Працювала в 4 компаніях   20 років 5 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail

Ревізор

Ресторани Савви Лібкіна

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

8 років 7 місяців

04.2016 - до теперішнього часу

Проведення контрольно-ревізійних заходів в подрозділах компанії

  • Складання графіка інвентаризацій та контроль за його дотриманням
  • Проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей в підрозділах
  • Аналіз проведених інвентаризацій за підрозділами
  • Участь у списанні ТМЦ та ОС
  • Участь у планових та позапланових інвентаризаціях основних засобів при передачі справ.
  • Проведення інвентаризацій коштів
  • Проведення розслідувань за фактом розкрадань чи махінацій ( Веб моніторинг - перевірка згідно інструкції "Від замовлення до розрахунку гостя"; контроль за дотриманням системи лояльності)
  • Контроль санітарно-технічного стану приміщень
  • Проведення щомісячних атестацій ресторанів.

Аудитор регіонального відділу КРУ

ТОВ «Фоззі-Фуд», м. Одеса

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 1 місяць

07.2010 - 08.2015

Проведення перевірок усього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства.

  • Контроль дебіторської заборгованості.
  • Проведення переобліків у магазинах, складах, цехах підприємства.
  • Аналіз результатів переобліків на об'єктах.
  • Проведення інвентаризації коштів.
  • Проведення інвентаризацій основних засобів підприємства.
  • Забезпечення контролю за списанням товарно-матеріальних цінностей підприємства.
  • Контроль складської та транспортної логістики.

Ревізор контрольно-ревізійного відділу

ЗАТ "Фоззі", м. Одеса

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 5 місяців

02.2006 - 07.2010

Проведення перевірок всього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства

  • Проведення інвентаризацій ТМЦ
  • Перевірка правильності бухгалтерської звітності тощо
  • Перевірка коректності ведення первинної документації

Секретар, документознавець

ТОВ "Росттранс", м. Одеса

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 2 місяці

12.2003 - 02.2006

Загальне діловодство

  • Ведення електронного документообігу
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
  • Підготовка документів для керівників
  • Прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків
  • Ведення табеля обліку робочого часу, надання даних у бухгалтерію для нарахування з/п працівникам
  • Складання бюджету та фінансове планування

Ключова інформація

  • Досвід роботи із договорами, первинною документацією, наказами;
  • Грамотна усна та письмова мова.
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Програмне забезпечення "1С" на рівні впевненого користувача, первинна бухгалтерська документація.
  • Користувач різних програм товарно-складського обліку
  • Проведення інвентаризацій за допомогою ТСД, списань ТМЦ
  • Проведення атестацій рестораноів по харчовій безпеці.

Навчалась в 2 закладах

ОНЕУ (Одеський Національний Економічний Університет).

Специальний факультет перепідготовки кадрів Факультет экономіки педприємства, економіст

Одеса, 2010

ОНАХ (Одеська Національна Академія Холоду)

Інститут енергетики та екології, інженер-еколог

Одеса, 2002

Курси, тренінги, сертифікати

"Менеджмент" за програмою навчання внутрішніх аудиторів системи менеджменту безпечності харчових продуктів

Київ, 2022

Інститут післядипломної освіти Національного університету харчових технологій. Спеціальність "Внутрішній аудитор з харчової безпеки в закладах ресторанного господарства"

Система НАССР ISO 22000:2005

Одеса, 2018

ISO 22000:2005 Розробка та впровадження системи безпеки харчової продукції

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

MS Outlook; Складський облік; 1С: Бухгалтерія и склад, RK-7, Термінали сбору даних (ТСД) ПЗ відеоспостереження SMARTPSS, IVMS

Особисті якості

Робота в команді, працьовитість, відповідальність, стресостійкість, уміння швидко освоювати нові методи роботи, відмінні комунікативні навички, навички ділового спілкування;

Ірина Миколаївна

Ревізор

Одеса

44 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому