Працювала в 6 компаніях 10 років 6 місяців
FMCG, Інтернет
Бренд менеджер
Universal Fish Company
FMCG
3 роки
12.2021 - до теперішнього часу
Відпустка по догляду за дитиною.
Бренд менеджер
Universal Fish Company
FMCG
9 місяців
03.2021 - 12.2021
Основні обов’язки:
- розвиток категорій відповідно до стратегії бренду;
- вивчення тенденцій ринку рибної продукції та його потреб;
- розробка та вивід на ринок нових видів продукції;
- розробка упаковки, рекламних матеріалів;
- контроль бюджета категорій та розробка трейд-маркетингових кампаній;
- створення презентацій продукції та торгівельного обладнання для команд
департаменту продажів;
- контроль наявності пакувального матеріалу на складах.
Досягнення:
- вивід на ринок нової лінійки охолодженої рибної продукції в контейнері для запікання;
- уніфікація пакування, що призвело до зменшення залишків на складах;
- рестайлінг категорії замороженої червоної ікри (зміна дизайну пакування, об’ємів sku), що призвело до збільшення маржинальності продукції.
- розробка та реалізація додаткового брендування наявного холодильного обладнання в мережевих магазинах без додаткових витрат за розміщення;
- запуск новорічної трейд-маркетингової та рекламної кампанії по всім категоріям ТМ NORVEN.
- розвиток категорій відповідно до стратегії бренду;
- вивчення тенденцій ринку рибної продукції та його потреб;
- розробка та вивід на ринок нових видів продукції;
- розробка упаковки, рекламних матеріалів;
- контроль бюджета категорій та розробка трейд-маркетингових кампаній;
- створення презентацій продукції та торгівельного обладнання для команд
департаменту продажів;
- контроль наявності пакувального матеріалу на складах.
Досягнення:
- вивід на ринок нової лінійки охолодженої рибної продукції в контейнері для запікання;
- уніфікація пакування, що призвело до зменшення залишків на складах;
- рестайлінг категорії замороженої червоної ікри (зміна дизайну пакування, об’ємів sku), що призвело до збільшення маржинальності продукції.
- розробка та реалізація додаткового брендування наявного холодильного обладнання в мережевих магазинах без додаткових витрат за розміщення;
- запуск новорічної трейд-маркетингової та рекламної кампанії по всім категоріям ТМ NORVEN.
Інтернет маркетолог
Рекламна агенція
Інтернет
10 місяців
03.2020 - 01.2021
Основні обов’язки:
- Координація рекламних інтеграцій з лідерами думок, підготовка рекламних брифів та технічних завдань.
- Ведення та документування рекламних кампаній, підготовка звітності для клієнтів.
- Проведення аналізу ефективності реклами та підготовка аналітики.
Досягнення: Реалізація кількох успішних рекламних проєктів з високим рівнем
залучення.
- Координація рекламних інтеграцій з лідерами думок, підготовка рекламних брифів та технічних завдань.
- Ведення та документування рекламних кампаній, підготовка звітності для клієнтів.
- Проведення аналізу ефективності реклами та підготовка аналітики.
Досягнення: Реалізація кількох успішних рекламних проєктів з високим рівнем
залучення.
Бренд-менеджер
OLYMP Alcohol Company
FMCG
11 місяців
10.2018 - 09.2019
Основні обов’язки:
- аналіз ринку алкогольних напоїв;
- вивчення тенденцій ринку алкогольних напоїв та його потреб;
- участь у розробці стратегії розвитку торгівельних марок;
- супровід просування торгівельних марок;
- створення та контроль бюджету торгівельних марок;
- участь у розробці дизайну етикеток, рекламних матеріалів, написання слоганів та рекламних текстів для торгівельних марок;
- створення та проведення презентацій по продукції Компанії для торгових представників;
- здійснення контролю представленості продукції в торгівельних точках.
Досягнення:
- вивід на ринок нових настоянок ТМ Mikolaj Kopernik та вермутів ТМ Felini;
- забезпечення збільшення продажів категорії за рахунок розширення портфелю брендів.
- аналіз ринку алкогольних напоїв;
- вивчення тенденцій ринку алкогольних напоїв та його потреб;
- участь у розробці стратегії розвитку торгівельних марок;
- супровід просування торгівельних марок;
- створення та контроль бюджету торгівельних марок;
- участь у розробці дизайну етикеток, рекламних матеріалів, написання слоганів та рекламних текстів для торгівельних марок;
- створення та проведення презентацій по продукції Компанії для торгових представників;
- здійснення контролю представленості продукції в торгівельних точках.
Досягнення:
- вивід на ринок нових настоянок ТМ Mikolaj Kopernik та вермутів ТМ Felini;
- забезпечення збільшення продажів категорії за рахунок розширення портфелю брендів.
BTL-менеджер
OLYMP Alcohol Company
FMCG
2 роки
10.2016 - 10.2018
Основні обов’язки:
- Організація та проведення BTL-активностей і промо-заходів.
- Співпраця з маркетинговими агенціями, управління підрядниками та партнерами.
- Пошук та організація спонсорських заходів, участь у виставках та конференціях.
Досягнення: Підвищення видимості брендів завдяки успішно організованим промо-акціям та заходам.
- Організація та проведення BTL-активностей і промо-заходів.
- Співпраця з маркетинговими агенціями, управління підрядниками та партнерами.
- Пошук та організація спонсорських заходів, участь у виставках та конференціях.
Досягнення: Підвищення видимості брендів завдяки успішно організованим промо-акціям та заходам.
Юрист з інтелектуальної власності
OLYMP Alcohol Company
FMCG
2 роки 9 місяців
01.2014 - 10.2016
Основні обов’язки:
- Юридичний супровід реєстрації торгівельних марок, аналіз їх відповідності законодавству;
- розробка та супровід договорів, ліцензійних угод, листування з державними органами;
- контроль прав на інтелектуальну власність компанії.
Досягнення: Успішна реєстрація нових ТМ та забезпечення юридичного захисту брендів.
- Юридичний супровід реєстрації торгівельних марок, аналіз їх відповідності законодавству;
- розробка та супровід договорів, ліцензійних угод, листування з державними органами;
- контроль прав на інтелектуальну власність компанії.
Досягнення: Успішна реєстрація нових ТМ та забезпечення юридичного захисту брендів.
Ключова інформація
- Розвиток та управління брендами
- Маркетингові стратегії та трейд-маркетинг
- Рекламні кампанії та BTL активності
- Аналіз ринку та конкурентів
- Управління бюджетами та проєктами
- Розробка рекламних матеріалів та пакування
- Комунікація з агенціями та партнерами
- Презентації та виступи перед клієнтами
- Ведення переговорів та взаємодія з лідерами думок
- Маркетингові стратегії та трейд-маркетинг
- Рекламні кампанії та BTL активності
- Аналіз ринку та конкурентів
- Управління бюджетами та проєктами
- Розробка рекламних матеріалів та пакування
- Комунікація з агенціями та партнерами
- Презентації та виступи перед клієнтами
- Ведення переговорів та взаємодія з лідерами думок
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Інститут бізнес-освіти. Правознавство
Київ, 2015
Національний авіаційний університет
Гуманітарний інститут. Документознавство та інформаційна діяльність
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Поліна
Поліна
Бренд-менеджер
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 23 години тому