Працювала в 9 компаніях   17 років 9 місяців

Будівництво, Промисловість та Виробництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для бізнесу - інше

Офіс-менедежер(бухгалтерія)

ТОВ "СТЕЙТ ГРУП"

Будівництво

1 рік 4 місяці

08.2023 - до теперішнього часу

Документаційне забезпечення підприємства: прийом документів, робота з документами: оформлення, підписання, погодження, ознайомлення співробітників, реєстрація, облік, зберігання, формування справ. Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією. Участь в публічних закупівель(тендер): готування пакета документів для участі в закупівлі. Ведення бухгалтерського обліку в 1С( первинні документи). Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення канцелярії, оформлення заявок на оплату рахунків. Виконування інших доручень директора.

Бухгалтер

Хлібокомбінат

Промисловість та Виробництво

2 місяці

01.2022 - 03.2022

Робота з табелем обліку робочого часу. Нарахування заробітної плати та всіх видів виплат: премій, індексацій, розрахунок відпускних, лікарняних, компенсацій при звільненні, формування зарплатних відомостей. Підготовка відомостей на виплату. Нарахування та утримання податків та зборів із заробітної плати. Подання звітності до органів ДФС, ПФУ та Статистики. Проходження перевірок контролюючих органів. Робота в програмі 1С ЗУП, M.E.Doc

Бухгалтер внутрішнього обліку

Ресторан, кафе

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

05.2021 - 10.2021

Обробка первинної документації: робота з постачальниками, ТТН, акти звірок, формування та подача робочого табелю, інвентаризація складу(кухня, бар), робота з касою.Створення меню, калькуляція собівартості страв, на основі технологічних карт.

Замісник головного бухгалтера

Комунальне підприємство

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 10 місяців

06.2019 - 04.2021

Основна діяльність: заробітна плата, робота з касою. Інші доручення головного бухгалтера - Клієнт-Банк, участь у проведенні інвентаризацій грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей, обробка даних по відповідних ділянках бухгалтерського обліку для складання звітності.

Бухгалтер по зарплаті

Комунальне підприємство

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 2 місяці

03.2018 - 05.2019

Робота з табелем обліку робочого часу. Нарахування заробітної плати та всіх видів виплат: премій, індексацій, розрахунок відпускних, лікарняних, компенсацій при звільненні, формування зарплатних відомостей. Підготовка відомостей на виплату. Нарахування та утримання податків та зборів із заробітної плати. Подання звітності доорганіа ДФС, ПФУ та Статистики. Проходження перевірок контролюючих органів. Робота в програмі 1С ЗУП, M.E.Doc

Бухгалтер по зарплаті

ПАТ"Запоріжгаз"

Промисловість та Виробництво

5 років 4 місяці

10.2012 - 02.2018

Робота і звітність з економічним відділом підприємства.Робота з табелем обліку робочого часу. Нарахування заробітної плати та всіх видів виплат: премій, індексацій, розрахунок відпускних, лікарняних, компенсацій при звільненні, формування зарплатних відомостей. Підготовка відомостей на виплату. Нарахування та утримання податків та зборів із заробітної плати. Подання звітності доорганіа ДФС, ПФУ та Статистики. Проходження перевірок контролюючих органів. Робота в програмі 1С ЗУП, M.E.Doc

Секретар керівника

ПАТ "Запоріжгаз"

Промисловість та Виробництво

1 рік 10 місяців

11.2010 - 09.2012

До обовязків входить: прийом відвідувачів, ведення діловодства (реєстрація вхідної і витікаючої документації); прийом телефонних дзвінків, що поступають керівникові; організація прийомів і нарад, замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу.

Оператор 1С

ПАТ "Запоріжгаз"

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

06.2009 - 10.2010

Робота на будівельно-монтажній дільниці: обробка пакета документів замовника, починаючи з кошториса на виконання робіт, акт виконанних робіт і здача документів у технічний відділ. Списання ТМЦ.

Оператор 1С

ПАТ "Запоріжгаз"

Промисловість та Виробництво

3 роки 7 місяців

09.2001 - 04.2005

Обовязки: спілкування з клієнтом, надавши всю необхідну інформацію для повної оплати за використанні послуги. Робота з боржниками. Повний облік карточки клієнта: показник лічильника, звірка оплат, льгота, субсидія.Обробка реєстров з показаннями лічильників, газового обладнання.

Ключова інформація

Досвід роботи у бухгалтерії с 2012р. Робота в 1С 7, 1С 8, Medoc, Word, Exel.

Навчалась в 1 закладі

БГПУ

Физико-математический

Бердянск, 2001

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Доброзичливість, комунікабельність (працювала в великому коллективі), вміння працювати з великим обсягом інформації, стресостійкість, організованість, здатність до навчання, толерантність, пунктуальність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю, відсутність шкідливих звичок, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення.

Сімейний стан

Одружена, маю двох дітей( 9 і 17 років)

Інна Вікторівна

Бухгалтер з первинної документації, офіс-менедежер

Бровари

18 000 грн.

45 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому