Працювала в 4 компаніях 5 років 4 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Освіта
фахівець з обслуговування клієнтів
ТС ПЛЮС
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 7 місяців
10.2021 - до теперішнього часу
• Формування та ведення замовлень маркетплейс Rozetka;
• Робота із базою контрагентів, комунікація з партнерами;
• Теплі дзвінки:
- прийом вхідних звернень від клієнтів;
фіксування теми звернення клієнта та переадресація запиту до інших підрозділів, якщо потрібно;
- здійснення вихідних дзвінків для надання консультації користувачам та обробки заявок із сайту;
• Клієнтоорієнтованість у спілкуванні та максимальна допомога у швидкому вирішенні питань клієнтів.
Керівник проектів та програм (спеціаліст з планограм)
ТС ПЛЮС
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
07.2020 - 09.2021
Адміністратор
Танцювальна студія
Інше
6 місяців
09.2019 - 03.2020
• контроль ситуації на ринку праці щодо трендів та середньої зарплати спеціалістів різних фахів;
• пошук персоналу для компанії, відповідальність за планування найму, створення кадрових резервів;
• організація професійної та психологічної адаптації нових співробітників;
• розрахунок з/п працівників, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• контроль за своєчасною підготовкою приміщення до початку тренувань;
• усні довідки, що стосуються послуг студії;
• отримання і оформлення необхідних документів;
• відмітки про виконання послуг;
• регулярне ведення звітності;
• розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням і проводення відповідних організаційно-технічних заходів.
Лаборант
УДФС
Освіта
9 місяців
09.2018 - 06.2019
• складання проекту;
• узгодження (візування);
• підписання;
• реєстрація;
• розмноження і доставка копії документа виконавцям;
• контроль виконання;
• підшивка виконаних документів.
Обробка вихідних документів:
• складання тексту проекту вихідного документа;
• узгодження проекту із зацікавленими посадовими особами;
• реєстрація в журналі і проставлення індексів;
• відправка документа адресату, підшивка копії вихідного документа.
Ключова інформація
• знання офісних програм: MS Word, Excel, 1С, PlanoHero, Effie;
• знання оргтехніки — принтер, ксерокс;
• навички роботи з клієнтами та підлеглими;
• навички пошуку нових клієнтів, укладання договорів;
• навички розміщення реклами в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;
• контроль дебіторської заборгованості;
• створення планів магазину та планограм.
Досягнення:
• завершення школи зі срібною медаллю;
• систематичне написання наукових робіт;
• переможець у конкурсі «Студент року 2018» у номінації «Кращий студент-менеджер»;
• президент клубу «Менеджер» ННІ фінансів, банківськоії справи;
• активний учасник науково-практичних семінарів, тренінгів, науково-практичних конференцій, олімпіад (з зайнятими призовими місцями);
• завершила навчання на освітньо-кваліфікаційному рівні бакалавр з дипломом з відзнакою;
• з легкістю змогла освоїти нову професію.
Навчалась в 1 закладі
Університет державної фіскальної служби України
ННІ фінансів, банківської справи; фінансовий менеджмент проектів і програм
Ірпінь, 2020
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«Роль організаційної культури в стратегії розвитку сучасних організацій»
Тренінг
«Роль публічного управління у розвитку регіонального та місцевого самоврядування»
Тренінг
«Колектив як стимул реалізації особистості»
Тренінг
«Публічне управління в Україні: особливості національної моделі»
Тренінг
«Згуртованість і соціальний розвиток колективу»
Тренінг
«Грантрайтинг - запорука успіху»
Тренінг
«Big Boss»
Тренінг
Додаткова інформація
Особисті і ділові якості
Діана Юріївна
Діана Юріївна
Фінансовий менеджер, проектний менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому