Працювала в 5 компаніях   11 років 6 місяців

Банки, Нерухомість та Девелопмент, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Будівництво

Контракт-менеджер

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Банки

1 рік 4 місяці

05.2023 - до теперішнього часу

В якості контракт-менеджера Департаменту закупівель підготувала близько 70 угод, на супроводі близько 50 угод, 6 угод про завершення договірних відносин.
До кола основних обов’язків входить:
- організація підписання угод на умовах згідно результатів проведених закупівельних процедур; контроль своєчасного виконання договорів;
- внутрішнє погодження договірних документів з бухгалтерією, юридичним департаментом, департаментом фінансового контролінгу тощо;
- перевірка рахунків/ актів, отриманих від Постачальників, на предмет відповідності умовам договорів, перед їх підписанням/оплатою. 
- проведення переговорів з постачальниками (ІТ закупівлі);
- внесення укладених контрактів та документів контрагентів у ERP систему; 
- контроль якості даних постачальників, що вносяться працівниками Департаменту до ERP системи.
- підготовка заявок на зміни внутр. процесів, участь в їх імплементації;
- участь в розробці та узгоджені типових форм договорів.
- робота із системою ЕДО Вчасно.

Фахівець з договірної роботи

А Девелопмент

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 1 місяць

07.2021 - 08.2022

• У складі команди бек-офісу відділу продажів Групи компаній A Development безпосередньо супроводжувала укладення близько 60 угод купівлі-продажу нерухомості на 3-х об'єктах будівництва (ЖК White Lines, ЖК Ріхерт&Парк, Smart Hub Obolon), а саме: готувала проекти договорів, додаткових угод, розрахунків платежів до них, перевіркою пакетів документів покупців, їх повноти, супровід нот.угод на суми від 70 до 550 kUSD.

• Займалася внутрішнім погодженням проектів документів зі структурними підрозділами, КУА, партнерами.

• Контролювала виконання умов договорів (проводила звірки платежів у відповідності до графіків, виставляла на їх основі рахунки на оплату), щоденно.

• Внесла в ERP систему інформацію щодо близько 70 укладених договорів, близько 20 заявок на повернення надлишково сплачених коштів, на оплату товарів/послуг тощо.

• Здійснювала контроль оплат, робота з дебіторською заборгованістю (підготовкою листів-претензій боржникам) на щотижневій основі.

• Робота з Excel: ведення звітності, реєстрів тощо.

Радник (куратор юридичного напрямку)

ДП "Готель "Україна"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 11 місяців

08.2017 - 07.2021

Налагодила роботу юридичного підрозділу підприємства (2 чол.).

Якісно супроводжувала поточну господарську діяльність підприємства: організувала ефективне адміністрування та систематизацію договірної роботи підприємства; вела ділову переписку з органами державної влади та місцевого самоврядування, контрагентами (листи, запити, відповіді на них); взаємодіяла з органом управління, забезпечувала своєчасне надання звітності.

Юрисконсульт

ТОВ "Мегалайн Інвест"

Будівництво

1 рік 1 місяць

09.2015 - 10.2016

- здійснила правовий супровід укладання понад 120 господарських договорів компанією - генеральним підрядником (будівельний підряд, поставка, купівля-продаж, надання послуг, оренди та ін.), додаткових угод до них, протоколів розбіжностей по 2 об'єктам будівництва.

- вела реєстр договорів генпідрядної організації, контроль за їх виконанням тощо.

- займалася поточною електронною діловою перепискою (погодження договорів зі структурними підрозділами, з юристами субпідрядників тощо).

Головний експерт підрозділу по роботі з проблемними кредитами юридичних осіб

АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Банки

3 роки 8 місяців

08.2011 - 04.2015

- організувала претензійно-позовну роботу щодо більше 50 юридичних та фізичних осіб (МСБ): готувала претензії, повідомлення боржникам; позови про стягнення заборгованості, про звернення стягнення на предмет іпотеки, про визнання недійсними договорів, про визнання недійсними прилюдних торгів; представляла інтереси Банку у справах про банкрутство (близько 7 справ);

- супроводжувала близько 40 виконавчих проваджень; до 10 угод з реалізації заставного майна.

Ключова інформація

Загальний стаж роботи - більше 15 років, них 7+ років досвіду безпосередньо в роботі з договорами.

Супроводження договірної роботи (поточна господарська діяльність Банку (ІТ напрямок), продаж нерухомості на первинному ринку, будівництво, орендні відносини тощо);

Легко дається швидке та грамотне складання листів, запитів, відповідей на запити, іншої юридичної/ділової кореспонденції, в т.ч. претензій, процесуальних документів.

Командний гравець. Ефективно співпрацюю з міжфункціональними командами. Ініціативна. Не боюся брати на себе відповідальність під час виконання поставлених завдань.

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Адаптація до нових умов роботи.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей.

Навчалась в 1 закладі

Національна академія державної податкової служби України

Юридичний/правознавство

Ірпінь, 2005

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Французька

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Ділова англійська (В1+)

Київ, 2023

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою

Київ, 2021

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (УМД №00046073 дата видачі 29.10.2021) на рівні вільного володіння другого ступеня (С2)

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В, В1. Досвідчений водій з власним авто.

Інна

Контракт менеджер / фахівець з договірної роботи

Київ

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 4 дні тому