Працювала в 13 компаніях   25 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Консалтинг / Аудит, Телекомунікації / Зв'язок, Реклама та PR-послуги, Послуги для бізнесу - інше, Освіта

фахівець по роботі з операторами мобільного зв'язку

ТОВ Епіцентр К

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 8 місяців

02.2018 - до теперішнього часу

Адміністрування 9000 корпоративних номерів, співпраця з мобільними операторами, оптимізація витрат на корпоративний мобільний зв'язок (за рік заощадила 1300000 грн), забезпечення локацій покриттям, обслуговування працівників.

Інтерв'юєр

Соціологічні та маркетингові компанії

Консалтинг / Аудит

25 років 4 місяці

06.1999 - до теперішнього часу

зі студентських років підробляла інтерв'юєром. Проводила поквартирні, вуличні, телефонні опитування, опитувала народних депутатів у Верховній Раді, брала участь у екзіт полах. Періодично виконувала таку роботу задля отримання додаткового доходу. Компанії, у яких працювала: ЦДСД "Наваль-Експерт", м. Миколаїв, м. Київ - Социс, TNS Україна, UMG, КМІС, GFK Україна та ін.

Спеціаліст з продажів BtoC

Kyivstar / Киевстар

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

05.2017 - 11.2017

робота у магазині на прямому контакті, ринок Базар на ст. м. Лісова, обслуговування абонентів, здійснення продажів, виконання планів. Виконувала плани з продажів на 150%. Була у рейтингах на першому місці. Оформлення - по договору.

Начальник відділу обслуговування абонентів

Телесистеми України, ПрАТ

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

10.2016 - 02.2017

контроль виконання ключових показників роботи департамента. Розвиток і оптимізація процесів та процедур обслуговування. Розвиток автоматичних систем обслуговування. Розвиток програм з покращення якості обслуговування. Набір персоналу. Проведення навчань. Прописувала інструкції, запровадила процедуру утримання абонентів, контролю якості роботи підрозділу, прописала бізнес-процеси відділу, розробила програму підвищення лояльності абонентів, розробила й запровадила механізм швидкого реагування при аваріях. Керувала 4-ма підрозділами: Служба управління замовленнями, розрахунковий відділ, центр обслуговування абонентів та колл-центр. Причина звільнення - значні затримки виплати зарплати

Експерт з продажів та обслуговування абонентів

МТС Україна

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 3 місяці

06.2014 - 09.2016

обслуговування контрактних абонентів та абонентів передплаченого сервісу, магазин Хрещатик, 15. Виконання планів з продажу. Робота з конфліктними абонентами. Робота у ДЕПП. Продаж послуг мобільного зв'язку компанії МТС Україна. Післяпродажне обслуговування абонентів, прийом та обробка заявок від абонентів, налаштування додаткових послуг, активація / деактивація сервісів, підбір / зміна тарифного плану, акційні пропозиції компанії, інші питання, пов'язані з мобільним зв'язком. Причина звільнення - скорочення штату та бажання подальшого розвитку

Супервайзер ЦОА

DIVAN.TV

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

09.2012 - 06.2013

підвищення ефективності роботи операторів, оцінювання якості, заповнення Контрольних Аркушів Спостереження (КЛН), розробка навчальної програми, проведення навчань, введення стандартів роботи, написання скриптів, підготовка звітів по динаміці результатів роботи колл-центра. З червня 2013 - у декретній відпустці. Причина звільнення - скорочення штату

Агент по залученню корпоративних абонентів

МТС Україна

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

01.2012 - 09.2012

залучила 20 клієнтів-юридичних осіб, працювала як СПД. Холодні дзвінки, підготовка комерційних пропозицій, проведення зустрічей, заключення договорів

Менеджер по роботі з дилерами м. Києва та Київської області

ИНТЕРТЕЛЕКОМ, ООО

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

04.2011 - 10.2011

пошук нових дилерів, ведення вже існуючих дилерів, мотивація й стимулювання дилерів, проведення тренінгів, навчання персонала дилерів, контроль за виконанням плана дилерами, інспекція дилерських торгових точок, постачання дилерам рекламної продукції й обладнання, заключення та підписання дилерських договорів, щомісячна звітність, розрахування винагород, атестація дилерів, оптимізація роботи дилерського відділу та взаємодії з дилерами

Начальник відділу телемаркетинга

Medical Data Managеment / MDM

Реклама та PR-послуги

3 місяці

07.2010 - 10.2010

Профіль: проведення телефонних опитувань та актуалізація інформації.

Проведення тендера на автоматизацію колл-центра, супровід впровадження платформи, створення технічного завдання, управління процесом автоматизації контакт-центра: вибір підрядників на обладнання, меблі, телефонію та інтернет, проведення оптимізації витрат, здійснення аналізу та внесення пропозицій щодо підвищення ефективності роботи відділу, проведення навчання, розробка стандартів роботи, KLN, KPI, розробка інструкцій та процедур, контроль якості роботи інтерв'юєрів та строків виконання проектів, набір персоналу, складання розкладу, нарахування та виплата заробітної платні, організація роботи відділу, навчання та адаптації новачків і т.ін.

Супервайзер/керівник групи проекта МТС 111

BEEPER

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

01.2010 - 07.2010

контроль якості роботи операторів: заповнення КЛН, контроль рівня знань, трудової дисципліни, проведення навчання, коригуючих заходів, складання тестів, робота по S.M.A.R.T., коучінг, аналіз ключових показників ефективності роботи (KPI), статистичних показників, робота зі скаргами, складання розкладу, оновлення бази знань і т.ін. Група-53 чол. Досягнення: за 3 місяці груповий показник КЛН зріс на 6 балів (з 83 до 89). Причина звільнення - тендер виграла інша компанія, проект було закрито

Заступник начальника відділу по замовленнях

Епіцентр К

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

04.2009 - 12.2009

Забезпечення роботи торгового відділу, інформування покупців, обслуговування процесу замовлення товару, створення необхідних документів для обміну та повернення товару постачальнику, обслуговування операції обміну товару для покупців, списання, переоцінки, резервування, переміщення між маркетами і т.д., аналіз результатів торгової діяльності відділу, ведення внутрішніх документів, виконання розпоряджень та наказів керівництва й адміністрації підприємства

Спеціаліст обслуговування ключових абонентів

МТС Україна

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 9 місяців

08.2003 - 05.2008

робота з ключовими клієнтами по телефону. Здійснення інформаційно-консультаційної підтримки: надання інформації стосовно умов корпоративного підключення і поточних акційних пропозицій, про наявність мобільних апаратів та їх вартість, з фінансових питань (рахунки, платежі). Підготовка документів для нових підключень, прийом замовлень на кур'єрську доставку обладнання, виписка рахунків на аванс, обладнання і т.д.

Викладач соціально-економічних дисциплін

Перший Київський Медичний Коледж

Освіта

7 місяців

01.2003 - 08.2003

викладання предметів Політологія та Соціологія. Проведення лекційних та семінарських занять, контроль рівня знань студентів, прийом заліків та іспитів. Причина звільнення - скорочення дисциплін та годин на наступне півріччя

Навчалась в 1 закладі

Києво-Могилянська академія

Політологія та державне управління

Миколаїв, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

готова підробляти

Можу провести оптимізацію витрат на корпоративний мобільний зв'язок.

Прослуховувати дзвінки операторів, заповнювати КЛН, давати зворотній зв'язок.

Проводити телефонні та вуличні опитування

Тетяна

Начальник колл-центру

Київ

90 000 грн.

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика, сезонна / тимчасова робота

Оновлено 11 годин тому