін на послуги та товари;- Виконання процесів оптимізації витрат.- участь у бюджетних процесах.
Керівник відділу закупівель
OTP BANK Ukraine
Банки
2 роки
05.2007 - 05.2009
- Створення відділу із самого початку та повний контроль над діяльністю підрозділу- планування, розробка та впровадження політик закупівель та інших стандартів та процедур, що належать до діяльності відділу;- обґрунтування та складання бюджету відділу закупівель, контроль за його виконанням та дотриманням;- відповідальність за адміністративні питання, включаючи відкриття нових торгових точок (160 торгових точок у 2007 – 2009 роках);- Підбір персоналу, контроль за навчанням та розвитком.- Участь у консультативній групі з впровадження системи SAP\R3.- Організація та ведення інвентаризації основних засобів у головному офісі та київських торгових точках.
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності
Райффайзен Банк
Банки
2 роки 1 місяць
04.2005 - 05.2007
- Обеспечение своевременного таможенного оформления грузов \ продукции,
- Получение необходимых разрешений в таможне и налоговой администрации для успешного прохождения таможенной очистки.
- Переговоры с поставщиками. Разработка и сопровождение договоров;
- Мониторинг финансового баланса с контрагентами, кредиторской задолженности.
- Участие в процессах централизации закупок.
- Ответственность за регулярную инвентаризацию основных средств
Менеджер внешнеэкономической деятельности
КОСМОТРЕЙД / Гончарук Е.С., ФЛП
Освіта
1 рік 4 місяці
01.2004 - 05.2005
- Работа с иностранными партнерами и подрядчиками (переговоры, заключение договоров, контроль выполнения работ, оплата и своевременное предоставление бухгалтерской документации);
- Поиск поставщиков
- Планирование расходов компании. Формирование бюджета на ежемесячной и годовой основе.
Менеджер з продажів
МОБІЛМАСТЕР
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
01.2003 - 12.2003
- Поиск клиентов, переговоры,
- Составление и заключение договоров купли-продажи.
- Составление коммерческих предложений.
- Разработка ценовых стратегий.
Ключова інформація
Закупки товаров, Закупки сырья, Управление недвижимостью, Управление автопарком
Навчався в 1 закладі
Академия Муниципального Управления
менеджментВЭД
Киев, 2003
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Переговоры в бизнесе (Natalya Pavlova course)
Организация и проведение агрессивных переговоров для получения требуемого результата
Школа Менеджмента (SmartTime)
Управление персоналом. Создание и управление сильной командой
Time and Task management
Планирование задач и техника правильного распределения времени.
SAP \ R3
участие во внедрении и работа с ERP системой SAP R3
Централизация Закупок
Этапы Централизации закупок, сложности и варианты решений
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
Категории: В,С,D
Стаж вождения более 20 лет
Dmytro
Dmytro
Supply chain manager, Procurement, Logistic, General Services
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 15 годин тому