Працювала в 3 компаніях   11 років 10 місяців

Банки

Головний економіст

Monobank | Universal Bank

Банки

3 місяці

08.2024 - до теперішнього часу

Головний фахівець з організації прийому платежів Управління розробки та розвитку продуктів Департамент продуктів роздрібного бізнесу та транзакційного банкінгу
- Проводити аналіз економічної ефективності та доцільності роботи встановлення тарифів для роботи за договорами клієнтів (операторів);
- здійснювати належну перевірку клієнтів (представників клієнтів), які укладають з Банком договори про прийом платежів та не мають рахунків, відкритих в Банку;
- здійснювати ідентифікацію та верифікацію клієнта (його представника);
- встановлювати кінцевого бенефіціарного власника клієнта;
- розуміти мету та характер майбутніх ділових відносин або проведення фінансової операції;
- проводити на постійній основі моніторинг ділових відносин та фінансових операцій клієнта;
- забезпечувати актуальність отриманих та існуючих документів, даних та інформації про клієнта;
- збирати необхідний пакет документів для укладання договору з клієнтом на приймання платежів в дистанційних каналах;
- організовувати процес погодження відповідними службами банку, встановлення ділових відносин та укладання договору на приймання платежів в дистанційних каналах, організовувати підписання договору
- брати участь у складанні та узгодженні технічних завдань, спрямованих на поліпшення та розширення функціональності програмних комплексів, процесів пов’язаних з продуктами Банку.

Головний економіст ММСБ

Ощадбанк

Банки

2 роки 8 місяців

12.2021 - 08.2024

З 12 грудня 2021 року - головний економіст по роботі з клієнтами мікро, малого та середнього бізнесу.
З жовтня 2022 року - завідувач сектору по роботі з клієнтами мікро, малого та середнього бізнесу.
З 2023 року - Керіаник відділу ММСБ. Була нагороджена грамотами: - Кращий менеджер по кількості залучених нових клієнтів в 2023 році;
- 1 місце - за кількість залучених нових трансакційних клієнтів ММСБ по системі за 1 квартал 2024 року.
В мої обов?язки входило:
- сервісне обслуговування клієнтів -мікро, -малого та - середнього бізнесу;
- продаж продуктів клієнтам ММСБ;
- проведення ідентифікації та верифікації нових та діючих клієнтів ММСБ;
- виконання планових показників відділу ММСБ.

Менеджер банка

Райффайзен Банк Аваль

Банки

8 років 8 місяців

06.2012 - 02.2021

З 2012 року працювала касиром.З 2013 року старшим касиром. З 2016 року завідувачем касового відділу. З 2017 року головним економістом з сервісу юридичних осіб. З 2018 року старшим менеджером з обслуговування клієнтів преміального сегменту мікро та малого бізнесу. З 2020 року старшим менеджером з продажу та сервісу малого та мікро бізнесу.
В мої обов’язки входило:
- активний пошук та залучення нових клієнтів;
- розвиток і супровід клієнтського портфелю ( відкриття рахунків, внесення виручки, видача за чеками, проведення ідентифікації, валютні операції ( купівля, продаж та зарахування), надання довідок та банківських виписок за рахунками клієнтів);
- консультування клієнтів засобами Клієнт-банк, допомога у вирішенні питань в телефонному режимі;
- проведення зустрічей і презентацій банківських продуктів;
- виконання плану продажів ( кредитні продукти, депозитні програми, еквайринг, зарплатні проекти).

Навчалась в 2 закладах

Українська академія банківської справи Національного банку України

Економіка та підприємництво: Фінанси і кредит

Сумы, 2017

КФЕК НУДПСУ

Фінанси та кредит

Ірпінь, 2012

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат АБ 1389 Український державний Університет імені Михайла Драгоманова Психологічна допомога особистості при переживанні травматичного досвіду

Київ, 2024

- допсихологічна та перша психологічна допомога; - резильєнтність як особистий ресурс; - виникнення психосоматичних розладів.

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Навички роботи з комп’ютером

- досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows), програми Microsoft Word, Excel, Outlook, Інтернет. - уміння працювати в системах «АБС ММФО; ЦЕА; СЕД; CardManager, iDoc, Jira Core, Webbank. - банківське програмне забезпечення.

Додаткова інформація

Професійні навички та знання: - вміння працювати в команді; - досвід ведення переговорів; - грамотна письмова і усна мова; • наполегливість; комунікабельність; вміння добувати інформацію; уважність до деталей; дисциплінованість; психологічна та фізична стійкість; уміння виконувати декілька задач одночасно. Інше: • Вік: 30 років. • Сімейний стан: заміжня • Наявність дітей: немає • Захоплення: книжки, музика, театр, йога, малювання.

Світлана Олександрівна

Фахівець відділення банку

Київ

37 000 грн.

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому