Работал в 5 компаниях   12 лет 4 месяца

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство

Team Leader

Нова пошта

Транспорт и Логистика

1 год 3 месяца

02.2024 - по настоящее время

  1. Організація роботи групи розвитку партнерської мережі;
  2. Контроль виконання поставлених цілей;
  3. Створення методології розвитку партнерської мережі;
  4. Проведення аналізу та комплексної оцінки покриття території партнерської мережі;
  5. Розвиток мережі партнерських відділень;
  6. Контроль виконання плану відкритів/переїздів партнерської мережі;
  7. Контроль своєчасності відкриття/переїзду підрозділів партнерської мережі згідно розробленого графіку відкриттів/переїздів/кпітальних ремонтів0;
  8. Контроль своєчасності створення попередніх проектів, технічних завдань, візуалізацій та план-схем для відкриття партнерських відділень;
  9. Оновлення чинних та написання нових нормативних документів, які регламентують розвиток партнерської мережі;
  10. Проектна робота з оптимізації існуючих технологічних процесів за допомогою роботизації та впровадження Lean проектів;
  11. Аналіз та погодження потенційних локації для відкриття нових та переїзду діючих підрозділів партнерської мережі;
  12. Формування метрик КРІ та рейтингу з розвитку партнерської мережі;
  13. Проведення зустрічей з Партнерами;

Development Manager

Нова пошта

Транспорт и Логистика

2 года 5 месяцев

09.2021 - 02.2024

1. Аналіз, погодження та контроль відкриття локації для переїзду та відкриття нових відділень;

2. Контроль виконання операційних процесів та дотримання deadline переїзду/відкриття нових відділень;

3. Створення плану розвитку та бюджетування на наступний рік для відкриття та переїздів відділень;

4. Збір, аналіз та консолідація інформації згідно відповідних запитів;

5. Створення звітів, ведення періодичної та постійної звітності;

6. Актуалізація нормативних документів, що регламентують операційні процеси;

7. Розробка візуалізацій та план-схем майбутніх локацій для переїзду/відкриття нових відділень.

8. Планування та організація своєї роботи;

9. Контроль дотримання встановлених процедур і стандартів відкриття/переїзду відділень;

10. Оптимізація існуючих процесів в рамках мого функціоналу та погодженого бюджету;

11. Підвищення професійних навичок за допомогою корпоративного навчання та індивідуального навчання у позаробочий час.

Керівник відділення

ТОВ Нова Пошта

Транспорт и Логистика

6 лет 1 месяц

06.2015 - 07.2021

-Організація ефективної роботи відділення;  -контроль виконання стандартів компанії, дотримання показників якості та сервісу компанії та на основі аналізу їх покращення; • підбір персоналу, адаптація та навчання згідно стандартів компанії,  -контроль забезпечення відділення матеріально-технічними ресурсами, МШП, поліграфією, відповідно до об'єму витрат, контроль складення та затвердження бюджету. -аналіз роботи відділення (вантажообіг, розрахунок прогнозу ефективності та продуктивності  відділення згідно аналізу затрат відділення у розрізі 1 грн/ЕН та використаних люд/год. ); • робота з графіком виходу персоналу на основі даних зі звіту Reporting та аналізуючи приріст чи зменшення вантажообігу у розрізі за минулий місяць/тиждень;  -аналіз причин виникнення потенційних черг та розроблення системи заходів для запобігання виникнення черг; • індивідуальна робота з клієнтами при виникненні конфліктних ситуацій на відділенні;  -звітність перед керівництвом; -проведення інвентаризацій; -контроль за дотриманням касової дисципліни; -робота з інструкціями по охороні праці та пожежній безпеці; -взаємодія з контролючими органами при перевірках відділення; -контроль за ОЗ, МШП, НМА(замовлення, переміщення, списання); -робота з підрядними організаціями; -бюджетування витрат щодо ремонту\поліпшення відділення; • виконання делегованих функцій територіального менеджера.  Основні досягнення: -Підбір персоналу та розроблення графіків виходу персоналу для уникнення переробітку персоналу, завдяки даній схемі вдалося практично усунути плинність персоналу на відділенні; -кураторство над частиною відділень мережі, в результаті чого  навчився віддалено керувати роботою інших відділень; -за відсутності територіального менеджера він повністю делегував мені всі його функції; • переговори з постійними клієнтами та переведення їх повністю на оформлення ІД завдяки цьому на  відділенні частка ІД зараз становить 75-79% від загального вантажообігу; -переговори з постійними клієнтами  для заключення договору з ПОСТ ФІНАНС та перехід їх з послуги «Грошовий переказ» на послугу «Контроль оплати» завдяки цьому зменшився ризик черги так як клієнти не стоять 30-40 хвилин займаючи одного фахівця оператора для отримання грошових переказів; -проведена робота з підбору персоналу на 0,5 ставки, що дозволило перекрити пікові навантаження на відділення що також зменшує ризик виникнення черги; -Індивідуальне навчання персоналу для їх розвитку та створення кадрового резерву для компанії, в майбутньому для підвищення їх до керівників відділень (з мого відділення відібрали шість керівників  відділень які наданий момент працюють в компанії); -Самостійне проведення переговорів з орендодавцем стосовно пролонгації договорів оренди та запобігання підвищення оренди або мінімального підвищення; -Самостійно за відсутності територіального менеджера займався відкриттям нових відділень у нашій мережі та був виконуючим обов'язків територіального менеджера під час його відпустки

продавець- консультант

СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

10.2013 - 07.2015

• управління продавцями-консультантами; -контроль виконання показників КРІ; -проведення тренінгів та вебінарів для підлеглих; -розміщення товарів (мерчендайзинг) у закріплених відділах магазину згідно затверджених планограм; -проведення інвентаризації; -контроль працівників, щодо дотримання затверджених компанією  стандартів (обслуговування клієнтів, супроводження клієнтів); -вирішення конфліктних ситуацій з покупцями магазину; -повернення товару від покупців. -конроль дотримання касової дисципліни

Змінний технолог

ПАТ "Український бекон

Промышленность и Производство

8 месяцев

08.2012 - 04.2013

  • -Організація роботи цеху і виробничого персоналу (кількість персоналу складає 45 осіб);
  • -Табелювання персоналу;
  • Робота з Нормативними документами;
  • Контроль виконання завдання зміни;
  • Контроль якості продукції, що виготовлється на всіх етапах виробництва;
  • Звітність про виконання завдання зміни перед керівництвом підприємства.

Ключевая информация

-

Учился в 2 заведениях

Національний Університет Харчових Технологій

Технологія зберігання, консервування та переробки м'яса

Київ, 2012

Вище Професійне Училище №10

Майстер ковбасного виробництва

Київ, 2006

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Ощадливе виробництво LEAN Жовтий пояс

Київ, 2024

Corporate University

Дата видачі: листопад 2024 р.

ІД облікових даних: №180/1124


  1. LEAN Yellow Belt

Архітектурна 3D візуалізація 3DS Max

Київ, 2023

Де проходило навчання: Insed schol

Видано сертифікат: Серпень 2023 р.

ІД облікових даних EM303767097462165257979

  1. Architectural Visualization
  2. Autodesk 3ds Max
  3. V-RayV-Ray
  4. Corona Renderer

Microsoft Excel 2007-2019/365 Professional Level 1

Київ, 2021

Максим Юрійович

Team lead/ Керівник групи

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

80 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад