Працювала в 10 компаніях 9 років 2 місяці
Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для бізнесу - інше, Фінансові послуги, Недержавні організації / NGO, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Енергетика та Енергоносії
Заступник начальника
55 управління начальника робіт
Державний сектор
7 місяців
05.2023 - 12.2023
Заступник керівника установи
Юрисконсульт
Технопростір | FAMO
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
02.2023 - 05.2023
- юридичний супровід діяльності підприємства;
- проведення аналізу, розробки договорів, додаткових угод, протоколів розбіжностей, попередніх договорів, погодження та організація підписання; підготовка та складання договорів різної категорії: договорів оренди, суборенди, постачання товарів, договорів на надання послуг та інш.;
- ведення діловодства, зокрема: забезпечення загального контролю за дотриманням умов договору, ведення реєстрів договорів, контроль платежів, впорядкування вже існуючої бази контрагентів, ведення реєстрів договорів, систематизація, облік і ведення правової документації;
- робота в сфері корпоративного права (внесення змін до установчих документів, тощо);
- розробка та узгодження внутрішніх документів;
- ведення ділового листування;- вивчення, збір та аналіз інформації на запит керівника;
- формування пакетів документів з метою подання до різного роду організацій;
- ведення претензійної роботи на підприємстві;
- надання усних та письмових консультацій працівникам компанії, надання відповідей на запити споживачам, контролюючим органам, написання інструкцій, положень для роботи магазинів;
- складання скарг, заяв, листів та запитів;
- перевірка різного роду документів на відповідність законодавству;
- аналітична робота: аналіз нормативно-правових актів, моніторинг діючого законодавства та змін до них з урахуванням специфіки роботи
- проведенням реєстраційних дій щодо Товариства для внесення відповідних змін до єдиних державних реєстрів.
Діловод
55 УНР МОУ
Державний сектор
2 місяці
12.2022 - 02.2023
- ведення документообігу, підготування наказів, положень, інструкцій, реєстру договорів,а також здійснення їх пролонгації, розірвання розробки;
- претензійна робота;
- контроль за виконанням термінів документообігу;
- організацію та зберігання документації, ведення, реєстрацію вхідної/вихідної кореспонденції; вхідних та вихідних документів (оформлення, ведення реєстрів, ведення журналів);
- робота з електронною поштою, обробка запитів,листування з державними органами, надання офіційних відповідей;
- підготовка звітностей та інш..
юрист
FastForward
Послуги для бізнесу - інше
5 років
10.2017 - 10.2022
ЮРИСКОНСУЛЬТ компаній FASTFORWARD (https://fforward.biz/) та MBA25 (https://mba25.com/) (консалтинг, бізнес навчання, освіта)
Повний документальний супровід господарської діяльності організації: супровід договірних процесів з моменту постановки задач на погодження самого договору, переговорів - погодження умов, його підписання, виставлення рахунків, оплати послуг, закриття актами.
• Юридичне супроводження декількох юридичних осіб;
• Укладання договорів, меморандумів, складання, погодження та підписання інших документів з внутрішніми та зовнішніми (іноземними) партнерами ( контрагентами);
• Зовнішнє та внутрішнє врегулювання конфліктів (медіація) ;
• Відслідковування виконання договірних зобов'язань, застосування юридичних механізмів для відновлення порушених прав, претензійна робота;
• Робота з проблемними контрагентами та підрядниками;
• Робота з державними органами, та іншими установами та організаціями ( нотаріат, органи самоуправління, банки та інші установи);
• Підтримка комунікації з бухгалтерією та колективом, оперативне реагування на запити декількох офісів в різних країнах;
• Юридичне консультування, інші юридичні питання;
• Моніторинг законодавства та впровадження необхідних юридичних механізмів.
Юрист договірного відділу
А-Finance
Фінансові послуги
10 місяців
10.2021 - 08.2022
- документальний супровід господарської діяльності компанії, ведення внутрішнього документообігу юридичного відділу;
- договірна робота (розробка та правовий аналіз договорів купівлі-продажу, поставки, фінансового лізингу, надання послуг та інших видів, а також перевірка документів, пов'язаних з договорами);
- супровід лізингових взаємовідносин;
- здійснення правового забезпечення поточних бізнес-процесів компанії,
- надання консультації клієнтам компанії, супроводження укладення договорів фінансового лізингу;
- готування відповідей на листи, звернень, запитів клієнтів компанії.
юрист
ГО "Серця Батьківщини"
Недержавні організації / NGO
2 місяці
08.2017 - 10.2017
(Юридична допомога на волонтерських засадах)
(Розформовано штат ГО:припинення діяльності) (Зв'язок з населенням, надання юридичної консультації з різних питань, написання запитів, повідомлень до державних органів та недержавних організацій, вивчення особливостей та проблематики району, меж округів, дільниць, освоєння специфіки роботи з людьми в розрізі виборчого права, кадрова робота)• Надання первинної та вторинної правової допомоги мешканцям одного з районів м. Києва;• Взаємодія з органами державної влади та місцевого самоврядування, неурядовими організаціями м. Києва (підготовка та надсилання звернень, ділові зустрічі та переговори, тощо);• Проведення правового аналізу юридичних актів організації, нових законодавчих та регуляторних актів, підготовка відповідних аналітичних звітів щодо таких документів;• Проведення опитувань населення, інших форм вивчення проблематики району міста в розрізі реалізації норм виборчого права;• Виконання функцій кадровика організації.
юрист
VP Group (ВП Груп)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 4 місяці
03.2016 - 07.2017
В якості юриста: ведення обліку договорів, складання, вичитка - написання зауважень, протоколів розбіжностей, влагодження проблемних питань з іншою стороною, контроль за підписанням, наявністю та термінами дії, написання претензій, рекламацій, надання відповіді на запити комерційних та некомерційних структур, державним та приватним організаціям, подання документів у державні структури, суд, ДВС, нотаріат,написання запитів - отримання необхідних документів, внесення змін до статутних документів, і т.д.В якості асистента керівника: технічний супровід діяльності, призначення зустрічей,супровідні питання, ведення переписки, пошук інформації, допомога з моніторингом, контролем виконання завдань.В якості HR: формування профілю вакансії, пошук та підбір кандидатів за умовними параметрами, відбір кандитатів за допомогою інтерв'ювання (телефонна розмова, співбесіда), офіційне працевлаштуваення (формування наказу, укладання договорів, заведення особової справи) введення в колектив.В якості офіс-менеджера: підтримання роботи та, безпосередньо, безпеки офісу (слідчі дії), схоронності майна, забезпечення офісу необхідним, проведення інвентаризацій ( рух в 1С), забезпечення проведення корпоративів, тематичних свят.В якості менеджера онлайн-магазину: відслідкування онлайн заявок, приймання замовлень, консультування по телефону, передача замовлень на укомплектування та доставку , відслікування оплати, надання звітності.
юрист
ТОВ «ІВЕА»
Енергетика та Енергоносії
6 місяців
10.2015 - 04.2016
• Формування юридичних висновків та проектів договорів, претензій, протоколів, інших внутрішніх та зовнішніх документів компанії, контроль за їх виконанням;• Отримання дозвільних та інших документів від органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств та установ, нотаріусів, державних реєстраторів;• Владнання правових розбіжностей та суперечностей з контрагентами;• Захист інтересів компанії в судових органах;• Юридичний супровід участі компанії в тендерах, здійснення нею всіх інших статутних видів діяльності.
Секретар судових засідань
ОАСК
Державний сектор
6 місяців
04.2015 - 10.2015
- Здійснювала судові викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді, готування копій відповідних судових рішень.
- Здійснювала оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.Здійснювала ознайомлення сторін з справами.
- Перевіряла наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.
- Здійснювала перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді.
- Забезпечувала фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.
- Вела журнал судового засідання, протокол судового засідання.
- Виготовлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді.
- Здійснювала оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.
- Оформлення матеріалів судових справ і здійснення передачі справ до канцелярії суду.
- Виконувала інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.
Клініцист
Юридична клініка «Юстиніан» при НАВС
Недержавні організації / NGO
5 місяців
09.2014 - 02.2015
Безкоштовна правова допомога (консультативна) населенню.
Ключова інформація
- Досвідчений користувач Microsoft Office, пакетних програм Google, "Ліга", 1С(7), офіційних державних реєстрів, баз даних у відкритому доступі, пошуково-інформаційних систем мережі Інтернет;
- Прогресивні навики роботи з офісною технікою;
- Досвід медіатора, помічника керівника, рекрутингу та HR, онлайн-менеджера.
Навчалась в 2 закладах
НАВС
Факультет правового забезпечення підприємницької діяльності та психології
Киев, 2015
НАВС
Факультет правового забезпечення підприємницької діяльності та психології
Киев, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Емоційний інтелект
Вступ до медіації
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Отримала в січні 2022 року
Olesia
Olesia
Юрист, рекрутер, інспектор відділу кадрів
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 місяці тому