Працював в 9 компаніях 18 років 10 місяців
Державний сектор, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво
Менеджер, Уповноважена особа
Філія "Пасажирська компанія" АТ Укрзалізниця"
Державний сектор
7 років 4 місяці
09.2017 - до теперішнього часу
- Підготовка тендерної документації.
- Організація, проведення закупівель та документальне-організаційне супроводження процедур закупівель товарів, робіт і послуг;
- Прийом та обробка заявок від відділів та підрозділів на закупівлю ТМЦ, робіт і послуг;
- Отримання від ініціатора закупівлі пакетів документів, необхідних для складання тендерної документації та оголошення процедур закупівлі, а також направлення на розгляд, передання на доопрацювання ініціатору закупівлі та іншим підрозділам;
- Отримання від ініціатора закупівлі пакетів документів, необхідних для надання роз'яснень або внесення змін до тендерної документації та направлення на розгляд підпорядкованим відділам та підрозділам, передання на доопрацювання ініціатору закупівлі пакетів документів;
- Підготовка та перевірка документів щодо діяльності тендерного комітету та уповноважених осіб, також інших документів, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», постановами КМУ, наказам Філії щодо закупівель;
- Оприлюднення затвердженої інформації щодо проведення процедур закупівель на веб-порталі уповноваженого органу в порядку встановленому уповноваженим органом та Законом, постановами КМУ;
- Отримання від ініціатора закупівлі та забезпечення оприлюднення іншої інформації (договір, звіт про виконання договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про укладені договори та інші);
- Формування і підготовка пакетів документів при проведені перевірок процедур закупівель контролюючими, правоохоронними органами;
- Надання роз'яснень та забезпечення взаємодії з Антимонопольним комітетом України з питань закупівель, у тому числі з розгляду скарг, а також при проведенні моніторингів ДАСУ;
- Забезпечення інформативної перевірки наявності та відповідності оформлення умовам тендерної документації закупівель, документів наданих учасниками в складі кваліфікаційної частини пропозиції конкурсних торгів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (тендерної документації) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»; •
- Забезпечення інформативної перевірки наявності та відповідності оформлення, в межах компетенції, умовам тендерної документації, наданих учасниками (переможцями) процедури закупівлі, документів визначених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі», постановам КМУ;
- Виконання функцій та обов'язків начальника відділу у разі його відсутності (відпустки, лікарняні, відрядження, тощо);
- Виконання інших функцій відповідно до доручень і підготовка інформації щодо вказівок керівника відділу.
Провідний економіст
Філія «Центр забезпечення виробництва ПАТ «Укрзалізниця»
Державний сектор
3 роки 1 місяць
08.2014 - 09.2017
Відділ конкурсних торгів
- Підготовка тендерної документації. Робота з Державним класифікатором на визначення коду предмета закупівлі;
- Організація і проведення закупівель;
- Прийом та обробка заявок від відділів та підрозділів на закупівлю ТМЦ, робіт і послуг;
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами філії з питань забезпечення діяльності та виконання покладених на Відділ функцій та завдань.
- Забезпечення інформативної перевірки наявності та відповідності оформлення умовам тендерної документації закупівель, документів наданих учасниками в складі кваліфікаційної частини пропозиції конкурсних торгів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (тендерної документації) відповідно до статей 16,17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Забезпечення інформативної перевірки наявності та відповідності оформлення, в межах компетенції, умовам тендерної документації, наданих учасниками (переможцями) процедури закупівлі, документів визначених тендерною документацією на вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Підготовка документів для начальника Управління спільно з іншими відділами відповідно до розподілу обов'язків щодо листування з установами, підприємствами та організаціями з питань забезпечення діяльності філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця».
- За дорученням начальника Управління та начальника відділу підготовка аналітичних матеріалів керівництву з питань, що належать до компетенції Відділу.
- У межах компетенції прийняття участі у роботі робочих груп, комісій тощо, у тому числі міжвідомчого характеру.
- Узагальнення іншої інформації відповідно до доручень керівництва Підприємства.
- Надання пропозиції та пояснення усім підрозділам філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» з питань, які входять до компетенції Відділу.
- Зведення інформації щодо укладених договорів в номенклатурному розрізі.
- Перевірка і надання рекомендацій щодо відповідальності зазначених відділами даних в техніко-економічному обґрунтуванні закупівлі з тимчасовими контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення залізниць;
- Підготовка документів для керівника відділу по листуванню з головним управлінням «Укрзалізниці» щодо службових обов'язків.
Помічник фінансового директора
КП "Міжнародний аеропорт Донецьк ім. С.С. Прокоф'єва"
Державний сектор
1 рік
09.2012 - 09.2013
КП "Міжнародний аеропорт Донецьк ім. С.С. Прокоф'єва" (Надання послуг з обслуговування рейсів, пасажирів, багажу, вантажів, ТО ЗС, авіаційної безпеки)
- Виконання службових доручень свого безпосереднього керівника - Фінансового директора;
- Підготовка відповідей на запити органів державної влади і самоврядування;
- Проведення за дорученням Фінансового директора аналізу і узагальнення фінансової інформації про діяльність підприємства;
- Розробка та складання оперативних, статистичних, фінансових та управлінських звітів підприємства;
- Участь в розробці калькуляційних розрахунків і тарифів;
- Збір економічної, юридичної, фінансової та галузевої інформації;
- Збір інформації для прогнозування фінансово-економічних моделей, для подальшого використання при прийнятті управлінських рішень, визначення майбутніх доходів і витрат, розробки пропозицій щодо усунення виявлених ризиків і поліпшення господарсько - фінансової діяльності підприємства;
- Підготовка висновків з фінансово-економічних питань про діяльність підприємства для органів державної влади та самоврядування.
Провідний економіст
ТОВ Авіакомпанія "Донбасаеро"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
5 місяців
04.2012 - 09.2012
Планово-економічний відділ
- Розробка, складання і виконання бюджетів по підприємству, центрами виникнення витрат, видами послуг (P & L, CF, Balance);
- Складання управлінської дебіторської / кредиторської заборгованості за видами витрат;
- Розрахунок собівартості льотної години за типами ВС (бортах);
- Розрахунки орендних платежів по об'єктах державної та комунальної власності;
- Інше виконання завдань різного характеру.
Економіст
ТОВ «Фінавіа»
Фінансові послуги
1 рік 8 місяців
08.2010 - 04.2012
Економічний департамент (Донецька дирекція)
- Розробка, складання і виконання бюджетів по підприємству, центрами виникнення витрат, видами послуг (P & L, CF, Balance);
- Складання управлінської дебіторської / кредиторської заборгованості за видами витрат;
- Розрахунок собівартості льотної години за типами ВС (бортах);
- Розрахунки орендних платежів по об'єктах державної та комунальної власності;
- Інше виконання завдань різного характеру.
Економіст 1 категорії
ТОВ Авіакомпанія «Донбасаеро»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 роки 11 місяців
09.2007 - 08.2010
Відділ бюджетування і лізингу
- Розробка, складання і виконання бюджетів по підприємству, центрами виникнення витрат, видами послуг (P & L, CF, Balance);
- Складання управлінської дебіторської / кредиторської заборгованості за видами витрат;
- Розрахунок собівартості льотної години за типами ВС (бортах);
- Розрахунки орендних платежів по об'єктах державної та комунальної власності;
- Інші виконання завдань різного характеру.
Економіст 1 категорії
КП Авіакомпанія «Донбасаеро»
Державний сектор
8 місяців
01.2007 - 09.2007
Планово-економічний відділ
- Планування і калькуляція витрат за видами послуг.
- Розрахунки орендних платежів по об'єктах державної та комунальної власності.
- Складання та виконання бюджетів по підприємству, центрами виникнення витрат, видами послуг.
Бухгалтер 1-ї категорії
КП "Міжнародний аеропорт Донецьк" (Надання послуг з обслуговування рейсів, пасажирів, бКП "Міжнародний аеропорт Донецьк" (Надання послуг з обслуговування рейсів, пасажирів, багажу, вантажів, ТО ЗС, авіаційної безагажу, вантажів, ТО ЗС, авіаційної безпеки)
Державний сектор
5 місяців
08.2006 - 01.2007
Відділ бухгалтерського обліку та фінансів
- Ведення бухгалтерського обліку ділянки доходів по основній операційній діяльності підприємства;
- Обробка, підготовка даних до фінансової звітності, формування журналів-ордерів і відомостей;
- Відстеження дебіторської заборгованості;
- Контроль за розрахунками з покупцями і замовниками;
- Складання, підготовка і відправка первинних документів контрагентам.
Бухгалтер
ВАТ "М'ясокомбінат « Ятрань »" (Виробництво продуктів харчування)
Промисловість та Виробництво
1 рік 2 місяці
06.2005 - 08.2006
Торгово-виробничий відділ
- Організація, впровадження, контроль, автоматизованого системного бухгалтерського обліку в мережі фірмових магазинів та вільно-роздрібних центрах продажів.
- Обробка, акумулювання і контроль первинних документів.
- Складання товарної і інвентаризаційної звітності.
- Відстеження кредиторської заборгованості, робота з постачальниками.
Ключова інформація
Великий практичний досвід роботи в фінансовій (управлінській) та закупівельній сфері.
Сертифікат «Програми професіоналізації закупівель» Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки (KSE).
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Excel, Word, Power Point); 1С Підприємство 7.7, Торгівля-Склад, 1С Рарус: Магазин; Акцент 7.0 (sql), система публічних закупівель Prozorro, Smarttender.biz, IT enterprise та інші.
Навчався в 1 закладі
Кіровоградський Національний Технічний Університет
Економічний факультет, кафедра Бухгалтерський облік і аудит, спеціальність- спеціаліст з бухгалтерського обліку та аудиту
Кропивницький, 2005
Володіє мовами
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
«Програма професіоналізації закупівель» Центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки (KSE)
- Лекції та практикуми від найкращих міжнародних та українських фахівців із закупівель;
- Комплексна та мультидисциплінарна програма, яка охоплює всі базові знання та навички, необхідні для проведення публічних закупівель;
- Навички захищати свою позицію перед контролюючими та правоохоронними органами;
- Супровід проекту ментором-викладачем;
- Залучення до спільноти Центру вдосконалення закупівель;
- Можливість оптимізувати закупівельні процеси в організації, побачити джерела економії, отримати підвищення.
- Сертифікат підвищення кваліфікації за освітньою програмою "Фахівець з публічних закупівель" (післядипломна освіта).
Програма навчання:
Модуль 1. Які кроки необхідно зробити, щоби провести закупівлю.
Модуль 2. Аналіз потреб внутрішніх замовників - як саме це робити.
Модуль 3. Ключові дані закупівельника та як працювати з даними.
Модуль 4. Управління залишками.
Модуль
Програма СІРА (Certified International Professional Accountant: Сертифікований міжнародний професійний бухгалтер) міжнародна сертифікація бухгалтерів та аудиторів за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку
Рівень «САР - бухгалтер практик» введення системи бухгалтерського, управлінського обліку на підприємстві та складання всіх звітів, в тому числі податкових.
Програма навчання: Фінансовий облік 1, Управлінський облік 1, Податки, Право
Центр підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств
Програма навчання:
Основи теорії та історії державного будівництва в Україні
Державне управління і публічне адміністрування
Правове забезпечення державного управління і державної служби
Адаптація політики України до стандартів ЄС і НАТО.
Організація діяльності державного службовця (для виконавців).
Ділове українське мовлення.
Розвиток лідерства на державній службі.
Участь громадськості у формуванні та реалізації державної політики.
Робота із зверненнями громадян.
Діловодство та документоведення.
Управління державними фінансами: бюджетна політика.
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, Excel, Word, Power Point); 1С Підприємство 7.7, Торгівля-Склад, 1С Рарус: Магазин; Акцент 7.0 (sql), система публічних закупівель Prozorro, Smarttender.biz та інші.
Особисті якості
Цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати в команді, хороші організаторські здібності, уважність, скрупульозність, посидючість, пунктуальність, результативність, аналітичні здібності.
Захоплення та інтереси
Футбол, єдиноборства, театр, література.
Костянтин Віталійович
Костянтин Віталійович
Менеджер тендерного відділу, менеджер з закупівель
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 години тому