Працювала в 5 компаніях 12 років 7 місяців
Недержавні організації / NGO, Державний сектор
CVA\FSL Officer
Save the Children
Недержавні організації / NGO
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
- Compilation of a step-by-step program implementation plan, development of criteria for participation in the program, creation of a single registration form, informational posters and handouts;
- Meeting with representatives of local authorities, discussing the purpose of the project and further cooperation;
- Meeting with beneficiaries, registration of applications and processing of information;
- Implementation of the project according to the conditions.
-Cooperation with local authorities in the Western region.
-Organization and conduct of business trainings for grant program participants, support and preparation of relevant documentation.
-Verification of documentation and preparation of payment documents.
-Taking part in meetings, trainings, constant learning is inseparable from work.
-organization and full support of the youth training program "Life skills for success". Recruitment and selection of trainers, organization of the educational process and purchase of necessary materials, support of youth and trainers in the process of training and practical tasks. Preparation of payment documents, PR, Payments. Issuance of training certificates, support after completing the course.
Office assistant
Save the Children
Недержавні організації / NGO
4 місяці
06.2023 - 10.2023
- Drawing up a step-by-step plan for the implementation of the program, developing criteria for participation in the program, creating a single registration form, information posters and distributions;
- Meeting with local authorities, discussion of the purpose of the project and further cooperation;
- Meeting with beneficiaries, registering applications and processing information;- Project implementation according to terms and conditions.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Needs Assessment Monitor (project HelpAge International)
CF Right to protection
Недержавні організації / NGO
1 рік 2 місяці
04.2022 - 06.2023
Collection of information on humanitarian needs of displaced persons in Chernivtsi region.
Writing reports on the situation in the region and identifying critical humanitarian problems.
Implementation of the humanitarian aid project. Dispatch, registration and delivery of humanitarian aid.
Providing reports and documents according to the work done.
Advising beneficiaries on social issues, referral of lawyers and psychologists according to the needs of the beneficiaries.
Chief Specialist of the Department of Economics
Kherson Regional State Administration
Державний сектор
6 місяців
01.2020 - 07.2020
Correspondence with representatives of business and public organizations, organization of conferences for briefings of government and business representatives, compiling a list of business projects, keeping a register, monitoring the success of their implementation; Reception of citizens on economic issues, assistance in resolving their issues or referral to relevant authorities for further resolution of the issue;
Daily monitoring of food and fuel prices under quarantine conditions;
Maintenance of a unified database of the Council of Entrepreneurs of the Kherson region and its constant updating;
Chief Specialist of Social Policy Management
Kherson City Council
Державний сектор
9 років 3 місяці
08.2010 - 11.2019
Consultation of citizens on social issues, provision of information on city aid programs;Reception of applications, processing of personal data, collection of necessary documents and registration of financial assistance from the city budget;Participated in the commission for providing financial assistance to applicants who needed larger amounts of assistance;Maintaining and updating a single database of applicants, entering information and submitting a report to the Head of the Social Policy Department;Preparation and making up orders, resolutions of the head of the regional state administration regarding the allocation of the necessary amount approved by the commission for the payment of assistance to people who appealed to the local authorities;
Ключова інформація
Free use of a PC; Microsoft office; Use of internal programs of organizations, databases. Fluent English, Ukrainian
Навчалась в 2 закладах
Odesa Academy under the President of Ukraine
Major: Public Regulation and Administration
Одесса, 2019
Kherson State Agrarian University
Major: Organization Management
Херсон, 2012
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Anastasiia
Anastasiia
Project Manager
Чернівці
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому