Працювала в 4 компаніях   5 років 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Освіта

фахівець з обслуговування клієнтів

ТС ПЛЮС

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

10.2021 - до теперішнього часу

• Формування та ведення замовлень в 1 С;
• Формування та ведення замовлень маркетплейс Rozetka;
• Робота із базою контрагентів, комунікація з партнерами;
• Теплі дзвінки:
- прийом вхідних звернень від клієнтів;
фіксування теми звернення клієнта та переадресація запиту до інших підрозділів, якщо потрібно;
- здійснення вихідних дзвінків для надання консультації користувачам та обробки заявок із сайту;
• Клієнтоорієнтованість у спілкуванні та максимальна допомога у швидкому вирішенні питань клієнтів.

Керівник проектів та програм (спеціаліст з планограм)

ТС ПЛЮС

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

07.2020 - 09.2021

• створення плану торгового залу згідно категорій товарів, внесення всього обладнання до плану; • обробка аналітичних даних (оборот, прибуток, націнка, маркетинг) для подальшого створення планограм; • формування шаблонів для планограм, промальовування планограм за категоріями (з урахуванням ціни, бренду, країни виробника та інших показників), публікація планограм на ресурі; • створення АМ в 1С з урахуванням необхідного товарного запасу та залишків товару, прорахунок оптимальної кількості SKU за категоріями для магазинів; • обробка заявок від магазинів щодо змін плану торгового залу (за категоріями, без змін і з змінами в обладнанні), внесення рекомендацій щодо змін планограм; • промальовування стандартних додаткових місць продажу від постачальників, акційних / сезонних місць продажів і т.д.; • прорахунок оптимального розподілу категорій на нові магазини; • ведення звітності результатів (квадрантний аналіз, «холодні»/«гарячі» зони магазину), внесення пропозицій щодо покращення показників.

Адміністратор

Танцювальна студія

Інше

6 місяців

09.2019 - 03.2020

• ведення клієнтської бази;
• контроль ситуації на ринку праці щодо трендів та середньої зарплати спеціалістів різних фахів;
• пошук персоналу для компанії, відповідальність за планування найму, створення кадрових резервів;
• організація професійної та психологічної адаптації нових співробітників;
• розрахунок з/п працівників, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• контроль за своєчасною підготовкою приміщення до початку тренувань;
• усні довідки, що стосуються послуг студії;
• отримання і оформлення необхідних документів;
• відмітки про виконання послуг;
• регулярне ведення звітності;
• розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням і проводення відповідних організаційно-технічних заходів.

Лаборант

УДФС

Освіта

9 місяців

09.2018 - 06.2019

Робота з внутрішньою документацією (накази, інструкції, правила, доповідні, пояснювальні записки та ін.):
• складання проекту;
• узгодження (візування);
• підписання;
• реєстрація;
• розмноження і доставка копії документа виконавцям;
• контроль виконання;
• підшивка виконаних документів.
Обробка вихідних документів:
• складання тексту проекту вихідного документа;
• узгодження проекту із зацікавленими посадовими особами;
• реєстрація в журналі і проставлення індексів;
• відправка документа адресату, підшивка копії вихідного документа.

Ключова інформація

Навички:
• знання офісних програм: MS Word, Excel, 1С, PlanoHero, Effie;
• знання оргтехніки — принтер, ксерокс;
• навички роботи з клієнтами та підлеглими;
• навички пошуку нових клієнтів, укладання договорів;
• навички розміщення реклами в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;
• контроль дебіторської заборгованості;
• створення планів магазину та планограм.
Досягнення:
• завершення школи зі срібною медаллю;
• систематичне написання наукових робіт;
• переможець у конкурсі «Студент року 2018» у номінації «Кращий студент-менеджер»;
• президент клубу «Менеджер» ННІ фінансів, банківськоії справи;
• активний учасник науково-практичних семінарів, тренінгів, науково-практичних конференцій, олімпіад (з зайнятими призовими місцями);
• завершила навчання на освітньо-кваліфікаційному рівні бакалавр з дипломом з відзнакою;
• з легкістю змогла освоїти нову професію.

Навчалась в 1 закладі

Університет державної фіскальної служби України

ННІ фінансів, банківської справи; фінансовий менеджмент проектів і програм

Ірпінь, 2020

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

«Роль організаційної культури в стратегії розвитку сучасних організацій»

Ірпінь, 2020

Тренінг

«Роль публічного управління у розвитку регіонального та місцевого самоврядування»

Ірпінь, 2019

Тренінг

«Колектив як стимул реалізації особистості»

Ірпінь, 2019

Тренінг

«Публічне управління в Україні: особливості національної моделі»

Ірпінь, 2019

Тренінг

«Згуртованість і соціальний розвиток колективу»

Ірпінь, 2018

Тренінг

«Грантрайтинг - запорука успіху»

Ірпінь, 2018

Тренінг

«Big Boss»

Ірпінь, 2018

Тренінг

Додаткова інформація

Особисті і ділові якості

• здатність швидко навчатися; • готовність брати на себе відповідальність; • дисциплінованість; • ініціативність; • комунікабельність; • вміння працювати в команді; • спрямованість на результат; • стресостійкість; • здатність переконувати; • вміння планувати і організовувати свій робочий день; • бажання працювати і заробляти!

Діана Юріївна

Фінансовий менеджер, проектний менеджер

Київ

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому