Працювала в 4 компаніях   3 роки

Інтернет, Фінансові послуги, Краса / Фітнес / Спорт

Менеджер з розвитку напрямку HoReCa

MEGOGO

Інтернет

3 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

На вказаній посаді я виконую операційну роботу, що допомагає розвивати напрямок в Україні та поширювати легальне споживання контенту в закладах, що зареєстровані на юридичній площині.

Провідний фахівець текстового направлення відділу обслуговування клієнтів

MEGOGO

Інтернет

1 рік 9 місяців

10.2022 - 07.2024

На посаді провідного фахівця служби підтримки серед моїх обов'язків основними були такі, як: надання доцільної та змістовної інформації щодо запитань користувачів, швидке та якісне вирішення проблем, виявлення потреби, робота на результат, відповідно до очікувань клієнтів та вправне розв'язання конфліктних ситуацій для вибудови довготривалих відносин з користувачами послуг. З лютого 2023 року я поєднувала ці обов'язки з задачами проєкту НоRеCа. На проекті я здійснювала перевірку закладів та готелів для виявлення порушників, які нелегально транслюють спортивний контент через наш медіасервіс.

Менеджер клієнтської підтримки

Simply contact, Укрпошта

Фінансові послуги

4 місяці

04.2022 - 08.2022

На займаній посаді в мої обов'язки входило надання інформаційних послуг клієнтам щодо руху

замовлених ними посилок, відстеження якості наданих послуг, згідно з побажаннями клієнтів.

Робота на випередження спірних ситуацій, вправне їх розв'язання, якщо останні мали місце та

коректна консультація користувачів.

Менеджер клієнтської підтримки

Simply contact, проект Yves Rocher

Краса / Фітнес / Спорт

5 місяців

10.2021 - 03.2022

Yves Rocher - це французький бренд косметики. Моїми обов'язками, як менеджера клієнтської підтримки були: реєстрація нових клієнтів у системі СRM, прийом замовлень в телефонному режимі, а також робота з запереченнями та додатковими пропозиціями. Більша частина роботи була саме у дзвінках, що потребувало швидкого знаходження рішення ситуації та надання результату клієнтові.

Ключова інформація

Цілеспрямований фахівець з великим досвідом у службі підтримки, розумію свою

відповідальність та цінність для компанії. Володію навичками роботи у режимі багатозадачності, уважна до деталей, відповідально ставлюся до поставлених задач та

виконую їх згідно з дедлайом. У роботі мені допомагають стресостійкість, орієнтація на

результат, здатність швидко навчатися та бажання розвиватися.

Навчалась в 1 закладі

ЛНУ імені Івана Франка

Історія та археологія

Львів, 2024

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Досягнення

За ці роки роботи я досягла посаду старшого Фахівця служби підтримки, маю високі показники

швидкості опрацювання звернень та відмінну оцінку моєї консультації від користувачів.

Отримала перше місце в рейтингу операторів та перше місце серед учасників проекту

НоRеCа, перевіривши найбільшу кількість закладів та виявивши порушників. Також, стала

кращим працівником року у 2023 році.

Олена Романівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Львів

1 000 $

21 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 годину тому