Працювала в 2 компаніях   18 років 4 місяці

Енергетика та Енергоносії, Будівництво

Менеджер з адміністративної діяльності

ТОВ "Ю-ГАЗ"

Енергетика та Енергоносії

3 роки 11 місяців

10.2020 - до теперішнього часу

- Організація діловодства Товариства (реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, завантаження сканів документів, контроль виконання)

- Перевірка електронної пошти компанії, контроль листування, накладання ЕЦП, розсилка форм звітності, листів, тощо.

- Підготовка та подання квартальних звітів НКРЕ КП щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання природного газу та електричної енергії

- Ведення кадрового діловодства (участь у розробленні штатного розпису, формування особових справ та карток П-2 працівників, оформлення наказів з особового складу , облік надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток працівників, контроль його дотримання, облік трудових книжок, оформлення відряджень)

- Ведення військового обліку

- Підтримка в актуальному стані інформаційних електронних ресурсів (списків персоналу, телефонних довідників, тощо)

- Виконання доручень директора Товариства

- Забезпечення офісу всім необхідним, взаємодія з постачальниками послуг (закупівля нового офісного обладнання, замовлення меблів офісного приміщення, тощо)

- Координація роботи водія

- Робота з кур’єрськими службами UPS, DHL, КСД, Нова Пошта (оформлення супровідних документів), УКРПОШТА (підготовка опису вкладення для судів, податкової служби, тощо.)

Секретар проєкту

Текнолоджі Менеджмент Кампані Інк.

Будівництво

14 років 3 місяці

08.2005 - 11.2019

Секретар проєкту «Будівництво Нового Безпечного Конфайнменту» на об’єкті «Укриття» ЧАЕС, м. Славутич (Project Management Unit, Chernobyl New Safe Confinement Project (€1.54bn), BECHTEL (human resource supplier company TMC)

- Забезпечення ефективного документообігу (реєтрація, сканування, розсилка, архівування в СКД Lotus Notes)

- Работа с ICP (Internet Collaborative Platform )– інтернет-платфомою для управління документацією

- Підготовка листів Підряднику з результатами розгляду робочої документації

- Підготовка щотижневого звіту про контроль за виконанням персоналом Проекту зобов’язань з листування з сторонами Проекту з урахуванням термінів

- Здійснення вхідного контролю технічної та проектної документації , що надходить від Підрядника на відповідність вимогам Замовника за контрактом

- Організація розгляду технічної та проектної документації за контрактом персоналом ГУП ПОМ та підрозділами ДСП ЧАЕС, контроль термінів розгляду

- Ведення обліку статусу технічної та проектної документації

- Організація рабочих нарад Клієнт/Інженер - Консультант/Підрядник (замовлення транспорту, розсилка запрошень, підготовка матеріалів)

Ключова інформація

Відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків, розуміння важливості забезпечення режиму нерозголошення, уважність до проблем колег, доброзичливість, швидко реагую на зміни.

Навчалась в 1 закладі

Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

психологія та соціальна робота

Ніжин, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Військовий облік на підприємствах" Центр проф. розвитку Національного юрид. університету ім. Ярослава Мудрог

Одеса, 2024

«Кадрове діловодство. Трудове законодавство» у Навчальному центрі «Good school”, м. Одеса

Одеса, 2021

Підприємство 1С 8.3

Одесса, 2020

1С: Управління торгівельним підприємством для України 8.3 (Навчальний заклад професійно-технічної освіти ПП "Інститут професійних техногій")

"Документозабезпечення в управлінні проектами" тренінг-курс ТОВ "ПРОЕКТ-МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС КОНСАЛТІНГ"

Київ, 2009

Марина Миколаївна

Адміністративний асистент, офіс-менеджер

Одеса

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому