Працював в 1 компанії 29 років 11 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Директор
ТОВ "АЛЬТА"
Торгівля роздрібна / Retail
29 років 11 місяців
02.1996 - до теперішнього часу
- Керівництво всіма аспектами господарської діяльності підприємства;
- Розробка й впровадження процесів оптимізації обліку та витрат;
- Автоматизація облікових систем, контроль і супровід програмних рішень;
- Підбір і навчання персоналу, формування ефективної команди;
- Реалізація проектів модернізації основних фондів;
- Проведення переговорів, укладання вигідних угод із постачальниками та партнерами;
- Забезпечення супроводу перевірок, підготовка звітності.
Ключова інформація
- Організація та управління господарською діяльністю підприємства;
- Розробка, реєстрація установчих документів, отримання дозвільної документації;
- Ведення бухгалтерського, управлінського, податкового обліку;
- Автоматизація обліку та управління рухом ТМЦ;
- Підбір, навчання та управління персоналом;
- Проведення інвентаризацій, внутрішніх аудитів, аналіз результатів;
- Оптимізація оподаткування та витрат;
- Управління ремонтними та будівельними роботами, пошук і координація підрядників;
- Пошук партнерів, постачальників, укладання вигідних договорів;
- Впровадження програм лояльності, розвиток маркетингових ініціатив;
- Супровід перевірок контролюючих органів;
- Досвід роботи з обліковими, звітними та банківськими програмними продуктами;
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Хімічного машинобудування, інженер-механік.
1996
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
"SketchUp Легкий старт"
Базові навички 3D - моделювання у програмі SketchUp для створення корпусних меблів.
"Великий курс для малого бізнесу" в рамках Школи бізнесу Нова Пошта
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Володіння обліковими программами на платформах BAF (BAS for accounting CORP) та 1С: Підприємство (роздріб, бухгалтерія, громадське харчування, зарплата й кадри);
- Впевнене користування ПК, офісними та спеціалізованими (FREDO, MEDOK, iFobsClient) програмами;
- Збирання комп'ютерів (узлова), встановлення ПО, тестування роботи ПК;
- Монтаж і обслуговування комп'ютерної мережі;
- Обслуговування офісної техніки (марщрутизатори, принтери, сканери);
- Конструкторське 3D проектування та деталювання корпусних меблів;
Водійське посвідчення
- Водійське посвідчення категорій «B» і «C»;
Будівельні навички
- Електромонтажні, сантехнічні і оздоблювальні роботи;
- Обслуговування (чистка) спліт систем кондиціонування;
- Проектування та монтаж резервного живлення (побутові проекти);
- Сбірка корпусних меблів;
Особисті якості
- Відповідальність, аналітичне мислення, організованість;
- Лідерські якості та вміння працювати в команді;
- Ініціативність, прагнення до вдосконалення бізнес-процесів;
Підсумок
Зайняти посаду керівника або провідного спеціаліста в сфері управління підприємством, оптимізації бізнес-процесів, фінансового й операційного обліку.
Мета знайти колектив, де не дадуть закиснути, додатковий активний заробіток. Цікавить робота у вільному графіку, за сумісництвом, у частковій зайнятості, у проекті чи позмінно.
Дмитро
Дмитро
Розгляну усі пропозиції

Київ
Дарницький район, Дніпровський район
Працює, але відкритий для пропозицій
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому