Працювала в 1 компанії 4 роки 11 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Руководитель
Леруа Мерлен Україна / Leroy Merlin
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 10 місяців
02.2020 - до теперішнього часу
Досвід роботи
Керівник торгового відділу
Леруа Мерлен Україна, Київ
Серпень 2023 – понині
• Розробила та впровадила проект по реалізації продажів товару з надлишковим стоком та мінімальним обертом, що призвело до приросту +7% за перший місяць.
• Впровадила ротацію стоку товару, що дало прогрес в динаміці +18% за місяць.
• Розробила та впровадила план комерційної діяльності магазину з позитивною динамікою +17%.
• Формувала KPI для кожного співробітника відділу, контролювала виконання, статистику та динаміку.
• Організовувала навчання для підвищення рівня знань товару та підвищення кваліфікації продавців.
• Проводила співбесіди, організовувала та керувала командою з 15 чоловік.
• Проводила систематичні інвентаризації у відділі.
• Формувала бюджет відділу на місяць та рік відповідно до KPI.
• Співпраця з постачальниками та відділом закупок з розширення асортименту,та поверненням неліквідного товару.
• Комунікація з мерчендайзингом, спільна розробка рекламних цінників.
Керуюча рестораном
Lkafa-group
Лютий 2016 – Квітень 2019
• Організувала переімплантацію закладу, що призвело до зростання товарообігу на 30%.
• Розробила мотиваційний план продажу для співробітників.
• Оптимізувала витрати, включаючи списання, контроль замовлень та точність інвентаризації.
• Формувала графіки, табелі та зарплатні відомості.
• Проводила регулярні зібрання та організовувала тренінги.
• Опрацьовувала накладні та вела перемови з постачальниками.
• Формувала бюджет ресторану на місяць та рік.
Освіта
Київський кооперативний інститут бізнесу та права
«Фінанси та кредит»
Особисті та професійні якості
• Цілеспрямованість та амбіційність.
• Креативність та вміння знаходити нестандартні рішення.
• Системний підхід до вирішення завдань.
• Швидка адаптивність до нових умов.
• Висока комунікабельність та відкритість.
• Вимогливість до себе та інших.
• Лідерські навички та здатність мотивувати команду.
• Аналітичні здібності та вміння формувати бюджети.
• Відмінні організаційні навички.
• Навички переговорів та досвід роботи з постачальниками.
• Керівництво та організація роботи підрозділу або підприємства
• Розробка та впровадження стратегій розвитку
• Планування та розподіл завдань серед підлеглих
• Контроль за виконанням планів та завдань
• Прийняття управлінських рішень
• Взаємодія з іншими відділами або структурними підрозділами
• Здійснення аналізу та відстеження результатів діяльності
• Забезпечення ефективного функціонування та досягнення поставлених цілей
Керівник торгового відділу
Леруа Мерлен Україна, Київ
Серпень 2023 – понині
• Розробила та впровадила проект по реалізації продажів товару з надлишковим стоком та мінімальним обертом, що призвело до приросту +7% за перший місяць.
• Впровадила ротацію стоку товару, що дало прогрес в динаміці +18% за місяць.
• Розробила та впровадила план комерційної діяльності магазину з позитивною динамікою +17%.
• Формувала KPI для кожного співробітника відділу, контролювала виконання, статистику та динаміку.
• Організовувала навчання для підвищення рівня знань товару та підвищення кваліфікації продавців.
• Проводила співбесіди, організовувала та керувала командою з 15 чоловік.
• Проводила систематичні інвентаризації у відділі.
• Формувала бюджет відділу на місяць та рік відповідно до KPI.
• Співпраця з постачальниками та відділом закупок з розширення асортименту,та поверненням неліквідного товару.
• Комунікація з мерчендайзингом, спільна розробка рекламних цінників.
Керуюча рестораном
Lkafa-group
Лютий 2016 – Квітень 2019
• Організувала переімплантацію закладу, що призвело до зростання товарообігу на 30%.
• Розробила мотиваційний план продажу для співробітників.
• Оптимізувала витрати, включаючи списання, контроль замовлень та точність інвентаризації.
• Формувала графіки, табелі та зарплатні відомості.
• Проводила регулярні зібрання та організовувала тренінги.
• Опрацьовувала накладні та вела перемови з постачальниками.
• Формувала бюджет ресторану на місяць та рік.
Освіта
Київський кооперативний інститут бізнесу та права
«Фінанси та кредит»
Особисті та професійні якості
• Цілеспрямованість та амбіційність.
• Креативність та вміння знаходити нестандартні рішення.
• Системний підхід до вирішення завдань.
• Швидка адаптивність до нових умов.
• Висока комунікабельність та відкритість.
• Вимогливість до себе та інших.
• Лідерські навички та здатність мотивувати команду.
• Аналітичні здібності та вміння формувати бюджети.
• Відмінні організаційні навички.
• Навички переговорів та досвід роботи з постачальниками.
• Керівництво та організація роботи підрозділу або підприємства
• Розробка та впровадження стратегій розвитку
• Планування та розподіл завдань серед підлеглих
• Контроль за виконанням планів та завдань
• Прийняття управлінських рішень
• Взаємодія з іншими відділами або структурними підрозділами
• Здійснення аналізу та відстеження результатів діяльності
• Забезпечення ефективного функціонування та досягнення поставлених цілей
Ключова інформація
• Стресостійкість
• Самодисципліна
• Рішучість
• Маіння адаптуватися до нових умов
• Відкритість
• Оргвнізованість
• Самодисципліна
• Рішучість
• Маіння адаптуватися до нових умов
• Відкритість
• Оргвнізованість
Навчалась в 1 закладі
"Киевский кооперативный институт бизнеса и права"
фінанси
Киев, 2012
Володіє мовами
Українська
рідна
Alla
Alla
Керуючий відділенням
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому