Працювала в 6 компаніях 3 роки 10 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, HR, Послуги для бізнесу - інше, Послуги для населення - інше
Адміністративний асистент / Hr
Urban Experts
Нерухомість та Девелопмент
8 місяців
09.2023 - 05.2024
• організація і запезпечення життєдіяльності офісу;
• організація і взаємодія з підрядниками;
• організація і взаємодія з замовниками (отримання та відправка документів);
• забезпечення необідними офісними матеріалами та продуктами;
• організація відряджень співробітників;
• допомога PR відділу з перекладами та загрузкою на сайти інформації;
• Кадрове діловодство: пошук/прийняття/звільнення/перевод на іншу посаду, оформлення і заповнення відповідної документації;
• Пошук і підбір персоналу, обдзін, первинне інтерв'ю та призначення і організація співбесід безпосередньо з керівником;
• оформлення відряджень, графік відпусток, контроль використання корпортативного таксі, табелювання співробітників;
• написання листів, пошук інформації по необхідності;
• 3-5 разів на рік переклад документів для банку (рахунки, акти, договори);
• вхідна-вихідна документація;
• організація та ведення комунікацій;
• прийом відвідувачів;
• бронювання готелів, поїздок і тд .
Менеджер по роботі з клієнтами
Пролайн ТМ, ТОВ, м. Умань
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
07.2022 - 04.2023
Обов'язки:
- Оптова та роздрібна торгівля електронним і телекомунікаційним устаткуванням, деталями до нього.
- Виробництво інших видів електронних і електричних проводів і кабелів.
- Допомагала при зборі і перевірці функціонування змонтованих електронних плат і блоків безперебійного живлення для роутерів.
- Виготовляла різні кабелі (коли колегам була необхідна ще одна пара рук для оперативнішого виконання великих обсягів замовлень).
- Кабелі для підключення цих плат і приладів безперебійного живлення (вмію зібрати з 0 всі ті кабелі, які представленні в списку комплектуючих товарів на сайті фірми).
- Прийом та оформлення заявок;
- Консультація по технічним питанням, підбір необхідного устаткування та аксесуарів до нього саме під індивідуальні потреби кожного клієнта;
- Оформлення замовлень, ведення бази клієнтів і бази продажів, робота в С1.
- Укомплектування замовлень, перевірка роботи всіх елементів, упакування і відправка товару.
- Виставлення рахунків для оплати на ФОП, отримання і внесення оплат в базу даних, оформлення документів для клієнтів (рахунків, накладних, а також, оформлення договорів про надання послуг (умови надання послуг, обовязки/права сторін договору і тд. і тп) і введення поточної документації по співпраці з різними компаніями по Україні.
- Робота з багатьма провайдерами інтернет-постачання, по всій Україні - знаю як працювати з людьми так, аби вони ставали постійними клієнтами і рекомендували послуги фірми всім своїм знайомим.
Менеджер-управитель
Bixter ua
HR
4 місяці
02.2022 - 06.2022
Особистий Помічник-Перекладач Керівника
Arabia Investment Company (ТОВ "ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА"), Київ
Послуги для бізнесу - інше
4 місяці
08.2021 - 12.2021
Обов'язки:
- Пошук потрібної інформації;
- Переклад усний/письмовий;
- Ведення переговорів та вирішення питань щодо надання послуг з різними компаніями та приватними особами;
- Складання документів, таблиць, презентацій;
- Виконання інших доручень власника компанії.
Ріелтор, спеціаліст з продажу нерухомості
Атланта
Нерухомість та Девелопмент
3 місяці
05.2021 - 08.2021
Обов'язки:
Робота з продавцями (власниками) нерухомості.
- Пошук нових об'єктів нерухомості;
- дзвінок власнику для пропозиції співпраці, після чого домовленості та обговорення зустрічі на його об'єкті нерухомості;
- зустріч з власником;
- огляд та фотографування об'єкта;
- заповнення бланка з даними власника, характеристиками об'єкта та умовами співпраці;
- Підписання договору про співпрацю;
- Внесення об'єкту до бази даних;
- Створення рекламного тексту для презентації об'єкта;
- Рекламне просування об'єкту.
Робота з покупцями: - Підбір та пошук об'єктів, що підходять під запит клієнта;
- Презентація добірки;
- Показ тих об'єктів із добірки, що зацікавили клієнта;
- Консультування з питань з об'єкту // за всіма нюансами укладання угоди про купівлю квартири, і подальше оформлення документів тощо.
Особистий секретар/ Помічник керівника
ФОП «Венжега В.І.»
Послуги для населення - інше
1 рік 1 місяць
03.2020 - 04.2021
Обов'язки:
- Пошук нових співробітників, запис на співбесіду, анкетування.
- Прийом усіх дзвінків.
- Прийом та внесення в базу замовлень.
- Консультування клієнтів по усіх їхніх питанннях (компанія займалась підбором, продажем, доставкою та установленням вікон/балконів і інших металоконструкцій)
- Вихідні дзвінки та консультування клієнтів для укладання договору.
- Ведення документації.
- Координація доставки/установки замовлень.
- Робота в 1С.
Ключова інформація
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Підбір персоналу
- Виставлення рахунків
- Робота з великим обсягом інформації
- Ведення договірної роботи
- Ведення соціальних мереж
- Веденнята повне упраток
- Ведення та оформлення документації
- Документообіг
- Знання офісних програм (MS Office, Google Docs, MS Outlook, Adobe Acrobat, Adobe Lightroom, Word Press (початковий рівень)
- Ведення CRM
- Управління командою
- Лідерство
- Управління онлайн магазином і офлайн вирообництвом
- Грамотна усна та письмова мова
- Уміння організувати свій робочий день
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Самоосвіта
- Бажання вчитися і розвиватися і здатність до навчання
- Наполегливість
- Відповідальність
- Привітність
- Харизматичність
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Обробка гарячих заявок
- Організація логістики
- Управління транспортною логістикою
Навчалась в 2 закладах
Класичний приватний Університет «Інститут права ім. Володимира Сташиса»
Юридичний факультет. / Магістр Права. / Спеціальність - 262 Правоохоронна діяльність (Антикорупційна діяльність., Цивільне право)
Запоріжжя, 2020
Філія "Кременчуцький інститут вищого навчального закладу "Університет імені Альфреда Нобеля"
Факультет іноземної філології. / Бакалавр Іноземної філології. / Спеціальність — Перекладач з/на англійську та німецьку мови.
Кременчук, 2018
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Іспанська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Свідоцтво державного зразка про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією Продавець Непродовольчих Товарів 3-го розряду
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія Б
Світлана Романівна
Світлана Романівна
Особистий помічник, асистент керівника
Ірпінь
Готовий переїхати: Київ, Буча
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому