Працювала в 6 компаніях 9 років 10 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Телекомунікації / Зв'язок, Медіа / ЗМІ, Банки
Фахівець з бренд-маркетингу
Агроиндустриальный холдинг МХП
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 5 місяців
06.2023 - до теперішнього часу
- запуск нових продуктів з урахуванням NPD процесу (аналіз конкурентів/ринку/сегментів; ведення та контроль таймінгів проектів/розрахунок ціни та дохідності продуктів/управління процесом відпрацювання; комунікація з виробництвом та технологом; розробка дизайну пакування/ підготовка та планування об’ємів продажів і тд.)
- участь в розробці стратегії категорії в короткостроковій та довгостроковій перспективі;
- аналіз портфелю продуктів, бренд-портфелю на основі дохідності, результатів продажів;
- участь у розробці бренд-плану та календаря активностей з залученням всіх релевантних каналів комунікації;
- розробка концепції та адаптація дизайнів пакування;
- запуск рекламних кампаній (брифінги/ідея/продакшн/комунікація зі всіма відділами/звіти по РК і тд);
- розробка мерчу та рекламних матеріалів;
- організація фотосесій та зйомок продуктів;
- оновлення фото асортименту бренду та підготовка фото асортименту для різних потреб бренду;
- розробка Key Visual нових продуктів;
- здійснення моніторингу активностей конкурентів;
- координація медіа/PR/SММ просування бренду та новинок;
- підготовка презентацій/Selling Stories/каталогу бренду;
- координація сайту бренду;
- комунікація з крос-колегами та координація, стосовно активностей з просування бренду та новинок.
Event & BTL project manager.
Датагруп & Volia
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 6 місяців
12.2021 - 06.2023
- розробка ідеї/дизайну/замовлення/координація рекламної та сувенірної продукції;
- підготовка рекламних та інформаційних матеріалів;
- моніторинг ринку рекламно-сувенірної продукції, поліграфії;
- робота з підрядниками: BTL- агенства, поліграфія, сувенірна продукція, переговори з постачальниками, розробка ТЗ, затвердження зразків, укладення договорів, контроль термінів і якості їх виконання, координація виробництва;
- робота з благодійними фондами та організаціями/ведення благодійних проектів компанії;
- розробка/замовлення/координація прес-кітів, подарунків для партнерів, клієнтів та високопосадовців (В2B/СМБ сегменти);
- робота з первинною документацією (договори, рахунки, накладні, акти);
- тендери;
- контроль складських запасів маркетингових матеріалів;
- участь у розробці річного маркетингового плану;
- формування кошторисів по статтях витрат в ході реалізації проєктів;
- організація онлайн та офлайн заходів (виставки/ конференції/ мітапи / марафони/ стратегічні сесії і т.д.);
- організація івентів та BTL- заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності ТМ і придбання лояльності цільових аудиторій;
- запуск заходів на велику аудиторію;
- бюджетування і контроль ефективності витрачання бюджету;
- підготовка звітів по роботі.
Лінійний продюсер
«StarLightMedia». Департамент з управління маркетингу.
Медіа / ЗМІ
2 роки 11 місяців
01.2019 - 12.2021
- організація/координація та контроль зйомочного процесу (промо, постановочні та репортажні фотосесії, графіка каналу, веб - серіали, онлайн - конференції, прямі ефіри, зйомки для сайту та діджиталу);
- менеджмент/організація/координація івентів (прес - сніданки, прес - конференції, фан- зустрічі, презентації, стратегічні сесії та ін.);
- супервайзинг проектів;
- робота з бюджетами проектів;
- складання графіків зйомок та написання таймінгів івентів;
- замовлення технічного забезпечення, підбір персоналу та підрядників для зйомок департаменту та івентів;
- комунікація з внутрішніми департаментами, щодо зйомочного процесу та івентів (фінансистами, бухгалтерією, юристами, PR та ін.) ;
- підбір/комунікація/ постановка завдань та контроль зовнішніх підрядників та персоналу (згідно ТЗ від режисера, дизайнерів або креативної групи);
- комунікація з ведучими/експертами та акторами каналу, щодо зйомок;
- комунікація з зірками та їх командою та забезпечення всім необхідним стосовно технічного та побутового райдеру;
- документообіг (первинна документація, ГПХ, ФОП, локації, договора з підрядниками/учасниками/акторами/ведучими, контроль оплат);
- логістика;
- подачі заявок в базі 1С;
- робота на зйомочному майданчику;
- робота на івентах;
- складання меню для івентів;
- організація/замовлення та координація кейтерингу;
- розробка концепцій івентів;
- пошук локацій для івентів та зйомок;
- організація поздоровлень партнерів зі святами;
- затвердження/ замовлення/ комунікація/ контроль виробництва сувенірної продукції та подарунків для партнерів;
- вирішення адміністративно-господарських питань.
Лінійний продюсер
Департамент маркетингу «Телеканал СТБ»
Медіа / ЗМІ
1 рік 4 місяці
09.2017 - 01.2019
- робота з бюджетами для постановочних та репортажних фотосесій, онлайн-конференцій, прямих ефірів, діджиталу;
- замовлення технічного забезпечення та підбір персоналу для зйомок департаменту;
- комунікація з партнерами стосовно розміщення зовнішньої реклами;
- комунікація та постановка завдань персоналу та підрядникам, щодо зйомок;
- логістика;
- подачі заявок в базі 1С;
- здійснення та контроль оплат підрядникам та персоналу;
- документообіг (оформлення, узгодження, візування та підписання договорів/додатків/актів);
- комунікація з медіа партнерами та внутрішніми департаментами, щодо розміщення спонсорських та рекламних пакетів (фінансистами, бухгалтерією, юристами та ін.);
- організація стратегічних сесій для департаменту маркетинг;
- організація відряджень;
- вирішення адміністративних питань.
Адміністратор
Відділ позаефірного промоушену « Телеканал СТБ»
Медіа / ЗМІ
1 рік 5 місяців
04.2016 - 09.2017
- комунікація з медіа партнерами та внутрішніми департаментами, щодо розміщення спонсорських та рекламних пакетів;
- комунікація з бренд- менеджерами;
- планування та розміщення рекламних компаній партнерів та спонсорських матеріалів;
- подача і контроль спонсорських заявок в комерційний департамент;
- контроль виконання план/факт спонсорських проявів;
- підготовка ефірних довідок для партнерів;
- документообіг;
- організація і контроль репортажних та постановочних фотосесій для PR- відділу телеканалу;
- складання та затвердження кошторису фотозйомок;
- контроль факту обладнання по фотозйомках та затвердження гонорарних відомостей для персоналу;
- подачі заявок в базі 1С;
- вирішення адміністративно - господарських питань;
- виконання доручень керівника.
Адміністратор
Центральне відділення Печерського району АТ «Ощадбанк»
Банки
1 рік 2 місяці
02.2015 - 04.2016
- організація та координація робочого процесу відділення;
- замовлення та забезпечення відділення ресурсами;
- виконання завдань, поставлених керівництвом;
- робота з документацією;
- виконання адміністративно - господарських функцій;
- інформаційна підтримка співробітників;
- робота з клієнтами та гостями високого рівня;
- спілкування з клієнтами по телефону.
Ключова інформація
написання статей та сценаріїв; робота в кадрі; телеведуча; професійна співачка та ведуча святкових заходів; член журі всеукраїнського конкурсу-фестивалю «Зоряні мости»; маю водійське посвідчення.
Навчалась в 3 закладах
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Інститут сучасного мистецтва, кафедра естрадного вокалу
Киев, 2018
Університет банківської справи Національного банку України
Фінансово – кредитний факультет
Киев, 2015
Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ)
Фінансово – кредитний факультет
Черкассы, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Міжнародна бізнес-школа Laba
Курс "Маркетолог"
Школа телебачення та комунікацій «Media start»
Курс "Телеведучий"
Додаткова інформація
Личные качества
відповідальна, організована, комунікабельна, стресостійка, енергійна, впевнена в собі, неконфліктна, оптимістична, працелюбна, наполеглива, пунктуальна, легко та швидко навчаюсь новому з великим бажанням. Уважна до деталей. Маю активну життєву позицію та вміння працювати в колективі.
Увлечения и интересы
Музика, йога
Анна
Анна
Бренд менеджер, маркетолог
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому