Працювала в 4 компаніях 20 років 5 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail
Ревізор
Ресторани Савви Лібкіна
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 років 7 місяців
04.2016 - до теперішнього часу
Проведення контрольно-ревізійних заходів в подрозділах компанії
- Складання графіка інвентаризацій та контроль за його дотриманням
- Проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей в підрозділах
- Аналіз проведених інвентаризацій за підрозділами
- Участь у списанні ТМЦ та ОС
- Участь у планових та позапланових інвентаризаціях основних засобів при передачі справ.
- Проведення інвентаризацій коштів
- Проведення розслідувань за фактом розкрадань чи махінацій ( Веб моніторинг - перевірка згідно інструкції "Від замовлення до розрахунку гостя"; контроль за дотриманням системи лояльності)
- Контроль санітарно-технічного стану приміщень
- Проведення щомісячних атестацій ресторанів.
Аудитор регіонального відділу КРУ
ТОВ «Фоззі-Фуд», м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 1 місяць
07.2010 - 08.2015
Проведення перевірок усього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Проведення переобліків у магазинах, складах, цехах підприємства.
- Аналіз результатів переобліків на об'єктах.
- Проведення інвентаризації коштів.
- Проведення інвентаризацій основних засобів підприємства.
- Забезпечення контролю за списанням товарно-матеріальних цінностей підприємства.
- Контроль складської та транспортної логістики.
Ревізор контрольно-ревізійного відділу
ЗАТ "Фоззі", м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 5 місяців
02.2006 - 07.2010
Проведення перевірок всього спектра фінансово-господарської діяльності підприємства
- Проведення інвентаризацій ТМЦ
- Перевірка правильності бухгалтерської звітності тощо
- Перевірка коректності ведення первинної документації
Секретар, документознавець
ТОВ "Росттранс", м. Одеса
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 2 місяці
12.2003 - 02.2006
Загальне діловодство
- Ведення електронного документообігу
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Підготовка документів для керівників
- Прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків
- Ведення табеля обліку робочого часу, надання даних у бухгалтерію для нарахування з/п працівникам
- Складання бюджету та фінансове планування
Ключова інформація
- Досвід роботи із договорами, первинною документацією, наказами;
- Грамотна усна та письмова мова.
- Досвідчений користувач ПК.
- Програмне забезпечення "1С" на рівні впевненого користувача, первинна бухгалтерська документація.
- Користувач різних програм товарно-складського обліку
- Проведення інвентаризацій за допомогою ТСД, списань ТМЦ
- Проведення атестацій рестораноів по харчовій безпеці.
Навчалась в 2 закладах
ОНЕУ (Одеський Національний Економічний Університет).
Специальний факультет перепідготовки кадрів Факультет экономіки педприємства, економіст
Одеса, 2010
ОНАХ (Одеська Національна Академія Холоду)
Інститут енергетики та екології, інженер-еколог
Одеса, 2002
Курси, тренінги, сертифікати
"Менеджмент" за програмою навчання внутрішніх аудиторів системи менеджменту безпечності харчових продуктів
Інститут післядипломної освіти Національного університету харчових технологій. Спеціальність "Внутрішній аудитор з харчової безпеки в закладах ресторанного господарства"
Система НАССР ISO 22000:2005
ISO 22000:2005 Розробка та впровадження системи безпеки харчової продукції
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
MS Outlook; Складський облік; 1С: Бухгалтерія и склад, RK-7, Термінали сбору даних (ТСД) ПЗ відеоспостереження SMARTPSS, IVMS
Особисті якості
Робота в команді, працьовитість, відповідальність, стресостійкість, уміння швидко освоювати нові методи роботи, відмінні комунікативні навички, навички ділового спілкування;
Ірина Миколаївна
Ірина Миколаївна
Ревізор
Одеса
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому