Працювала в 7 компаніях   21 рік 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я, Краса / Фітнес / Спорт

Операційна директорка

DMK Ukraine

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 6 місяців

05.2023 - до теперішнього часу

• Організація та контроль ефективного управління всіма процесами компанії в Україні та в Європі (Польща, Чехія, Словаччина, Румунія).

• Організація та контроль сертифікації , ресертифікації, аудиту щороку ін'єкційних препаратів, БАДів та космецевтичних засобів.

• Складання замовлення по препаратах. Повне супроводження логістики (комунікація з постачальниками, контроль оплати, брокера, перевізника, доставки).

• Складння планів продажів на рік загальні для України та європейських філій та окремо для співробітників всіх офісів.

• Складання плану розвитку спільно з маркетингом, проджект відділом на рік для всіх офісів.

• Організація та контроль конференцій (в т ч за кордоном), у т.ч. виїзних заходів. Складання бюджету.

• Контроль ефективної роботи всіх відділів офісів.

• Забезпечення процесу та контролю за реалізацією цілей і функцій відділів продажів у всіх офісах.

• Проведення виїзних зустрічів зі стратегічними партнерами та клієнтами.

• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

• Координація діяльністі відділів усіх офісів, забезпечення взаємозамінністі співробітників (графік відпусток, відгулів, лікарняних і відряджень).

• Наймання та введення персоналу.

• Підбір та співпраця зі спікерами.

• Контроль організації та проведення навчання лікарів.

• Ведення кадрової роботи: документообіг, прийом і звільнення співробітників офісів.

• Аналіз звітів з продажу загалом, так і по кожному співробітнику.(щомісяця, поквартально, за рік)

• Ведення та аналіз звітів по ефективному росту компанії.

• Взяття участі у робочих нарадах, корпоративних заходах Компанії.

• Відрядження від імені Компанії по Україні та за кордон.

Керівник відділу контролю якості надання послуг

Медичний центр

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 8 місяців

03.2021 - 11.2024

  • Організація процесів надання послуг, якості сервісу, безперебійної роботи клініки;
  • розвиток нового напрямку (пластична хірургія);
  • робота з сайтом;
  • взаємодія з лікарями та пацієнтами клініки;
  • контроль своєчасного складання та виконання графіка та з/п співробітників;
  • управління та мотивація персоналом;
  • проведення презентації клініки, а також проведення переговорів на етапі угоди всередині клініки;
  • прямі продажі;
  • ведення листування (комунікації) із пацієнтами;
  • визначення потенціалу клієнта, виявлення потреб, робота із запереченнями тощо;
  • ведення звітності, робота з CRM.

Керівник салону краси в Іспанії

Studio Valencia

Краса / Фітнес / Спорт

3 місяці

09.2022 - 12.2022

Забеспечення життєдіяльності та прибутковості підприємства

Керуюча центрами

Мережа медичних центрів

Медицина та Охорона здоров'я

7 місяців

07.2020 - 02.2021

  • організація процесів щодо надання послуг, якості сервісу;
  • організація та координування роботи центру;
  • управління продажами; виконання плану продажів;
  • підвищення якості обслуговування пацієнтів;
  • взаємодія з органами контролю;
  • прямі продажі;
  • керування адміністративно-господарською діяльністю.
  • аналіз фінансових показників;
  • робота з персоналом (навчання, мотивація, контроль), складання робочих графіків.

Заступник директора

Мережа клиник

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 7 місяців

03.2017 - 10.2019

  • Керівництво та організація безперебійної роботи мережі, оптик, роздрібної мережі;
  • вивчення ринку та ринкових тенденцій;
  • робота з реєстратурою;
  • складання графіків виходу працювати, нарахування з/п;
  • вирішення адміністративно-господарських питань;
  • контроль виконання планових показників та якості надання послуг;
  • прогнозування та виконання плану продажу, а також збільшення продажів;
  • планування та аналіз показників діяльності (товарні запаси, закупівлі, продажі);
  • складання та ведення фінансової та управлінської звітності;
  • прямі продажі;
  • аналіз KPI менеджерів;
  • моніторинг ринку; конкурентний аналіз;
  • аналіз ціноутворення та контроль;
  • робота з постачальниками на всіх етапах (проведення переговорів, домовленість про вигідні умови роботи, укладання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань);
  • відвідування виставок;
  • формування асортименту, асортиментних матриць;
  • розробка та реалізація програм лояльності;
  • розробка та реалізація методик зі збільшення середнього чека;
  • підбір персоналу, проведення співбесід, навчання, адаптації, стажування та мотивації працівників;
  • ведення та контроль документації.

Заступник директора (менеджер в роздрібній торгівлі)

ТОВ "Фірма "Зір"

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки 9 місяців

05.2012 - 02.2017

  • Відкриття філій на території України;
  • постійна та систематична робота з персоналом, оперативне усунення недоліків, що виникли в роботі;
  • контроль за веденням документації, касової дисципліни, графіком роботи, санітарним станом та трудової дисципліни;
  • підбір, навчання, атестація керівників та співробітників філій;
  • збільшення обсягу продажу;
  • організація та контроль виконання доведених планових показників;
  • взаємодія з контролюючими та державними органами;
  • розробка посадових інструкцій, пропозицій співробітництва;
  • первинна робота із договорами;
  • надання повної звітності засновникам підприємства.

Адміністратор кабинету контактної корекції зору (оптики)

ТОВ "Фірма "Зір"

Медицина та Охорона здоров'я

9 років 6 місяців

11.2002 - 05.2012

  • Прямі продажі;
  • обслуговування та консультація клієнтів щодо підбору оптичної продукції, контактної корекції зору та аксесуарів;
  • контроль за виконанням плану підприємства;
  • взаємодія із постачальниками;
  • проведення інвентаризації товару;
  • робота з касовим апаратом, із 1С;
  • ведення звітності;
  • ведення документації.

Ключова інформація

  • Знання специфіки роздрібних продажів, фінансової та управлінської звітності.
  • Організація та керівництво бесперебійної роботи медичної мережи (10 років досвіду)
  • Управлінські навички
  • Стратегічне планування
  • Розвиток та систематизація бізнесу
  • Аналітичне мислення
  • Адаптивність
  • Лідерські якості
  • Навчалась в 2 закладах

    Державна академія статистики, обліку та аудиту (ДАСОА)

    "Економіка та підприємництво", "Облік і аудит" диплом магистру

    Київ, 2009

    Торгово-економічний коледж торгово-економічного університету

    "Бухгалтерський облік"

    Київ, 1996

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Іспанська

    базовий

    Польська

    середній

    Російська

    вільно

    Українська

    вільно

    Курси, тренінги, сертифікати

    1 С Бухгалтерия. Конференции. Тренинги.

    2022

    Різноманітні семінари, тренинги з технік продажів, розвитку та управлінню бізнесу та медичних центрів. (2002-2024)

    Медичні конференції.

    Виставки в Україні та в Європі, в Східних странах.

    Бухгалтерський облік в Україні та програма 1С Бухгалтерія 8.2 (Київ) Товариство "Знання" України 2018

    Ораторська майстерність, продаж та переговори (2021-2022)

    Financial Acadamy Aktiv "Фінансовий аналіз" 2024

    Всеукраїнський медичний саміт. Бізнес-конструктор 2022-2024


    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Відповідальність, здатність згуртувати колектив, комунікабельність, врівноваженість, рішучість, стратегічне мислення, оптимізм, здатність працювати як у колективі, так і самостійно, дипломатичність, розуміння людей, уміння делегувати повноваження.

    Комп'ютерні навички

    Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Internet.

    1С 8, Медучет, CRM, Asana

    Ольга

    COO, CEO, керуюча

    Київ

    45 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 3 години тому