Працювала в 5 компаніях   6 років 5 місяців

Послуги для населення - інше, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Банки, Фінансові послуги

Адміністратор

Інвайт

Послуги для населення - інше

9 місяців

02.2024 - до теперішнього часу

Організація та контроль роботи персоналу
Взаємодія із замовниками
Ведення звітності за виконаними замовленнями
Контроль залишків та своєчасне поповнення
Контроль оплати за надані послуги
Обробка скарг

  • Контроль за графіком роботи персоналу
  • Розподіл завдань між співробітниками
  • Інспектор нерухомості

    dom.ria

    Нерухомість та Девелопмент

    11 місяців

    12.2023 - до теперішнього часу

    Перевірка нерухомості
    Звітність щодо об'єкту
    Фото відео/звіт
    Комунікація із замовником

    • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Помічник керівника

    Будівельна компанія Софіївка

    Будівництво

    5 місяців

    05.2021 - 10.2021

    • Визїд на об'єкт будівництва
    • Консультації клієнтів
    • Підрахунок потрібних матеріалів
    • Складання комерційної пропозиції
    • Ведення проекту в ході монтажу обладнання
    • Підрахунок результату
    • Розрахунок з клієнтами
    • Оформлення документів розрахунків
    • Ведення табелю співробітників будівництва
    • Складання графіків роботи
  • Виконання доручень керівника
  • Управління діловими контактами
  • Координація графіків та зустрічей
  • Менеджер по роботі з клієнтами

    Приват Банк

    Банки

    4 роки 6 місяців

    08.2016 - 02.2021

    • Оператор call center вхідна лінія підтримки клієнтів, консьєрж сервіс.
    • Фін.моніторінг
    • Касове обслуговування, інкасація
    • Продаж банківських та страхових послуг
    • Допомога клієнтам у зоні самообслуговування
  • Ведення переговорів з клієнтами
  • Залучення нових клієнтів
  • Аналіз потреб клієнтів
  • Підтримка існуючих клієнтів
  • Організація зустрічей
  • Контроль якості обслуговування
  • Онлайн консультант

    Forex group

    Фінансові послуги

    4 місяці

    04.2016 - 08.2016

    • Консультації клієнтів
    • Оформлення угод та договорів
    • Ведення клієнтської бази
    • Допомога у закупівлі товарів для офісу

    Ключова інформація

    • Впевнене володіння офісними програмами (Microsoft Office, Google Suite), вміння працювати з електронною поштою, офісним обладнанням та програмним забезпеченням.
    • Вміння приймати рішення в умовах невизначеності та вирішувати конфлікти.
    • Вміння ефективно керувати стресом та зберігати спокій у складних ситуаціях, зберігаючи продуктивність та ефективність роботи.
    • Готовність до змін та здатність швидко адаптуватися до нових умов роботи чи вимог.
    • Уміння чітко та ясно висловлювати свої думки як у письмовій, так і в усній формі, ефективно спілкуватися з колегами та клієнтами.
    • Вміння ефективно планувати завдання, розподіляти ресурси та керувати часом для досягнення цілей

    Навчалась в 4 закладах

    ЖДУ імені Івана Франка

    Психологія

    Житомир, 2022

    ДГМА

    менеджмент

    Краматорск, 2019

    ДГМА

    Менеджмент ВЭД

    Краматорск, 2018

    МК ДГМА

    Финансы, Банковское дело и страхование

    Краматорск, 2016

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Ассоциация таможенных брокеров Украины

    Киев, 2019

    Підготовка митних брокерів

    Додаткова інформація

    Компьютерные навыки

    • Володіння пакетом офісних програм (Microsoft Office, Google Suite) • Робота з графічними програмами (Adobe Photoshop, Illustrator) • Володіння операційними системами (Windows, MacOS, Linux) • Вміння працювати з електронною поштою та організаціями нарад (Outlook, Gmail)

    Захоплення та інтереси

    • Любов до саморозвитку та постійне прагнення покращити професійні навички. • Інтерес до нових технологій та інструментів, що сприяють оптимізації роботи та підвищенню продуктивності. • Захоплення різними аспектами бізнесу та прагнення до розуміння його функціонування з метою досягнення успішних результатів.

    Посвідчення водія

    Посвідчення водія категорії B, автомат/механіка вільне володіння.

    Особисті якості

    • Легкість у встановленні контактів з колегами та клієнтами, вміння ефективно спілкуватися як в усній, так і в письмовій формі. •Готовність до старанної роботи та подолання труднощів для досягнення поставлених цілей. • Здатність ефективно планувати та керувати своїм часом, а також уміння організовувати робочі процеси • Вміння працювати незалежно, приймати рішення та діяти без стороннього контролю Щиро добра та прекрасна, вільна від шкідливих звичок, натхненна спортом та всебічному розвитку.

    Наталія

    Менеджер

    Житомир

    26 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 2 дні тому