Працювала в 5 компаніях   16 років 8 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT, Державний сектор, Освіта, Медицина та Охорона здоров'я

Бухгалтер/сумісник

КОМПАНІЯ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 2 місяці

07.2019 - до теперішнього часу

Робота в програмі 1С: оформлення рахунків для клієнтів та подальший контроль наявності первинної бухгалтерської документації.

Заступник директора

Міжнародне агентство

IT

10 років

09.2014 - до теперішнього часу

Укладання договорів та контроль їх реалізації і терміну виконання, а саме: -договорів оренди та суборенди, -договорів зі страхування співробітників, - договорів зі страхування орендованого майна, - договорів з доставки і вручення поштових відправлень, - договорів з утилізації відходів, - договорів по наданню телекомунікаційних послуг, -договорів по наданню комунальних послуг (водопостачання та опалення). Тісна співпраця з бухгалтеріією щодо надання розрахунків по вищезазначеним послугам та контроль їх своєчасної оплати. Ведення канцелярської роботи: облік і реєстрація кореспонденції, листування з контрагентами, замовлення канцтоварів та хозтоварів для офісу, бронювання готелей та квитків для керівництва, підготовка нарад.. Ведення та контроль щодо дотримання пожежно-профілактичної діяльності на підприємстві. Видача зі складу матеріальних цінностей, необхідних для роботи підприємства та ведення щоденної звітності їх залишку на складі. Впровадження на підприємстві сертифікації на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015. . Якісне та швидкісне виконання доручень директора різної складності.

Інспектор з надання матеріальної допомоги

Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районноїх в місті Києві держдавної адміністрації

Державний сектор

3 місяці

01.2013 - 04.2013

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, надання одноразової допомоги по втраті годувальника; надання адресних допомог

Інспектор відділу міжднародних зв'язків

Київський національний лінгвістичний університет

Освіта

6 років 2 місяці

05.2006 - 07.2012

Оформлення віз та тимчасового виду на житло (реєстрації) іноземним студентам. Підготовка документів для відряджень українських викладачів та студентів університету. Співпраця з посольствами, міліцією, ВВІР(міграційна служба). Ведення та облік документів, повязаних з вищезазначеними обов'язками

Страховий агент/сумісник

Просто страхування

Медицина та Охорона здоров'я

6 років 2 місяці

05.2006 - 07.2012

Оформлення страхових полісів та оформлення їх супроводжуючої документаціі та звітності

Ключова інформація

Впровадження та ведення в повному обсязі на підприємстві ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги.»

Навчалась в 2 закладах

Педагогічний університет ім.Г.Сковороди

Психології, "Психолог консультант"

Переяслав-Хмельницький, 2007

Житлово-комунальний коледж

Бухгалтерський облік, "Бухгалтер"

Харків, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Посвідчення з пожежної безпеки.

Київ, 2018

Проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки.

Сертифікат внутрішнього аудитора

Київ, 2017

Внутрішній аудитор системи менеджменту якості підприємства

Додаткова інформація

Личные качества

Я заступник директора маю вищу освіту за спеціальністю "Психолог консультант" та середню-спеціальну освіту за спеціальнісю "Бухгалтер". Маю чудові аналітичні навички, навички управління проектами та роботи в команді, міцні навички вирішення клієнтських проблем за їх першим запитом. Вмію ставити цілі і виконувати їх. Маючи досвід більше 7 років роботи заступником директора вмію відповідати очікуванням і вимогам директора щодо виконання поставлених ним переді мною різної складності завдань, при цьому аналізуючи їх пріорітетність, Як особистість - я: відповідальна, чесна, працьовита, старанна, доброзичлива, порядна, комунікабельна, безконфліктна, цілеспрямована, енергійна, справедлива, пунктуальна, винахідлива, за своєю суттю оптиміст з чудовим почуттям гумору.

Наталія Наталія

Фахівець з договірної роботи та документообігу

Київ

10 000 грн.

40 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому