Працювала в 8 компаніях   11 років 4 місяці

Фінансові послуги, Охорона та Безпека, Банки, Інтернет, IT, Освіта, Телекомунікації / Зв'язок

Провідний фахівець відділу документообігу

АТ "УКРСИББАНК"

Фінансові послуги

2 роки 7 місяців

11.2021 - 06.2024

- перевірка документів юридичних справ клієнтів, комплектності кредитних досьє;

- реєстрація помилок, інформування менеджерів відділень, допомога іншим відділам у закритті термінових задач;

- підготовка справ для передачі в архів, робота в архіві;- формування звітів про неотримані документи;

- реєстрація та обробка вхідної, вихідної кореспонденції, робота з кур'єрською службою;

- сканування документів.

Офіс-менеджер, рекрутер

ТОВ "Захід-Холдінг"

Охорона та Безпека

3 місяці

08.2021 - 11.2021

- зустріч і прийом відвідувачів;

- пошук, підбір персоналу та проведення співбесід;

- супровід кандидатів на всіх етапах прийому на роботу;

- відповіді на телефонні дзвінки, ведення ділового листування;

- підтримка порядку в офісі, ознайомлення працівників з нововведеннями, вирішення організаційних питань, організація нарад;

- формування особових справ працівників, контроль наявності та актуальності документів;

- сканування, копіювання документів;

- виконання доручень керівника.

Провідний фахівець по обробці документів

UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Банки

4 роки 5 місяців

10.2016 - 03.2021

  • перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства документів для відкриття рахунків фізичних осіб, ФОП;
  • перевірка, редагування, доповнення даних клієнтів в програмі;
  • пошук негативної інформації по клієнтам, передача відомостей іншим підрозділам;
  • надання консультацій менеджерам відділень;
  • навчання стажерів;
  • контроль якості виконання online-заявок працівниками відділу.

Супервайзер відділу інформаційної підтримки

AllBiz Global

Інтернет

8 місяців

12.2015 - 08.2016

  • підбір, навчання персоналу та робота з кадровою документацією;
  • виконання доручень керівників, розподіл завдань між співробітниками;
  • контроль якості роботи персоналу та ведення звітності по роботі відділу;
  • здійснення телефонних дзвінків по «теплій» та «холодній» базі (Україна, Росія, Казахстан), актуалізація бази даних;
  • опрацьовувала вхідні листи від клієнтів.

Фахівець відділу інформаційної підтримки

AllBiz Global

Інтернет

1 рік 1 місяць

11.2014 - 12.2015

  • здійснення телефонних дзвінків по «теплій» та «холодній» базі (Україна, Росія, Казахстан), актуалізація бази даних;
  • проведення NPS-опитувань, редагування міні-сайтів;
  • навчання персоналу.

Рекрутер, Спеціаліст call-центру

SoftServe

IT

4 місяці

07.2014 - 11.2014

  • пошук кандидатів на заміщення вакантних посад, оновлення бази даних кандидатів, робота з документами працівників.

Адміністратор

ГО «Ресурсно – кадровий центр»

Освіта

10 місяців

11.2012 - 09.2013

  • консультування відвідувачів, пошук персоналу та проведення співбесід з кандидатами;
  • формування тренінгових груп (листування, реклама, дзвінки);
  • організація роботи офісу та навчального процесу.

Представник інформаційного центру

ПрАТ "МТС Україна"

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

10.2011 - 06.2012

  • надавала консультаційні послуги абонентам в телефонному режимі про послуги компанії, тарифи, умови абонентського договору

Ключова інформація

Робота на вхідній, вихідній лініях дзвінків; навчання персоналу; робота з документами

Навчалась в 2 закладах

ННІПО НУ «Львівська Політехніка», Адміністративний менеджмент

менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

Львов, 2014

Педагогічний коледж ЛНУ ім. Ів. Франка, Корекційна освіта

логопед, практичний психолог (спеціальний)

Львов, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Корпоративні тренінги (за період 2011-2024)

Львов, 2024

Курси англійської мови Green Forest

Львов, 2024

Курси «Керівник персоналу»

Львов, 2012

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

MS Office (Word, Excel, Power Point), SAP for banking, Outlook, Internet - рівень користувача з використанням організаційної техніки.

Личные качества

Особисті якості: відповідальна, організована, пунктуальна, комунікабельна, відкрита до навчання і саморозвитку.

Наявність характеристик з попередніх місць праці.

Увлечения и интересы

Інтереси: спорт, театр, психологія, література.

Катерина Петрівна

Офіс-менеджер, помічник кадровика

Львів

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому