Працювала в 4 компаніях 20 років 6 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail
Ревізор
Ресторани Савви Лібкіна
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 років 8 місяців
04.2016 - до теперішнього часу
Проведення контрольно-ревізійних заходів в подрозділах компанії
- Складання графіка інвентаризацій та контроль за його дотриманням
- Проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей в підрозділах
- Аналіз проведених інвентаризацій за підрозділами
- Участь у списанні ТМЦ та ОС
- Участь у планових та позапланових інвентаризаціях основних засобів при передачі справ.
- Проведення інвентаризацій коштів
- Проведення розслідувань за фактом розкрадань чи махінацій ( Веб моніторинг - перевірка згідно інструкції "Від замовлення до розрахунку гостя"; контроль за дотриманням системи лояльності)
- Контроль санітарно-технічного стану приміщень
- Проведення щомісячних атестацій ресторанів.
Аудитор регіонального відділу КРУ
ТОВ «Фоззі-Фуд», м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 1 місяць
07.2010 - 08.2015
Проведення перевірок усього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Проведення переобліків у магазинах, складах, цехах підприємства.
- Аналіз результатів переобліків на об'єктах.
- Проведення інвентаризації коштів.
- Проведення інвентаризацій основних засобів підприємства.
- Забезпечення контролю за списанням товарно-матеріальних цінностей підприємства.
- Контроль складської та транспортної логістики.
Ревізор контрольно-ревізійного відділу
ЗАТ "Фоззі", м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 5 місяців
02.2006 - 07.2010
Проведення перевірок всього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства
- Проведення інвентаризацій ТМЦ
- Перевірка правильності бухгалтерської звітності тощо
- Перевірка коректності ведення первинної документації
Секретар, документознавець
ТОВ "Росттранс", м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 2 місяці
12.2003 - 02.2006
Загальне діловодство
- Ведення електронного документообігу
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Підготовка документів для керівників
- Прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків
- Ведення табеля обліку робочого часу, надання даних у бухгалтерію для нарахування з/п працівникам
- Складання бюджету та фінансове планування
Ключова інформація
- Досвід роботи із договорами, первинною документацією, наказами;
- Грамотна усна та письмова мова.
- Досвідчений користувач ПК.
- Програмне забезпечення "1С" на рівні впевненого користувача, первинна бухгалтерська документація.
- Користувач різних програм товарно-складського обліку
- Проведення інвентаризацій за допомогою ТСД, списань ТМЦ
- Проведення атестацій рестораноів по харчовій безпеці.
Навчалась в 2 закладах
ОНЕУ (Одеський Національний Економічний Університет).
Специальний факультет перепідготовки кадрів Факультет экономіки педприємства, економіст
Одеса, 2010
ОНАХ (Одеська Національна Академія Холоду)
Інститут енергетики та екології, інженер-еколог
Одеса, 2002
Курси, тренінги, сертифікати
Auditor
The course created in partnership with EY and offered through Prometheus MOOC platform
"Менеджмент" за програмою навчання внутрішніх аудиторів системи менеджменту безпечності харчових продуктів
Інститут післядипломної освіти Національного університету харчових технологій. Спеціальність "Внутрішній аудитор з харчової безпеки в закладах ресторанного господарства"
Система НАССР ISO 22000:2005
ISO 22000:2005 Розробка та впровадження системи безпеки харчової продукції
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
MS Outlook; Складський облік; 1С: Бухгалтерія и склад, RK-7, Термінали сбору даних (ТСД) ПЗ відеоспостереження SMARTPSS, IVMS
Особисті якості
Робота в команді, працьовитість, відповідальність, стресостійкість, уміння швидко освоювати нові методи роботи, відмінні комунікативні навички, навички ділового спілкування;
Ірина Миколаївна
Ірина Миколаївна
Ревізор
Одеса
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 місяці тому