Працювала в 3 компаніях 9 років 4 місяці
Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії
економіст
АТ "Сумиобленерго" філія «Cумський МРЕМ»
Промисловість та Виробництво
4 місяці
10.2023 - 02.2024
- ведення журналу реєстрації Актів про порушення;
- участь у комісії по розгляду актів про порушення з наступним оформленням Протоколів засідання;
- розрахунок обсягу та вартості Актів в про порушення;- організація передачі лічильників та матеріалів на експертизу чи тех.огляд;
- по результатам експертизи визначення щодо подальших дій по Акту про порушення;
- розрахунок донарахувань за період порушення роботи вузла обліку електроенергії;
- співпраця з ВПЗ (відділом правового забезпечення) щодо вирішення питань, пов'язаних з порушеннями споживачами ПРРЕЕ (правил роздрібного ринку ел.енергії);
- за результатами комісії оформлення списання чи донарахування по Акту про порушення, розрахування та вручення рахунків;
- оформлення звітів (ТЕП, реєстру Актів про порушення);
- оформлення відомості щодо преміювання працівників по сплаченим Актам;
- ведення службової документації;
- робота з програмами SAP та BEx Analyzer
Провідний економіст
Сумитеплоенерго
Енергетика та Енергоносії
1 місяць
01.2023 - 02.2023
-аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, виявляючи відхилення фактичних витрат від планових;
- розробка положень щодо оплати праці та інших нормативних документів;
- оформлення наказів на поточне, квартальне преміювання відповідно до рішень керівництва підприємств, прийнятих на підставі регістрів нормативних фондів оплати праці;
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- консультування керівників та спеціалістів підприємств з економічних питань, у рамках діяльності, обумовленої посадовими обов'язками;
- підготовка письмових відповідей, висновків, рекомендацій;
- підготовка звітностей на вимогу безпосереднього керівника;
- участь у складанні перспективних та річних планів робіт;
- виконання розрахунків, необхідних для встановлення матеріальних і трудових витрат та заробітної плати по підприємству;
- розрахунок фонду заробітної плати та чисельність працюючих з урахуванням необхідності найбільш раціонального використання трудових ресурсів;
- складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів, фондів заробітної плати та чинних нормативів, а також їх коригування;
- здійснення контролю за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням фонду заробітної плати та за дотриманням режимів праці та відпочинок, трудового законодавства.
Інженер з організації та нормування праці
ПАТ Сумське"НВО"
Промисловість та Виробництво
8 років 8 місяців
09.2009 - 05.2018
- документаційне забезпечення роботи з персоналом (розробка Положень, посадових інструкцій, регламентів, штатного розкладу та ін);
- розрахунок заробітної плати працівників, а також підготовка наказу про нарахування їм заробітної плати згідно з табелями відпрацьованого часу;
- забезпечення цільового та економного використання коштів фонду підрозділу;
- розрахунок та аналіз загального фонду оплати праці,чисельності персоналу;
- формування системи мотивації, адаптації персоналу та контролювання цих процесів; контроль процесу вступу до посади;
- аналіз системи трудових показників, участь в розробці систем винагород;
- робота із системою оплати, доплат, надбавок та нормування праці персоналу;
- контроль за витрачання фондів оплати праці та матеріального стимулювання;
- формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
- аналіз втрат робочого часу на виробництві;
- формування кадрового резерву, облік документів персоналу;
- внутрішнє кадрове діловодство (складання та ведення службової документації);
- контроль складання табельниками: звіту про рух персоналу та професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів;
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу;
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників;
- кадрове планування;
- складання встановлених звітностей;
- участь в атестації робочих місць за умовами праці;
- розробка заходів щодо вдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства);
- організація роботи по нормуванню праці;
- дотримання КЗпП.
Ключова інформація
- керівництво персоналом,
- дотримання термінів виконання обов'язків, координація роботи,
- внутрішнє кадрове діловодство,
- робота з орг. структурами та посадовими інструкціями,
- розробка структури та штатного розкладу підрозділів,
- контроль виконання плану завдань згідно з нормами,
- складання та ведення службової документації,
- складання звітності з праці та вироблення норм виробничих робітників, за основними показниками господарської діяльності,
- ведення документів щодо відряджень, розрахунок зарплати в період відрядження згідно з табелями відпрацьованого часу,
- аналіз загального фонду оплати праці,
- оформлення документів з преміювання персоналу,
- контроль складання табельниками: звіту про рух професій, явки та неявки на роботу, оформлення табелів,
- складання та контролювання дотримання графіків відпусток працівників,
- аналіз рівня продуктивності праці, умов праці,
- контроль за дотриманням процедури та оформлення документів оцінки персоналу та атестації робочого місця,
- Дотримання КЗпП
Навчалась в 2 закладах
Сумський національний аграрний університет
Менеджмент підприємств, Менеджер (економіст-претензіоніст)
Суми, 2006
Сумський машинобудівний коледж СумДУ
Економіка підприємства, Економіст з планування
Суми, 2003
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Особисті якості:
чітка життєва позиція;
стратегічне мислення;
етичність;
відсутність шкідливих звичок;
відповідальність;
ініціативність.
- Комп'ютерні навички: Word, Excel, Power Point, Internet. Outlook Express, WinRaR, Fine Reader
Рівень користувача комп'ютером просунутий.
Людмила Іванівна
Людмила Іванівна
Економіст, економіст з праці
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому