Працював в 6 компаніях   12 років 3 місяці

Недержавні організації / NGO, Реклама та PR-послуги, Державний сектор, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Бренд менеджер

Політична партія

Недержавні організації / NGO

2 роки 1 місяць

09.2022 - до теперішнього часу

  • Підготовлені базові рекомендації щодо роботи з партійним брендом, покращення позиціонування, комунікації з цільовими групами, проведення рекламних кампаній, іміджевої реклами, візуальної комунікації, ефективного використання рекламних носіїв тощо.
  • Розроблений новий сайт партії: структура, навігація, візуальне оформлення.
  • Модернізований логотип партії, розроблений брендбук з базовими рекомендаціями ефективного управління фірмовим стилем.
  • Створені зразки рекламно-сувенірної іміджевої продукції: візитівки, ділові бланки, ручки, блокноти, прапори, Х-банери.
  • Оновлено понад 30 рекламних площин у місті: бордів, широкоформатних банерів, інформаційних щитів.
  • Підготовлено та реалізовано 6 загальноміських бордових кампаній.
  • Написано понад 100 текстів новин, дописів для фейсбук-сторінки.
  • Оновлений фірмовий стиль для фейсбук-сторінки депутата міськради.

Креативний копірайтер

Агенція політичного консалтингу і PR GAIDAYCOM

Реклама та PR-послуги

4 роки 4 місяці

08.2016 - 12.2020

  • Написання текстових матеріалів: пресрелізи, новини, анонси, аналітика, статті, блоги, сценарії, меседжбокси, доповіді, промови, презентації.
  • Створення текстів для презентаційних і рекламних матеріалів: газет, дайджестів, брошур, буклетів.
  • Розробка комунікаційних стратегій, іміджевих, репутаційних, експертних, антикризових кампаній для громадських діячів, політичних партій, політиків, громадських об’єднань, комерційних компаній.
  • Розробка айдентики для політичних і комерційних брендів.
  • Консультування політиків і партій на 3-х виборчих кампаніях (президентська і парламентська 2019, місцева 2020 р.): розробка стратегії кампанії, фірмового стилю, базової агітаційної продукції, копірайтинг матеріалів.
  • Розробка стратегічних і тактичних рекомендацій щодо побудови і просування персонального бренду: формування і корекція образу, робота над іміджем, ведення інформаційної політики, соціальних мереж, реагування на негатив тощо.
  • Формування стратегій антикризових комунікацій: виявлення репутаційних ризиків і загроз, рекомендації дій, побудова репутаційного захисту.
  • Участь у брейн-штормах, креативних сесіях, фокус-групах, організаційно-ділових іграх.
  • Координація роботи блогерів, лідерів думок, експертних пулів.

Що зроблено:

  1. Створено понад 10 комунікаційних стратегій, іміджевих та інформаційних кампаній для комерційних, політичних і персональних брендів.
  2. Участь у розробці айдентики для 5 партій.
  3. Райтерський супровід > 10 клієнтських проєктів.
  4. Написано > 400 унікальних текстів.
  5. Участь у розробці та реалізації стратегії, копірайтинг агітаційних матеріалів, керівництво проєктами на президентській, парламентській і місцевих кампаніях.

Фахівець із зв'язків з громадськістю та ЗМІ

Дніпровська районна в м. Києві державна адміністрація

Державний сектор

1 рік 3 місяці

08.2014 - 11.2015

  • Створення контенту для сайту РДА: новини, пресрелізи, анонси, заяви, коментарі для ЗМІ.
  • Постійне висвітлення роботи структурних підрозділів та голови району на сайті.
  • Оновлення та актуалізація інформації всіх головних розділів, створення тематичних банерів на головну сторінку.
  • Своєчасне інформування жителів району про важливі суспільно-політичні події.
  • Моніторинг і аналіз суспільно-політичної ситуації, громадської думки, підготовка щотижневих аналітичних записок та інформаційних довідок.
  • Підготовка офіційних відповідей на звернення громадян і запити ЗМІ, згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
  • Здійснення системної комунікації РДА з Громадською радою, політичними партіями, громадськими організаціями, лідерами думок, депутатами Київради від Дніпровського району.
  • Адміністрування і модерація офіційних фейсбук сторінок адміністрації та голови РДА.

Що зроблено:

  1. Актуалізовано та оновлено інформацію на сайті.
  2. Кількість щоденних новин зросла з 3 до 11.
  3. Кількість підписників фейсбук-сторінки збільшилась з 460 до 2,5 тис.

Прес-секретар партійної організації

Політична партія

Недержавні організації / NGO

3 роки

05.2011 - 05.2014

  • Розробив та реалізував PR-стратегію розвитку Київської міської партійної організації, сформував команду спікерів і перелік базових тем.
  • Генерував інформаційні приводи, створював контент для сайту (новини, пресрелізи, статті, коментарі, експертні думки).
  • Забезпечував постійну присутність спікерів партії у медіа, готував тези виступів та заяв.
  • Розробив і запустив у розсилку щомісячний партійний новинний дайджест.
  • Відповідав за організацію співпраці з медіа та журналістами.
  • Сформував робочий пул ЗМІ, включаючи провідні інформаційні агенції, суспільно-політичні та ділові видання.
  • Забезпечував підготовку, проведення та висвітлення партійних заходів у ЗМІ: брифінгів, пресконференцій, обговорень, форумів, акцій.
  • Відповідав за розміщення зовнішньої реклами, контролював роботу підрядників, вів документообіг.

Що зроблено:

  1. Розроблена PR-стратегія розвитку партійної організації.
  2. Створено 15 випусків партійного дайджесту.
  3. Близько 100 новин опубліковано.
  4. Залучено до співпраці понад 30 ЗМІ (УНІАН, Українські новини, Кореспондент, Коментарі, Фокус, Тиждень, УП, Цензор, ЛІГА).
  5. Партія вперше пройшла до Київради на виборах 2014 р.

PR-менеджер

Девелоперська компанія "ЄВРОПА"

Нерухомість та Девелопмент

11 місяців

10.2008 - 09.2009

  • Розробка та реалізація щомісячного плану PR-активності проєкту.
  • Наповнення та розширення бази ЗМІ, формування партнерського медіапулу з ключових ділових і галузевих видань.
  • Підготовка і проведення заходів для ЗМІ – пресконференцій, ланчів, зустрічей: готував прес кити, здійснював комунікацію із журналістами.
  • Готував іміджеві, рекламні та PR-матеріали про проєкт для участі у галузевих конкурсах, рейтингах та оглядах заміської нерухомості.
  • Координував випуск корпоративного дайджесту, e-mail розсилки клієнтам.
  • Виконав копірайтинг всіх головних розділів для нового сайту проєкту, здійснював щоденне адміністрування та наповнення сайту.
  • Проводив моніторинг медіаактивності проєкту, готував щомісячні аналітичні звіти про кількісно-якісні згадки проєкту в ЗМІ.
  • Здійснював моніторинг медіаактивності конкурентів.

Що зроблено:

  1. Проведено 2 заходи для медіа (прес-конференція і ланч).
  2. З 8 до 25 зростання щомісячних згадок про проєкт (понад 230 за рік).
  3. Сформований пул партнерських ЗМІ – 40 видань.
  4. Створено понад 90 унікальних текстів.
  5. Перемога в конкурсі «Вибір року-2008».

PR-менеджер

Холдинг UNITRADE GROUP

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 місяці

07.2008 - 11.2008

  • Участь у формуванні цінностей і місії компанії, принципів та положень корпоративної культури.
  • Формування довіри та лояльності до бренду роботодавця через систему нематеріальної мотивації.
  • Організація системи внутрішніх комунікацій через портал холдингу.
  • Розробка і проведення внутрішньокорпоративних заходів: конкурсів, розіграшів, спортивних подій тощо.
  • Написання текстів анонсів, новин, пресрелізів, аналітичних записок, ідей проєктів, створення креативних презентацій.
  • Проведення інтерв’ю з топменеджментом компанії, написання «історій успіху» для мотивації співробітників.
  • Керівництво проєктами корпоративної соціальної відповідальності зі спортивного та екологічного напрямків.

Що зроблено:

  1. Сформовано основні положення корпоративної культури компанії.
  2. Реалізований 1 проєкт КСВ (створення футбольної команди).
  3. Проведено і опубліковано 5 інтерв’ю з топ-менеджерами.
  4. Проведено близько 12 корпоративних заходів.
  5. Написано понад 30 текстів.

Ключова інформація

Досвід роботи в PR і рекламі - 16 років.

Працював у відділах маркетингу, реклами та PR великих комерційних компаній, холдингів, громадських організацій, політичних партій, органах державної влади, консалтингових агенціях.

Я допомагаю брендам ставати кращими, відомішими та успішнішими. Знаю, як підвищити упізнаваність, вийти в інформаційне поле, сформувати позитивний образ і довготривалу репутацію.

Вмію побудувати ефективний діалог з ключовими цільовими аудиторіями і групами впливу за допомогою комунікаційних і рекламних інструментів.

Пропоную фахові послуги, які допоможуть вашому бренду створити власну комунікацію, говорити з клієнтами на одній мові, вигідно вирізнятися серед конкурентів і вийти на новий рівень розвитку.

СТРАТЕГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ. Аудит і аналіз комунікаційної політики компанії, надання подальших рекомендацій, розробка комунікаційної стратегії, складання оперативного плану дій, розробка іміджевих, комунікаційних, інформаційних кампаній, проведення стратегічних сесій, робота з персональним брендом.

КОМУНІКАЦІЯ ТА PR. Створення контенту, розміщення матеріалів у медіа, проведення прес-заходів, розміщення зовнішньої реклами, формування тематичних пулів ЗМІ, оцінка репутаційних ризиків, антикризові комунікації.

БРЕНДИНГ І НЕЙМІНГ. Проведення соціологічних досліджень, фокус-груп, розробка концепції бренду, аналіз цільових аудиторій, вибір позиціонування, розробка фірмового стилю, виготовлення рекламно-сувенірної продукції.

SMM. Складання контент-плану публікацій, ведення, адміністрування і просування сторінок, налаштування і запуск реклами в МЕТА і Google, створення дизайн-макетів зображень, банерів, робота з лідерами думок.

КОПІРАЙТИНГ. Написання новин, пресрелізів, аналітичних матеріалів, статей, інтерв'ю, блогів, меседж-боксів, промов, презентацій, доповідей, сценаріїв, текстів для брошур, буклетів, газет, дайджестів, сайтів.

Брав участь у виборчих кампаніях різного рівня: від місцевих до національних. Керував штабними структурами, займався інформаційно-аналітичним, рекламно-агітаційним, польовим напрямками. Входив до креативно-смислових груп при Центральних штабах партій по розробці та реалізації стратегій виборчих кампаній.

Особисті якості: аналітичне мислення, відповідальність, цілеспрямованість, організованість, креативність, вмію правильно визначати цілі та досягати результатів, вмію працювати самостійно і в команді.

Якщо вашому бренду потрібна ефективна та якісна комунікація - буду радий знайомству і співпраці.

Навчався в 1 закладі

Український державний університет ім. М.П.Драгоманова

Політологія

Киев, 2006

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс Google Digital Workshop "Основи цифрового маркетингу"

2021

Курс письменницкої майстерності Г.Водічки

Киев, 2016

Курс "Системний PR" А.Ротовського

Киев, 2013

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

MC Office, Power Point, Publisher, Wordpress, Сanva, Tilda.

Богдан

PR-менеджер, копірайтер

Київ

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 19 годин тому