Працювала в 3 компаніях 13 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Заступник директора
ТОВ " ДІ ПІ Інтернешнл"
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
07.2023 - 04.2024
Функціональні обов'язки:
- організація та контроль операційних процесів на магазинах;
- аналіз ефективності операційної діяльності магазинів, робота над покращенням результатів;
- вирішення адміністративних питань;
- пошук, підбір, навчання персоналу;
- участь в відкритті нових магазинів.
Менеджер з навчання
ПП "Славутич-Поділля"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 4 місяці
05.2018 - 09.2020
Функціональні обов'язки:
- розробка і впровадження програм навчання;
- підготовка навчальних, інформаційних, методичних матеріалів для навчання;
- проведення навчання, консультація працівників в період адаптації;
- розробка оцінки, тестувань для персоналу;
- проведення оцінки персоналу;
- розробка та впровадження внутрішніх робочих документів підприємства (інструкції, положення, стандарти);
- організація та проведення заходів на підприємстві.
Керуючий магазином
ТзОВ "Пакко Холдинг", ПП "Славутич Поділля"
Торгівля роздрібна / Retail
10 років 2 місяці
03.2008 - 05.2018
Функціональні обов'язки:
- підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
- навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
- ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
- управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
- участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
- забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
- забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
- забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
- забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
- контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
- робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
- забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
- робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).
Ключова інформація
Професійні знання та навички:
- навики роботи в ПЗ 1С Підприємство, Спрут, інших офісних програмах ;
- навики роботи з великим об'ємом інформації ;
- знання та вміння роботи з документацією (внутрішня документація , касова та ін.);
- навички в підборі та управлінні персоналом;
- вміння організовувати та оптимізовувати трудовий процес;
- навички планування, визначення пріоритетів;
- навички ділового спілкування, вирішення конфліктних ситуацій;
- вміння працювати в команді;
- навички виконання роботи в режимі мультизадачності ;
- вміння передавати свої знання та навички іншим працівникам.
Додаткова інформація
Особисті якості:
Чесна, відповідальна, дисциплінована, пунктуальна, стресостійка, активна, комунікабельна, маю аналітичні, лідерські та організаційні здібності, вмію працювати в команді, легко навчаюсь.
Ірина
Ірина
Керівник, менеджер, розгляну інші пропозиції
Хмельницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 20 годин тому