Працював в 1 компанії   29 років 11 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Директор

ТОВ "АЛЬТА"

Торгівля роздрібна / Retail

29 років 11 місяців

02.1996 - до теперішнього часу

  • Керівництво всіма аспектами господарської діяльності підприємства;
  • Розробка й впровадження процесів оптимізації обліку та витрат;
  • Автоматизація облікових систем, контроль і супровід програмних рішень;
  • Підбір і навчання персоналу, формування ефективної команди;
  • Реалізація проектів модернізації основних фондів;
  • Проведення переговорів, укладання вигідних угод із постачальниками та партнерами;
  • Забезпечення супроводу перевірок, підготовка звітності.

Ключова інформація

  • Організація та управління господарською діяльністю підприємства;
  • Розробка, реєстрація установчих документів, отримання дозвільної документації;
  • Ведення бухгалтерського, управлінського, податкового обліку;
  • Автоматизація обліку та управління рухом ТМЦ;
  • Підбір, навчання та управління персоналом;
  • Проведення інвентаризацій, внутрішніх аудитів, аналіз результатів;
  • Оптимізація оподаткування та витрат;
  • Управління ремонтними та будівельними роботами, пошук і координація підрядників;
  • Пошук партнерів, постачальників, укладання вигідних договорів;
  • Впровадження програм лояльності, розвиток маркетингових ініціатив;
  • Супровід перевірок контролюючих органів;
  • Досвід роботи з обліковими, звітними та банківськими програмними продуктами;

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Хімічного машинобудування, інженер-механік.

1996

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

"SketchUp Легкий старт"

2025

Базові навички 3D - моделювання у програмі SketchUp для створення корпусних меблів.

"Великий курс для малого бізнесу" в рамках Школи бізнесу Нова Пошта

2021

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • Володіння обліковими программами на платформах BAF (BAS for accounting CORP) та 1С: Підприємство (роздріб, бухгалтерія, громадське харчування, зарплата й кадри);
  • Впевнене користування ПК, офісними та спеціалізованими (FREDO, MEDOK, iFobsClient) програмами;
  • Збирання комп'ютерів (узлова), встановлення ПО, тестування роботи ПК;
  • Монтаж і обслуговування комп'ютерної мережі;
  • Обслуговування офісної техніки (марщрутизатори, принтери, сканери);
  • Конструкторське 3D проектування та деталювання корпусних меблів;

Водійське посвідчення

  • Водійське посвідчення категорій «B» і «C»;

Будівельні навички

  • Електромонтажні, сантехнічні і оздоблювальні роботи;
  • Обслуговування (чистка) спліт систем кондиціонування;
  • Проектування та монтаж резервного живлення (побутові проекти);
  • Сбірка корпусних меблів;

Особисті якості

  • Відповідальність, аналітичне мислення, організованість;
  • Лідерські якості та вміння працювати в команді;
  • Ініціативність, прагнення до вдосконалення бізнес-процесів;

Підсумок

Зайняти посаду керівника або провідного спеціаліста в сфері управління підприємством, оптимізації бізнес-процесів, фінансового й операційного обліку.

Мета знайти колектив, де не дадуть закиснути, додатковий активний заробіток. Цікавить робота у вільному графіку, за сумісництвом, у частковій зайнятості, у проекті чи позмінно.

Дмитро

Розгляну усі пропозиції

Київ

Дарницький район, Дніпровський район

56 років

Працює, але відкритий для пропозицій

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 3 тижні тому