Працював в 8 компаніях 19 років 5 місяців
Банки, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для населення - інше, Державний сектор
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення/Управління справами
ПуАТ "КБ "АКОРДБАНК"
Банки
10 років 1 місяць
12.2015 - до теперішнього часу
Основні функції:
1. Повне матеріально-технічне забезпечення мережі відділень Банку та ГБ (канц.товари, касові матеріали, касова техніка, меблі, сервісні витратні матеріали);
2 Організація і контроль експлуатації орендованих площ, особистий контакт з власниками орендованих нежитлових приміщень з метою визначення зон відповідальності;
3. Координація процесу підготовки, узгодження, укладення господарських договорів (комунальні, сервісні, клінінг, ремонтні роботи);
4. Укладання/Адміністрування договорів з постачальниками житлово-комунальних послуг;
5. Адміністрування електрогосподарства мережі відділень Банку (ведення звітності, технічне обслуговування, планово-попереджувальні ремонтні роботи), облік і контроль за раціональним використанням енергоресурсів;
6. Організація належного стану приміщень відповідно до правил і норм виробничої санітарії та протипожежного захисту;
7. Планування, розробка, узгодження адмістративно-господарських статей річного бюджету мережі відділень Банку;
8. Здійснення координації процесу проведення поточних ремонтів відділень, постановка технічного завдання підряднику, контроль його виконання, робота з договорами підряду, кошторисами, актами виконаних робіт;
9. Участь у розвитку мережі відділень Банку. Забезпечення запланованих до відкриття відділень, згідно затвердженого техніко-економічного обґрунтування;
10. Організація, супровід процесів закриття та зміни місця розташування відділень Банку;
11. Участь у підготовці до проведення тендерів;
12. Підготовка, контроль оплат комунальних, орендних, сервісних платежів;
13. Контроль і робота з первинною бухгалтерською документацією, складання необхідної внутрішньої звітності;
14. Закриття всіх адміністративно-господарських питань. Врегулювання аварійних ситуацій;
Досягнення:
- Своєчасне виконання поставлених завдань.
- Укладення договорів на вигідних умовах.
- Значне підвищення якості отримуваних Банком послуг.
- Дотримання встановлених процедур і стандартів.
Помічник керуючого з адміністративно-господарських операцій
"Центральне РУ" АТ "Банк "Фінанси та Кредит"
Банки
2 роки 7 місяців
04.2012 - 10.2014
Основні функції:
1. Повне матеріально-технічне забезпечення філії та мережі відділень Банку (канц.товари, касові матеріали, касова техніка, меблі, мобільний та стаціонарний зв'язок, сервісні витратні матеріали);
2 Організація і контроль експлуатації орендованих площ, особистий контакт з власниками орендованих нежитлових приміщень з метою визначення зон відповідальності;
3. Координація процесу підготовки, узгодження, укладення господарських договорів (комунальні, сервісні, клінінгові, ремонтні роботи);
4 Укладання/Адміністрування договорів з постачальниками житлово-комунальних послуг;
5. Адміністрування електрогосподарства філії та мережі відділень Банку (ведення звітності, технічне обслуговування, планово-попереджувальні ремонтні роботи), облік і контроль за раціональним використанням енергоресурсів;
6. Організація належного стану приміщень відповідно до правил і норм виробничої санітарії та протипожежного захисту;
7. Планування, розробка, узгодження адмістративно-господарських статей річного бюджету філії, та мережі відділень Банку;
8. Здійснення координації процесу проведення ремонтів відділень, постановка технічного завдання підряднику, контроль його виконання, робота з договорами, кошторисами, актами виконаних робіт;
9. Участь у розвитку регіональної мережі. Забезпечення запланованих до відкриття відділень, згідно із затвердженим техніко-економічним обґрунтуванням;
10. Участь у підготовці до проведення тендерів;
11. Контроль і робота з первинною бух. документацією, складання необхідної внутрішньої звітності;
12. Закриття всіх адміністративно-господарських питань;
13. Організація корпоративних заходів;
14. Організація робочого дня чергових автомобілів;
15. Організація роботи архіву;
Досягнення:
- Своєчасне виконання поставлених завдань.
- Укладення договорів на вигідних умовах.
- Значне підвищення якості отримуваних Банком послуг.
Директор
ТОВ"СІГОО"
Нерухомість та Девелопмент
10 місяців
05.2010 - 02.2011
Основні функції:
1. контроль господарської діяльності підприємства;
2. планування та організація роботи;
3. розробка, формування штату;
4. поетапне введення в експлуатацію систем життєзабезпечення об'єктів нерухомості;
5. укладення договорів з постачальниками житлово-комунальних послуг, контроль їх виконання;
6.процедура визначення балансоутримувача, виконавця;
7. розроблення, погодження, затвердження економічно обґрунтованих тарифів.8. робота з договорами, актами виконаних робіт;
9. вирішення всіх адміністративно-господарських питань;
10. контроль експлуатації систем водопостачання, каналізації, теплопостачання, вентиляції та електропостачання (ведення звітності, технічне обслуговування, планово-попереджувальні ремонти);
11. облік, контроль за раціональним використанням енергоресурсів;
12. розроблення та узгодження документації з охорони праці та пожежної безпеки;
13. організація та проведення тендерів.
14. вирішення питань ліцензування виробництва та постачання теплової енергії (автономна газова котельня);
15.прийом громадян, робота з їх зверненнями;
Досягнення:
- Своєчасне реагування на звернення громадян.
- Укладення договорів на вигідних умовах.
- Значне підвищення якості наданих комунальних послуг.
Заступник генерального директора,
ТОВ «УКО ТРЕЙД»
Нерухомість та Девелопмент
9 місяців
09.2009 - 05.2010
Основні функції:
1. контроль господарської діяльності підприємства ;
2. планування та організація роботи;
3. поетапне введення в експлуатацію систем життєзабезпечення об'єктів нерухомості;
4. укладення договорів з постачальниками житлово-комунальних послуг, контроль їх виконання;
5. робота з договорами, актами виконаних робіт;
6. вирішення всіх адміністративно-господарських питань;
7. контроль експлуатації систем водопостачання, каналізації, теплопостачання, вентиляції та електропостачання (ведення звітності, технічне обслуговування, планово-попереджувальні ремонти);
8. облік, контроль за раціональним використанням енергоресурсів;
9. розробка та узгодження документації з охорони праці та пожежної безпеки;
10. організація та проведення тендерів;
11. прийом громадян, робота з їхніми зверненнями.
Досягнення:
- Своєчасне реагування на звернення громадян.
- Укладення договорів на вигідних умовах.
- Значне підвищення якості наданих комунальних послуг.
Заступник директора,
ТОВ «ДОМ-Сервіс Плюс»
Нерухомість та Девелопмент
2 роки 6 місяців
04.2007 - 09.2009
Основні функції:
1. контроль господарської діяльності підприємства;
2. планування та організація роботи (складання бізнес-планів, їх реалізація);
3. контроль за якістю наданих комунальних послуг;
4. укладення договорів з постачальниками житлово-комунальних послуг, контроль їх виконання;
5. робота з договорами, актами виконаних робіт;
6. вирішення всіх адміністративно-господарських питань;
7. контроль експлуатації систем водопостачання, каналізації, теплопостачання, вентиляції та електропостачання (ведення звітності, технічне обслуговування, планово-попереджувальні ремонти);
8. облік, контроль за раціональним використанням енергоресурсів;
9. розробка та узгодження документації з охорони праці та пожежної безпеки;
10. організація та проведення тендерів;
11. прийом громадян, робота з їхніми зверненнями.
Досягнення:
- Своєчасне реагування на звернення громадян.
- Укладення договорів на вигідних умовах.
- Значне підвищення якості наданих комунальних послуг.
Специалист по безопасности
Киевского ГРУ АКБ «Приват Банк»
Банки
6 місяців
11.2006 - 04.2007
Основні функції:
1. Робота з проблемними позичальниками;
2. Перевірка стану заставного майна;
3. Розробка, впровадження заходів щодо роботи з неплатниками;
4.Взаємодія з правоохоронними органами з питань розшуку неплатників;
Досягнення:
- Відмінні результати при роботі з проблемними неплатниками.
- Розробка і впровадження ефективних заходів по роботі з неплатниками.
Начальник ДЕЖ (ЖЕК)
Комунальне підприємство з утримання житлового господарства Солом'янського району
Послуги для населення - інше
1 рік 2 місяці
08.2005 - 09.2006
Основні функції:
1. Загальне керівництво всіма службами та підрозділами, що забезпечують функціонування житлово-комунального фонду;
2. Здійснення контролю за якістю наданих комунальних послуг;
3. Прийом громадян, робота зі зверненнями;
Досягнення:
- Ефективна робота зі зверненнями громадян.
- Прогресивна робота над якістю послуг, що надаються.
Оперуповноважений відділення організації оперативних заходів щодо скорочення податкового боргу
Міжрайонний відділ податкової міліції Кіровоградської міжрайонної державної податкової інспекції. (м. Кіровоград).
Державний сектор
1 рік 3 місяці
08.2002 - 10.2003
Основні функції:
1. Запобігання злочинам та іншим правопорушенням у сфері оподаткування, їх розкриття, розслідування, розшук платників, які ухиляються від сплати податків та інших платежів;
2. Примусове стягнення податкової заборгованості (недоїмки) із суб'єктів підприємницької діяльності;
3. Боротьба з незаконним виготовленням, зберіганням, реалізацією підакцизних товарів;
Досягнення:
Точне виконання поставлених наказів/завдань.
Ключова інформація
- Досвід ведення переговорів, укладення договорів.
- Суттєвий досвід та навички в банківській сфері та житлово-комунальному господарстві.
- Успішний досвід роботи з людьми.
- Ефективна взаємодія з держструктурами.
Навчався в 2 закладах
Кіровоградський національний технічний університет
економічний/облік і аудит
2002
Кіровоградський державний технічний університет
с/х машинобудування
1999
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Допуск відповідальної особи з електро безпеки V група.
- 2025 р. ТОВ "ТЕПЛОБУД КОМПАНІ" Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів; Правила будови електроустановок, тощо. V- група допуску.
Допуск відповідального з експлуатації тепловикористовуючих установок та теплових мереж.
- 2025 р. ТОВ "ТУПЛОБУД КОМПАНІ"/Правила експлуатації та техніки безпеки під час експлуатації тепловикористовувальних установок і теплових мереж.
Допуск відповідального з експлуатації ліфтів
- 2025 р. ТОВ"ТЕПЛОБУД КОМПАНІ"/Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів (НПАОП 0.00-1.02-08).
Допуск відповідальної особи з експлуатації газового господарства та систем газопостачання.
ТОВ "ТЕПЛОБУД КОМПАНІ" Правила безпеки систем газопостачання України (НПАОП 0.00-1.20-98), ДБН В.2.5-20-2001, норми та інструкції газопостачання.
курс
Компанія "Вега Консалтинг": Як створити приватний ЖЕК: практичні схеми для забудовника та інвестора.
курс
Інститут державного управління у сфері ГО: Начальник штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій підприємств і організацій.
Додаткова інформація
Військова служба
Служба в збройних силах Украини ( строкова 2000-2001), статус УБД.
Особисті якості
аналітичний склад розуму, відповідальність, організованість, обов'язковість, прагнення до вдосконалення знань і практичних навичок у роботі, орієнтований на результат.
Захоплення та інтереси
полювання, риболовля, туризм
Водійське посвідчення
Водійське посвідчення категорія А,В,С,
Компьютерные навыки
Windows, MS Access, Outlook Express, Word, Excel, Internet Explorer, Power Point, Photoshop.
1С Підприємство, системи електронного документообігу;Internet Banking, робота з державними торговими аукціонами (SETAM,PROZORO т.п.)
Олег Юрійович
Олег Юрійович
Керівник адміністративно-господарського підрозділу/ розвиток та підтримка мережі

Київ
Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому