Працював в 8 компаніях   19 років 4 місяці

Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Фармацевтика

Менеджер по роботі з ключовими партнерами

Treeum

Інтернет

3 роки 1 місяць

10.2021 - до теперішнього часу

1. Залучення нових партнерів та успішне підписання договорів на розширення співпраці по лідогенерації.
2. Утримання клієнтської бази, під час загострення військової агресії з боку країни терориста.
3. Підвищення обсягів продажів. Збільшення доходів від співпраці з існуючими партнерами.Успішний розвиток кросс-продажів.
4. Покращення відносин з партнерами. Постійна комунікація - являється запорукою довгострокових та стабільні відносини з ключовими клієнтами.
5. Ефективне управління проектами. Вчасне та успішне завершення проектів.Оптимізація процесів співпраці.
6. Аналітика та звітність. Надання точних та своєчасних звітів про результати співпраці.Використання аналітичних даних для покращення подальших етапів співпраці.
Обов'язки:
1. Пошук партнерів для співробітництва:
Ідентифікація потенційних партнерів. Проведення аналізу ринку для визначення нових напрвлень клієнтів.
2. Організація та ведення зустрічей, переговорів та презентацій продуктів компанії:
Підготовка та проведення презентацій. Ведення переговорів, щодо умов співпраці.Організація зустрічей з потенційними та існуючими партнерами.
3. Організація, супровід підписання договорів, подальший супровід та кросс-селл клієнтів:
Підготовка та підписання договорів. Супровід клієнтів після підписання договорів. Надання щомісячних звітів про результати співпраці.
4. Підтримання та розвиток відносин із існуючими клієнтами B2B:
Регулярне спілкування з клієнтами для підтримання відносин. Виявлення нових можливостей для розширення співпраці.Надання підтримки клієнтам у вирішенні їхніх питань та проблем.

Директор

АСТРА ТРЕЙД КОМПАНІ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

01.2021 - 10.2021

Відкриття підприємства з метою здійснення підприємницької діяльності, а саме оптового продажу пакувальної продукції з метою отримання прибутку.
Задачі
Напрацювання ділових відносин з постачальниками, а також покупцями продукції шляхом - холодних дзвінків, особистих зустрічей, контактів отримані через контрагентів. Також здійснення організація ведення бухгалтерського та управлінського обліку - з метою ведення ефективного підприємництва.
- Пошук та залучення клієнтів, виявлення потреби, підготовка комерційних пропозицій;
- Здійснення продажу продукції та послуг компанії;
- Проведення презентацій, переговорів, укладання договорів;
- Прийом та узгодження замовлень, обсягів, цін, термінів;
- Контроль відвантаження, доставки, оплати, дебіторської заборгованості;
- Ведення клієнтської бази, документообігу, звітності. Аналіз та прогнозування продажів;
- Моніторинг ринку (попит, ціни, конкуренти)

Начальник відділення банку

Агропросперіс Банк

Банки

6 місяців

07.2019 - 01.2020

Організація роботи відділення з "нуля", а саме, підбір персоналу, налагодження процесів та документообігу, налагодження фінансово-господарської діяльності. Розвиток відділення, який дав змогу вийти на виконання перших планових показників, а саме залучення клієнтської бази перш за все фізичних осіб, що передбачено стратегією розвитку Банку, а також поступове формування бази клієнтів юридичних осіб.
Обов'язки:
Організація роботи відділення, а саме: підбір персоналу, організація роботи з відкриття відділення, налагодження процесів та документообігу, постановка цілей, задач, а також розробка методів для якісного виконання встановлених планових показників визначених стратегією розвитку Банку.

Начальник відділення банку

ГЛОБУС,КБ, ПАО

Банки

4 роки 10 місяців

09.2014 - 07.2019

1. Забезпечення результатів діяльності відділення, які передбачають повне покриття витрат і одержання прибутку, виконання планів роботи відділення, кількісних та якісних показників, що доводяться Головним банком, по напрямкам діяльності відділення;

2. Здійснення керівництва діяльності відділення відповідно до вимог законодавчих та нормативних документів НБУ та Банку

3. Представництво інтересів відділення у відносинах з організаціями, підприємствами, установами та громадянами з питань діяльності відділення

Професійні досягнення:

Застосування організаційних та управлінських навичок, а також умінь ведення перемовин і продажу банківських продуктів, що дало змогу відділенню не тільки виконувати поставлені плани а й вийти на плановий прибуток.

Начальник відділення банку

Банк Кіпру

Банки

3 роки 9 місяців

12.2010 - 09.2014

1. Організація роботи відділення;

2. Вирішення питань щодо фінансово-економічної та господарської діяльності відділення в межах функціоналу начальника відділення;

3. Адаптація, розвиток, контроль підлеглого персоналу;

Професійні досягнення: Відкриття нового відділення банку, починаючи з підбору персоналу та виведення відділення в лідируючі позиції в Київському регіональному Департаменті. Навчання та розвиток управлінських навичок.

Начальник відділення банку

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

2 роки 11 місяців

11.2007 - 10.2010

1. Забезпечення пропозицій банківських продуктів і відповідності до стратегії розвитку банку, з метою задоволення потреб клієнтів і виконанню планів продаж;

2. Залучення, обслуговування, супроводження клієнтської бази відділення;

3. Якісний підбір персоналу, навчання та наставництво

Заступник начальника відділення. Фахівець з індивідуального бізнесу

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

2 роки

10.2005 - 10.2007

1. Залучення та консультації клієнтів з надання банківських послуг:

  • Кредитування та супроводження фізичних і юридичних осіб;
  • Моніторинг та погашення проблемних кредитів;
  • Залучення фізичних осіб на обслуговування я на розрахункове - касове обслуговування так і залучення депозитів населення;
  • Залучення на комплексне обслуговування клієнтів середнього та малого бізнесу

2. Перевірка правильності ведення та оформлення кредитних справ;

3. Пошук партнерів для налагодження співпраці в напрямку кредитування, страхування, та збільшення депозитного портфелю

Професійні досягнення:

З початку роботи а АТ «УкрСиббанк» вдалося отримати знання та навички які дали змогу піднятися кар'єрними сходинками з фахівця індивідуально бізнесу до начальника відділення і в подальшому якісно і в повному обсязі виконувати план продажів відділення

Старший менеджер (помічник бухгалтера)

ТОВ Лавікон

Фармацевтика

11 місяців

10.2004 - 09.2005

Ведення та здача бухгалтерської звітності, реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів, отримання дозволів та ліцензій

Ключова інформація

Маю досить великий досвід відкриття і розвитку торгових точок (відділення Банку), також маю навички управління персоналом (керівник відділення банку 12 років), вмію згуртувати колектив і мотивувати підлеглих, розставляти пріоритети, також маю гарні комунікативні навички, вмію працювати в команді, вести перемови, займатись консультуванням та продажем.

Навчався в 2 закладах

Національний Авіаційний Университет

Бухгалтерський облік та аудит

Київ, 2004

Лубенський лісний технікум

Бухгалтерський облік

Лубни, 2000

Володіє мовами

Німецька

базовий

Додаткова інформація

Ціль

Робота в компанії з динамічним зростанням, вдосконалення рівня професіоналізму, використання придбаних знань і вмінь для роботи в Вашій компанії для отримання вмотивованого доходу.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії "В"

Захоплення та інтереси

Люблю подорожувати, дізнаватись щось нове для себе, також люблю грати в футбол і захоплююсь риболовлею

Валерій

Project-менеджер

Київ

Готовий переїхати: Боярка, Вишневе, Київська обл.

80 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому