Працювала в 5 компаніях   5 років 8 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт

Помічник керівника

ММ Логістикс, ТД

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

- підтримка життєдіяльності офісу;
- допомога у веденні документообігу підприємства;
- закупівля витратних матеріалів для офісу;
- прийняття вхідних дзвінків, зустріч гостей офісу;
- ведення листування та телефонних переговорів з постачальниками;
- відправка кореспонденції;
- виконання доручень керівника.

Помічник керівника

ТОВ «Чела Україна»

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

08.2023 - 01.2024

• підтримка життєдіяльності офісу;
• допомога у веденні документообігу підприємства;
• закупівля витратних матеріалів для офісу;
• прийняття вхідних дзвінків, зустріч гостей офісу;
• організація робочих поїздок, відряджень;
• виконання доручень керівника.

Інспектор з кадрів

ТОВ «Агсолко Україна»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

04.2022 - 04.2023

Обов'язки:

  • ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, звільнення, переведення, надання відпусток, лікарняні, декрети, ведення військового обліку (штат 150 осіб);
  • організація відряджень;
  • ведення журналів реєстрацій кадрових наказів (основний склад, основна діяльність, відпустки);
  • проведення співбесід, підбір персоналу (розміщення вакансій на різних інформаційних площадках) та оцінка їх навиків;
  • оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок, ведення особових справ;
  • підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги;
  • прийняття рішення (спільно з керівником) стосовно підвищення на посаді, звільнення працівників і т.д.

Помічник юриста

ТОВ «Агсолко Україна»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 1 місяць

03.2021 - 04.2023

Обов'язки:

  • ведення договірної документації компанії;
  • робота з кореспонденцією вхідною та вихідною;
  • робота з банками, державними органами, нотаріусами, страховими компаніями;
  • ділове листування, розробка внутрішніх документів компанії, моніторинг законодавства;
  • комунікація з іноземними партнерами;
  • складання позовів, скарг, претензійних листів, інших юридичних документів;
  • виїзд в судові, державні органи, установи соціального захисту, місцевого самоврядування, організації та підприємства з метою вирішення нескладних питань, отримання та подачі документів;
  • виконання інших доручень керівника в рамках своїх обов’язків.

За період своєї роботи на даній посаді, мала змогу працювати з Торгово-промисловою палатою України для розробки висновків про виникнення і існування документально підтверджених істотних змін обставин, з судами, брала участь в судових засіданнях як представник компанії, а також була вільним слухачем. Була залучена у роботу пов’язану з фінансовим аудитом.

Администратор

Фітнес клуб "Софія Sport"

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки 3 місяці

06.2017 - 09.2019

Обов'язки:

  • обслуговування клієнтів на рецепції;
  • зустріч і реєстрація клієнтів;
  • продаж додаткових послуг клубу;
  • сервісне обслуговування клієнтів;
  • дотримання касової дисципліни;
  • ведення звітності.

Ключова інформація

Здатність швидко навчатися і легко сприймати різні обсяги інформації, навички обслуговування людей, уміння виявляти тактовність та толерантність, уміння виявляти увагу, зацікавленість, дружелюбність, здатність працювати з документами.

Навчалась в 2 закладах

Національна академія внутрішніх справ

Право

Киев, 2021

Національна академія внутрішніх справ

Право

Київ, 2019

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Green Forest (В1)

Київ, 2023

https://docs.google.com/document/d/1Rkh57JUPfY3HtYBfpzKU3FzgC-bW5SIX7lx-7BgjU54/edit?usp=sharing

Green Forest (А2)

Київ, 2023

https://docs.google.com/document/d/1p28hNY3MFCjS5YRmXpt1kWWmE7RsYFHGZBxFHIJI-Ro/edit?usp=sharing

Сертифікат про підвищення професійних компетентностей (кваліфікації)

Київ, 2022

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Працювала в сфері обслуговування більше 5 років.

Згодом перейшла у сферу юриспруденції на посаду помічника юриста. Маю ступінь бакалавра за спеціальністю правознавство та ступінь магістра права (спеціалізація: господарсько-правова діяльність).

Поки навчалась - мала можливість проходити практику в адвокатському бюро і Національної поліції України.

За час своєї роботи на посаді помічника юриста дуже виросла у професійому плані. Працювала з судами, зокрема Господарський суд м.Києва, з Виконавчою службою, з Торгово-промисловою палатою України.

Писала нескладні позовні заяви, листи-відповіді на претензії.

Маю досвід у сфері рекрутингу.

Маю досвід більше року на посаді помічника керівника/секретаря.

Водійське посвідчення категорії В

Велике прохання з "офісів" не турбувати, не хочу витрачати ні ваш час ні свій.

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач Microsoft Office, 1С, Liga,rada.gov.ua і іншими ресурсами Internet.

Юлія Андріївна

Помічник керівника

Вишневе, Київська обл.

40 000 грн.

27 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому