Працювала в 9 компаніях   5 років 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Транспорт та Логістика, Послуги для бізнесу - інше

Адміністратор

Мій Лікар

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

11.2023 - до теперішнього часу

1. Робота з пацієнтами
• Зустріч і реєстрація пацієнтів.
• Консультація щодо послуг клініки, вартості та розкладу лікарів.
• Запис пацієнтів на прийом (особисто, телефоном або онлайн).
• Координація графіків прийому лікарів.
2. Документальна робота
• Ведення електронної або паперової бази пацієнтів.
• Оформлення медичних карток.
• Забезпечення правильного зберігання та обліку документів.
3. Організація роботи клініки
• Координація роботи медичного персоналу (лікарів, медсестер).
• Контроль за виконанням графіків роботи співробітників.
• Підтримка порядку в зоні очікування та на рецепції.
4. Робота з фінансами
• Прийом оплати за послуги (готівковий та безготівковий розрахунок).
• Ведення касового обліку.
• Підготовка звітів про фінансову діяльність (за необхідності).
• Робота з рахунками та актами в 1С 8.3
5. Контроль якості обслуговування
• Забезпечення високого рівня сервісу для пацієнтів.
• Реагування на зауваження та побажання клієнтів.
6. Вирішення адміністративних питань
• Контроль за своєчасним поповненням витратних матеріалів (канцелярія, медикаменти).
• Взаємодія з технічним персоналом (сантехніки, прибиральники).
• Участь у вирішенні технічних або організаційних проблем.

Менеджер інтернет магазину

Svit bylyzny

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

03.2024 - 08.2024

1. Обробка замовлень:
• Прийом, перевірка та обробка замовлень, які надходять через фейсбук, телефон, телеграм.
• Внесення змін до замовлення на прохання клієнта (зміна товару, кількості, адреси доставки тощо).
• Координація з відділом складу або постачальниками для забезпечення наявності товарів.
2. Робота з клієнтами
• Консультація клієнтів щодо товарів, цін, умов доставки та оплати.
• Вирішення питань клієнтів (повернення, обмін, гарантія).
• Надання інформації про статус замовлення (підтвердження, відправка, доставка).
3. Логістика та доставка
• Організація доставки замовлень через кур’єрські служби, поштові сервіси або власну логістику.
• Контроль за своєчасною доставкою та вирішення проблем, пов’язаних із транспортом.
4. Робота з базою даних
• Ведення обліку замовлень у Google-таблиці.
• Оновлення інформації про товари (наявність, ціни, опис).
5. Фінансові операції
• Контроль за отриманням оплати (безготівковий розрахунок, накладений платіж тощо).
• Підготовка звітів про продажі та оплату.
6. Комунікація з іншими відділами
• Взаємодія з маркетингом (акції, знижки), складом, бухгалтерією та іншими підрозділами.
7. Дотримання стандартів
• Контроль якості обслуговування клієнтів.
• Дотримання термінів виконання замовлень.
8. Робота з рекламаціями
• Прийом та вирішення скарг, претензій клієнтів.
• Обговорення та погодження умов повернення чи обміну.

Адміністратор, HR

Няня Non Stop

Послуги для населення - інше

7 місяців

12.2022 - 07.2023

Листування в дірект Інстаграм та телеграм-чатах, комунікація, консультація з клієнтами, підбір персоналу, проведення співбесід онлайн, робота з таблицею Exсel та Google

Старший диспетчер, менеджер

Тахі 838

Транспорт та Логістика

4 місяці

01.2023 - 05.2023

Навчання операторів, контроль та організація роботи диспетчерів, допомога з поточними питаннями в офісі (швидкі відповіді на робочі питання, підказки, інформування)

Адміністратор

Taxi 838

Транспорт та Логістика

1 рік 4 місяці

09.2021 - 01.2023

Навчання операторів, контроль та організація роботи співробітників, допомога з поточними питаннями в чатах (швидкі відповіді на робочі питання, підказки, інформування)

Менеджер по роботі с клієнтами, direct-менеджер

Fotka

Послуги для населення - інше

5 місяців

02.2021 - 07.2021

Зворотній зв'язок/комунікація в коментарях/директі Інстаграм, консультування клієнтів з послуг та товарів компанії, обробка заперечень, прийом та оформлення замовлень у Гугл-таблиці, складання звіту про виконану роботу.

Диспетчер таксі віддалено

Такси

Послуги для населення - інше

6 місяців

07.2020 - 01.2021

Консультування клієнтів, прийом та оформлення замовлень у корпоративній програмі

Диспетчер

Euro-taxi

Послуги для населення - інше

9 місяців

05.2018 - 02.2019

Консультування клієнтів, прийом та оформлення замовлень у корпоративній програмі

Менеджер з продажу

Horovitz Communication LTD

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

05.2017 - 11.2017

Продзвон холодної та гарячої бази, консультування клієнтів, оформлення замовлень.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК, Інстаграм, Фейсбук, месенджерів, таблиць Google,

Навчалась в 1 закладі

Запорожское высшее индустриально-политехническое училище

Технология питания

Запорожье, 2011

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Олена Юріївна

Адміністратор, Direct-менеджер інтернет-магазину, куратор

Запоріжжя

17 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 6 годин тому