Працювала в 2 компаніях   10 років

FMCG, Інше

Фахівець відділу персоналу

Міжнародна компанія

FMCG

9 років 1 місяць

10.2015 - до теперішнього часу

  • Оформлення документів на прийом, переміщення, звільнення працівників;
  • Складення звітності про прийняття на роботу працівників до ДФС;
  • Ведення облікової документації з кадрів;
  • Ведення військового обліку;
  • Оформлення дозволів на працевлаштування, реєстрація місця проживання для працівників - іноземних громадян;
  • Оформлення документів для призначення / перерахунку пенсій;
  • Ведення табелю робочого часу;
  • Ведення обліку трудових книжок, особових справ;
  • Видача довідок;
  • Ведення документації по ДМС, ДНС, ОМС, ДСЖ ( страхування);
  • Складання та контроль графіків відпусток;
  • Здійснення нарахування заробітної плати ( 1С: 8);
  • Компенсації та пільги;
  • Складання та подання статистичної звітності (MEDOC);
  • Оформлення та проведення командировок;
  • Робота з лікарняними листками;
  • Пошук та відбір персоналу, проведення первинних співбесід;
  • Проведення щорічної оцінки персоналу;
  • Співпраця з державними органами.
  • Складання проектів наказів ( з кадрів та по підприємству).

економіст з праці

Миколаївське міжрайонне управління водного господарства

Інше

10 місяців

12.2014 - 10.2015

  • Складання статистичної звітності;
  • Ведення табелю обліку робочого часу;
  • Перевірка правильності нарахування заробітної плати;
  • Складання штатного розпису підприємства;
  • Складання посадових інструкцій;
  • Аналіз заробітної плати;
  • Аналіз динаміки фонду оплати праці за підрозділами;
  • Контроль за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати, правильністю встановлення найменувань професій та посад, правильністю застосування тарифних ставок та посадових окладів, доплат, надбавок до заробітної плати;

Підготовка наказів про оплату праці та матеріальних виплат, а також на щомісячні премії;

Ключова інформація

  • Досвідчений користувач ПК, ресурсами Internet, користування електронною поштою, вміння роботи з офісною оргтехнікою;Знання програм: 1С: 8 ( кадри, заробітна плата, MEDOC);
  • Вільне орієнтування в законодавчій базі;
  • Вільне володіння українською та російською мовами; англійська мова – рівень Pre-Intermediate (А2-В1) (на даний час додатково займаюсь з викладачем, для підвищення рівня знання англійської мови).
  • Вміння досвідчено вести переговори;
  • Здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях.
  • Успішне проходження перевірок державних органів ( в т. ч. Управлінням Держпраці у Миколаївській області, комплексна перевірка Держпраці у 2021 році).

Навчалась в 1 закладі

Миколаївський національний аграрний університет

Облік та аудит

Миколаїв, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Ирина

Начальник відділу персоналу, HR - менеджер

Миколаїв

39 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому