Працювала в 10 компаніях   23 роки 6 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Фармацевтика, Освіта, FMCG, Послуги для населення - інше

фахівець з кадрового адміністрування

ЦУМ Київ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

11.2021 - 03.2024

  • - Ведення обліку працівників групи компанії чисельністю 500 працівників.
  • - Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників, призупинення трудових договорів, оформлення простоїв, відповідно до законодавства про працю.
  • - Здійснення обліку особливих категорії працівників (неповнолітні; інваліди; чорнобильці; ветерани праці; сумісники; працівники, які працюють на умовах неповного робочого часу або за індивідуальними графіками; працівники, які працюють за строковими трудовими договорами; особи, які зараховуються у квоту для працевлаштування відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI тощо).
  • - Облік трудових книжок, внесення до трудових книжок працівників записів про роботу, заохочення і нагородження.
  • - Облік надання відпусток працівникам, складання графіків відпусток, контроль його дотримання.
  • - Визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів за трудовими книжками, іншими документами і даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.
  • - Підготовка встановленої звітності про роботу з кадрами.
  • - Формування табелів робочого часу.
  • - Контроль відповідності назв посад згідно класифікатору професій;
  • - Внесення даних стосовно персоналу в систему 1С ЗУП
  • - Взаємодія з органами державного управління в частині подання інформації про нових працівників, прийнятих на роботу в Компанію та перевірок.
  • - Підготовка наказів з кадрових питань
  • - Формування та ведення особових справ працівників підприємства
  • - Детальний аналіз видів відпусток, щомісячний контроль норми відпустки, підготовка резервів та реєстрів відпусток.
  • - Надання консультацій в межах компетентності з кадрових питань;
  • - Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3

фахівець з персоналу відділу підтримки кадрових процесів, компенсацій та пільг

Bayer Ltd. / Байер, ООО

Фармацевтика

4 місяці

04.2021 - 08.2021

  1. Ведення обліку особового складу працівників (3 юр.особи, близько 700 чол. - єдиний "кадровик").
  2. Адміністрування баз даних (1C + SAP), а саме: - забезпечення якісного введення даних та підтримка всіх організаційних змін у Глобальній системі управління персоналом SAP, оперативне ведення кадрового адміністрування в системі 1С
  3. Оформлення нових працівників на роботу, організація проведення тренінгів та інструктажів;
  4. Підготовка наказів на виплату матеріальної допомоги, передбаченої Колективним договором та розпорядчими наказами по підприємству;
  5. Підготовка наказів на виплату бонусів та винагород, передбачених Положенням про преміювання;
  6. Підготовка наказів на винагороди, матеріальні та дисциплінарні стягнення, тощо;
  7. Розрахунок фіксованих добових, виплат, передбачених колективним договором та внутрішніми локальними актами;
  8. Щомісячне внесення разових/планових нарахувань та утримань в систему 1С;
  9. Підготовка кадрових наказів для заохочень, винагород та утримань;
  10. Своєчасна подача документів для розрахунку та виплати заробітної плати працівникам підприємства з додержанням термінів та вимог відповідно діючого законодавства та політик і процедур підприємства.
  11. Формування табелів робочого часу;
  12. Контроль відповідності назв посад згідно класифікатору професій;
  13. Оформлення згідно законодавства листків тимчасової непрацездатності та формування протоколів листків тимчасової непрацездатності;
  14. Надання довідок за вимогою працівників;
  15. Внесення даних стосовно персоналу в систему SAP;
  16. Підтримка організаційної структури в системі SAP (внесення змін назв, кост центрів, грейдів и т.і., внесення нових посад, відділів тощо;
  17. Перевірка якості даних в системі САП (річний бонус, річний перегляд заробітної плати та інше);
  18. Перевірка даних стосовно персоналу в системі 1С, звірка відповідності SAP і 1С;
  19. Взаємодія з органами державного управління в частині подання інформації про нових працівників, прийнятих на роботу в Компанію та перевірок.
  20. Підтримка програм всіх видів страхування працівників, видача страхових полісів, участь в тендерних процесах, підписання договірних документів, видача вітамінів та підготовка комунікацій працівникам в разі змін в програмах страхування.
  21. Підготовка наказів з кадрових питань;
  22. Формування та ведення особових справ працівників підприємства;
  23. Обчислення загального та непереривного трудового стажу;
  24. Ведення обліку, зберігання, оформлення трудових книжок, вкладишів до трудових книжок;
  25. Підготовка наказів на надання всіх видів відпусток, передбачених Колективним договором;
  26. Підготовка графіків відпусток працівників на рік та щомісячні звіти з їх виконання;
  27. Детальний аналіз видів відпусток, щомісячний контроль норми відпустки, підготовка резервів та реєстрів відпусток.
  28. Надання консультацій в межах компетентності з кадрових питань;

Начальник відділу кадрів

Люксоптика

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

03.2020 - 08.2020

Досвід ведення особового складу (2000 чол. ); організація та контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилось 5 чол.); оформлення прийому, переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку із скороченням чисельності працівників, за прогул та ін.; розробка посадових інструкцій, формування і ведення особистих справ працівників; оформлення простоїв у звя"язку із запровадженням карантину на території України; заповнення, ведення облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про теперішню трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; ведення табелю обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами; підготовка наказів по кадрам та по основній діяльності;

Автоматизація бази 1С ЗУП 8.3

Підготовка документів та заходів щодо реорганізаці кількох підприємств шляхом приєднання:

  • підготовка проекту організаційної структури підприємства із зазначенням структурних підрозділів, посад і кількості працівників, які будуть наявні на підприємстві на момент приєднання;
  • визначення кола осіб, які підпадають під скорочення чисельності чи штату у зв'язку із реорганізацією, розгляд можливості переведення їх на інші посади (за наявності вакансій), визначення тієї категорії осіб, звільнення яких взагалі заборонено, тих, які за законом не можуть бути звільненими, без надання їм іншого робочого місця та врешті тих осіб, які не мають законних переваг або пільг і все-таки будуть звільнені з посад у зв'язку із проведенням реорганізації;
  • проведення заходів щодо попередження осіб про реорганізацію установи, а також можливе звільнення їх з посад у зв'язку з реорганізацією. Одночасне проведення заходів щодо пропонування переведення осіб на інші вакантні посади (за їх наявності);
  • вручення (надсилання) персональних Повідомлень про реорганізацію підприємств шляхом приєднання;
  • ін.

Аудит договорів матеріально відповідатності (повна індивідуальна та колективна), та розробка алгориму стягнень (ідшкодувань), приведення у відповідність до вимог КП назв посад та посадових інструкцій в рамках проекту "матеріальна відповідальність працівників".

Розробка ТЗ для автоматизації кадрових процесів що виходять за межі програмного забезпечення 1С ЗУП, наприклад, чат-бот "Кадровик у кишені" (скорочена назва "КУК") з надання консультацій що стосуються кадрового адміністрування та трудового законодавства та ін.

начальник відділу кадрів

Еко - маркет / Эко - маркет

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

03.2019 - 12.2019

Функціональні обовязки:

  • організація та ведення кадрового обліку та документообігу Компанії відповідно до законодавства (штат 8000 осіб, відділ кадрів - 11 інспекторів з кадрів);
  • забезпечення належного рівня виконання робіт з кадрового адміністрування (облік персоналу; прийняття на роботу переведення і звільнення, надання відпусток, оформлення відпусток, оформлення стягнень; ведення, облік і зберігання трудових книжок);
  • оформлення проходження практики;
  • підготовка та здача звітів;
  • моніторинг змін у законодавстві;
  • формування і надання звітності по персоналу, робота з контролюючими органами;
  • надання консультацій з кадрових питань персоналу Компанії;
  • перехід з програмного забезпечення "1С" на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1500 чол.

Начальник відділу кадрів

ТОВ "ФОРА"

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

02.2018 - 11.2018

Функціональні обов'язки:

  • організація та ведення кадрового обліку та документообігу Компанії відповідно до законодавства (штат 7000 осіб, відділ кадрів - 11 інспекторів з кадрів);
  • забезпечення належного рівня виконання робіт з кадрового адміністрування (облік персоналу; прийняття на роботу переведення і звільнення, надання відпусток, оформлення відпусток, оформлення стягнень; ведення, облік і зберігання трудових книжок);
  • моніторинг змін у законодавстві;
  • формування і надання звітності з персоналу, робота з контролюючими органами;
  • надання консультацій з питань застосування законодавства про працю, внутрішніх нормативних документів.
  • підготовка пропозицій щодо організації процесу кадрового адміністрування.
  • забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці та виконання норм законодавства про працю при здійсненні кадрових процедур.
  • контроль виконання нормативів з працевлаштування інвалідів та дотримання квоти працевлаштування категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Участь у розробленні та реалізації заходів, спрямованих на виконання і дотримання зазначених нормативів і квот.
  • здійснення кадроового оформлення проходження практики учнями професійно-технічних та студентами вищих навчальних закладів
  • ведення згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації обліку працівників організації, її підрозділів (згідно внутрішнього розподілу підрозділів організації) та внесення даних до інформаційної бази програми «SAP».
  • облік працівників товариства, організація кадрового діловодства.

інспектор з кадрів

ТОВ "НВК "НОВОПЕЧЕРСЬКА ШКОЛА"

Освіта

10 місяців

03.2017 - 01.2018

«Фахівець-оркестр» :), який взяв на себе як кадрове діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з кадрів, але занадто вузькі, аби вводити посаду менеджера з персоналу.

Штатна чисельність компанії близько 200 чол., включаючи ФОП.

Коло обов'язків включає в себе, але не обмежується :

  • Пошук і підбір персоналу відповідно до цілей розвитку, виробничої програми та кадрової політики компанії;
  • Виконання циклу робіт щодо працевлаштування, звільнення або переведення персоналу.
  • Ведення, облік, зберігання особистих справ, трудових книжок персоналу, підготовку графіків відпусток, документів, необхідних для призначення пенсійного забезпечення, а також видачу службових посвідчень тощо.
  • Складання звітності з обліку персоналу та роботи з ним.
  • Табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль стану трудової дисципліни і дотримання персоналом правил внутрішнього трудового розпорядку.
  • Укладання трудових договорів (в тому числі строкових та контрактів)
  • Формування бази даних кандидатів на вакантні посади та своєчасне їх оновлення.

головний фахівець відділу кадрового адміністрування

NOVUS

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

10.2016 - 03.2017

В.о. начальника відділу кадрового адміністрування (9 інспекторів з кадрів у підпорядкуванні + 1 архіваріус), кадровий аудит, інформаційна підтримка. Загальна чисельність співробітників компанії складає - 5 000 чол. Ведення кадрового діловодства. (Прийом (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення). Розробка посадових інструкцій, Положення про кадрове діловодство, Положення про захист персональних даних і т.п.Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення лікарняних листів; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами.Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.).Складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.Надання керівництву компанії і директорам магазинів, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам. Деталізація обов'язків:

  • Ведення кадрового діловодства компанії: підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення, відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу;
  • Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;
  • Контроль роботи інспекторів з кадрів;
  • Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
  • Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);
  • Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
  • Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;
  • Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

НRM, начальник сектору кадрового адміністрування

BILLA

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 5 місяців

05.2010 - 10.2016

  1. 25.05.10р. - 30.01.2015 - менеджер з персоналу Підприємства з 100% іноземними інвестиціями «БІЛЛА-Україна»,
  2. 01.02.15р - 10.10.2016 р. - начальник сектору кадрового адміністрування Підприємства з 100% іноземними інвестиціями «БІЛЛА-Україна» Коло обов'язків: ведення особового складу центрального офісу компанії і філій м.Києва (1485 чол.).Кураторство ведення особового складу по регіонах України (826 чол. + 419 по ДГПХ), аудиторські перевірки, інформаційна підтримка.

Загальна чисельність співробітників компанії складає - 2311 чол.

Кількість прямих підлеглих - 2 інспектора відділу кадрів + відповідальна особа за ведення військового обліку.

Ведення кадрового діловодства:

  • прийняття (в тому числі іноземних громадян), звільнення, переведення;
  • розробка посадових інструкцій, Правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про преміювання співробітників, Положення про кадрове діловодство і т.п.
  • формування та ведення особових справ працівників;
  • заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок; визначення трудового стажу;
  • надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам;
  • оформлення лікарняних листів;
  • ведення табеля обліку використання робочого часу;
  • - складання встановленої звітності про роботу з кадрами.
  • підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (доплати, преміювання співробітників, внесення змін до штатного розпису і т.п.);
  • складання внутрішніх звітів, що стосуються використання робочого часу, чисельності та руху персоналу.
  • надання керівництву компанії і директорам філій, а також особам, відповідальним за кадрове діловодство, консультаційної підтримки по трудовому законодавству, діючим кадровим процедурам і внутрішнім нормативам.

Успішний досвід проходження перевірок (Мінпраці, соцстрах, фонд інвалідів).

Деталізація обов'язків:

  • Ведення кадрового діловодства компанії в повному обсязі: (підготовка наказів, довідок, прийом, переведення, звільнення (в тому числі "проблемні" звільнення: винних дій працівника, який безпосередньо обслуговує грошові, товарні або культурні цінності, якщо ці дії дають підставу для втрати довіри ; прогул; появи на роботі в нетверезому стані; виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я і т. д.), відпустки всіх видів, ведення трудових книжок, формування особових справ, табелів обліку робочого часу);
  • Чіткий моніторинг змін в трудовому законодавстві;Контроль роботи інспекторів з кадрів;Ведення штатного розкладу по компанії (ЦО, філії);
  • Ведення всіх форм звітності (держ. І внутрішніх);Розробка HR стандартів і процедур (посадових інструкцій, колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень для структурних підрозділів);
  • Оформлення дозволів на працевлаштування співробітників - нерезидентів України;Консультація працівників компанії з питань трудового законодавства.

провідний фахівець відділу кадрів

Белла-Трейд, ТМ Bella

FMCG

5 років 1 місяць

11.2004 - 12.2009


Ведення особового складу (170 чол), організація та ведення кадрового діловодства з «нуля»; оформлення прийому (в тому числі іноземних громадян), переведення та звільнення працівників, в тому числі: звільнення за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень і т.п .; розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну і конфіденційної інформації тощо. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, №1-ПВ, 10-ПІ, 2-ТМ, реєстраційні картки за формою N 1-ІМ і т.д. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); підбір персоналу; представництво в суді.

старший інспектор з кадрів, заступник начальника відділу кадрів

ПАТ "АК"Київводоканал"

Послуги для населення - інше

5 років 6 місяців

04.1999 - 10.2004

заступник начальника відділу кадрів

Лют 2002 - Жов 2004 (2 роки 9 міс)

Київводоканал,АК, ПАТ

Досвід ведення особового складу (2200 чол.); організація і контроль роботи відділу кадрів (в підпорядкуванні знаходилося 4 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, за появу на роботі в нетверезому стані, за прогул, систему порушень, виходом на пенсію тощо; Розробка посадових інструкцій, положень, про відділи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, і т.д. Формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності про роботу з кадрами: форма №5-ПН, №3-ПН, в тому числі №4-ПН (план) №4-ПН (факт), №10-ПІ. Підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани, але ін.); ведення військового обліку; оформлення пенсій; розробка перспективних і річних планів комплектування персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, змін складу працюючих, в зв'язку з впровадженням нової техніки і технології, а також пуском виробничих об'єктів; забезпечення, прийняття та розміщення молодих працівників згідно професії та спеціальності; організація підвищення кваліфікації працівників, зарахованих у резерв і підготовку їх до робіт на керівних посадах. Здійснення аналізу причин плинності в трудових колективах; вивчення потреб у кваліфікованих кадрах, розробка та впровадження заходів їх комплектування та інше.

інженер 2 категорії

Сер 2001 - Лют 2002 (7 міс)

Київводоканал,АК, ПАТ

Виконання робіт по паспортизації, відповідно до обсягів і термінів, встановлених виробничим планам; твір робіт по паспортизації каналізаційного господарства: камер, колодязів та інших споруд, шляхом натурних обмірів, за даними виконавчих креслень і інструментальних зйомок, з нанесенням на планшети і заповненням паспортів на мережі, камер та інших споруд.Забезпечення схемами каналізації головний інформаційну систему (ГІС)Внесення змін схеми каналізації, що знаходяться в будівництві і реконструкції. Брала участь в технічних радах в межах компетенції.

старший інспектор відділу кадрів

Вер 2000 - Сер 2001 (1 рік)

Київводоканал,АК, ПАТ

Досвід ведення особистого складу (?1500 чол.); оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, в тому числі: звільнення у зв'язку зі скороченням чисельності працівників, формування та ведення особових справ працівників; заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу; надання довідок про трудову діяльність; ведення обліку надання всіх видів відпусток працівникам; оформлення листків непрацездатності; ведення табеля обліку використання робочого часу; складання встановленої звітності по роботі з кадрами; підготовка наказів по кадрам і по основній діяльності (заохочення, відрядження, оголошення догани); ведення військового обліку; оформлення пенсій і т.д.

обхідник каналізаційних мереж

Кві 1999 - Сер 2000 (1 рік 5 міс)

Київводоканал,АК, ПАТ

Обхід магістральних водопроводів, колекторів каналізаційних, водопровідних, вуличних, дворових мереж і оглядових колодязів;- Підготовка зауважень про їх технічний стан, оформленняактів, протоколів та інших документів про порушення, неправильне

Ключова інформація

Вільно оперую Кодексом Законів про Працю України (КЗпП).

Представництво у суді.

Успішний досвід проходження перевірок Інспекцій з праці, ФСС з ТВП, стану ведення військового обліку РВК та ін.

Оформлення дозволів на працевлаштування та посвідок тимчасового проживання в Україні співробітників - нерезидентів України;

ПРО СЕБЕ:

Мію аби задекларованні цінності майбутньої компанії відповідали реаліям :)

Для мене надважливо тримати баланс між роботою і особистим життям, без перекосів в той чи інший бік.

Я щира людина і спеціаліст у своїй галузі, тож, заслуговую на взаємність з боку роботодавця! :)

Хто ж я? :)

Кадровик: від «кадри «з нуля»» до очолювання відділу з кількістю підлеглих 15 інспекторів, тому, вважаю себе «бойовою одиницею», здатною очолити «буденні походи ввіреного мені війська» або стати пліч о пліч у стрій до кадровиків-побратимів. На мій погляд, власне, це і має бути ментальною сутністю лідера, де на моїх очах зростатимуть послідовники, а не просто підлеглі.

Маю досвід автоматизації кадрових процесів, роботи з іноземцями (дозволи, посвідки і т.д.), проходження перевірок.

Не боюсь приймати рішення та брати на себе відповідальність, гіперактивна (в хорошому сенсі цього слова - якщо я бачу, що можна покращити кадрові процеси та/або процеси в компанії - я не залишусь байдужою і обов'язкової спробую їх спростити/удосконалити/замінити або виключити, як зайвий ланцюг) Тобто, ствердно можу заявити, що я: ініціативна, відповідальна і закохана у те, чим займаюсь (у кадрову справу).

В нещодавньому минулому - «Фахівець-оркестр», який взяв на себе як кадрове діловодство, так і управління персоналом - хоча б в мінімальному, але необхідному обсязі. Функції ширші за передбачені кваліфікаційною характеристикою інспектора з кадрів, але занадто вузькі, аби обіймати посаду менеджера з персоналу.

Маю досвід проведення навчання торгового керівного персоналу з основ трудового права та кадрового адміністрування

Маю досвід написання ТЗ для локального програмного забезпечення; проведення повного кадрового аудиту по групам компаній;перехід з програмного забезпечення "1С" на "Комінтех" юридичної особи з чисельністю штату понад 1900 чол.

А ще маю публікації на кадровому порталі:

1. «Ретроспектива маленького кадровика, або Як не заблукати у тенетах інтернету»

https://www.kadrovik.ua/content/retrospektyva-malenkogo-kadrovyka-abo-yak-ne-zablukaty-u-tenetah-internetu?fbclid=IwAR0KoMIjZOJVQip5X9Fda6s5IYq0Jvll4Xy2JaEdfRhRNebEHkbyMjtu99Y

2. Один день із життя кадровика, або Несмішні жарти Феміди

https://www.kadrovik.ua/content/odyn-den-iz-zhyttya-kadrovyka-abo-nesmishni-zharty-femidy?fbclid=IwAR1H-kdcB-AIU35QzqmYzRlrNDD4ZqKzKs3FZh6SqSmUxBc8nbPutxQo2tg

3. публікацію у газеті «КАДРИ І ЗАРПЛАТА» № 5-6 щодо лічильних помилок під назвою "«Хто винен?» і «Що робити?», або «Практичний розум» за Кантом у кадровій справі";

https://e.kiz.kadrovik.ua/kadri-i-zarplata-2021-5/khto-vynen-i-shcho-robyty-abo-praktychnyy-rozum-za-kantom-u-kadroviy-spravi

4. «Відпустка «на дітей»: кому, якої тривалості та за який період надається?» у № 23-24, грудень 2021, газети «КАДРИ І ЗАРПЛАТА»

https://e.kiz.kadrovik.ua/kadry-i-zarplata-2021-23/vidpustka-na-ditey-komu-yakoyi-tryvalosti-ta-za-yakyy-period-nadayetsya?fbclid=IwAR1xmVNTw8aKKIQ4FuNJMBx5A7vTLyN_uN9fHbuv4suRQD7pWa3A_VPFnwE

5. «Трудові відносини в умовах воєнного стану: дистанційна робота за кордоном», № 08 / 2022, серпень, Надзвичайні кадрові ситуації в журалі «КАДРОВИК.UA».

6. «Трудові відносини в умовах воєнного стану: неповний робочий час та простій», № 08 / 2022, серпень, Надзвичайні кадрові ситуації в журналі «КАДРОВИК.UA».

7. «Трудові відносини в умовах воєнного стану: звільнення працівника», № 08 / 2022, серпень, Надзвичайні кадрові ситуації в журналі «КАДРОВИК.UA».

8. «Трудові відносини в умовах воєнного стану: дистанційна робота юрисконсульта», № 08 / 2022, серпень, Надзвичайні кадрові ситуації в журналі «КАДРОВИК.UA».«Трудові відносини в умовах воєнного стану: відпустка без збереження заробітної плати», № 08 / 2022, серпень, Надзвичайні кадрові ситуації в журналі «КАДРОВИК.UA».

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет будівництва та архітектури

санітарно-технічний

Киев, 2006

Київський механіко-металургійний технікум

зварювальне виробництво

Киев, 1998

Курси, тренінги, сертифікати

"Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство"

Киев, 2016

ПрАТ "ВАЗ" Міжрегіональна академія управління персоналом" (2016, лютий "Правове регулювання трудових відносини. Кадрове діловодство")

 

 

«Суботня Школа Кадровика»

Киев, 2012

Курси підвищення кваліфікації «Суботня Школа Кадровика» при Міжнародному центрі фінансово-економічного розвитку (МЦФЕР) (03.03.2012 р. - 24.03.2012 р.)

Університет економіки і права "КРОК"

Киев, 2010

  1. 18.02.2010р. - 13.05.2010р. - Університет економіки і права "Крок", Учбово-науковий інститут магістерської підготовки і післядипломної освіти, спеціальність «Управлінні персоналом організації», кваліфікація - директор з персоналу.

 

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Office 2000, Internet, Outlook Express, 1С: Зарплата + Кадри :7.7; 1-С 8.2 ЗУП; Ліга-Закон, Peyrol, SAP, M.E.Doc, КУРС-ШКОЛА

Захоплення та інтереси

  • - треккінг, поезія (пишу вірші)

Галина

Начальник відділу кадрів

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому