Працював в 5 компаніях 13 років 10 місяців
Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Головний спеціаліст-юрисконсульт
Виконавчий комітет Бабанської селищної ради
Державний сектор
3 роки 9 місяців
02.2021 - до теперішнього часу
Завдання та обов'язки
У межах своєї компетенції участь у розробці пропозицій з питань діяльності селищної ради.
Планування роботи і забезпечення виконання перспективних і поточних планів селищної ради затверджених селищним головою.
Забезпечення додержання законності в діяльності селищної ради і захист її правових інтересів.
Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються селищною радою.
Вжиття заходів щодо зміни або відміни правових актів, виданих з порушеннями чинного законодавства.
Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності селищної ради.
Забезпечення методичного керівництва правовою роботою в селищній раді, подання правової допомоги структурним підрозділам у претензійній роботі, підготовка і передавання необхідних матеріалів до судових органів.
Представлення інтереси селищної ради в суді, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань.
Очолення роботи з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також практики укладання і виконання договорів.Участь у розробленні умов та укладанні господарських договорів і контроль їх виконання.
Організація проведення правового навчання для працівників селищної ради щодо законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів, з урахуванням чинного законодавства.
Забезпечення необхідною інформацію про чинне законодавство, а також організація роботи з ознайомленням працівників та керівництва селищної ради з нормативними актами, які стосуються їх діяльності.
Проведння аналізу рішень виконавчого комітету селищної ради.
Прийняття участі у підготовці, укладанні та контролі за використанням господарських договорів (контрактів) селищної ради з підприємствами, установами, організаціями надання правової оцінки їх проектам.
Проведення своєчасного вжиття заходів за вимогами та поданнями прокуратури, окремих ухвал суду, рішень, постанов інших правоохоронних та контролюючих органів.
Організація та забезпечення проведення вчасної роботи з контролюючими документами.
Організація та забезпечення контролю за здійсненням делегованих повноважень органів виконавчої влади.
Відповідальна особа по регіляторній діяльності.
Уповноважена особа по публічним закупівлям.
Підготовка тендерної документації для здійснення закупівлі (відкриті торги).
Підготовка протоколів для здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі " та постанови №1178 із змінами.
Підготовка відзивів на скарги, подані учасником закупівлі до Антимонопольного комітету України.
Досягнення:
Розроблено положення про договірну роботу в органах місцевого самоврядування(затверджено сесією селищної ради)
Розроблено порядок організації закупівель
Наявність сертифікату про надання базових знань для участі у державних закупівлях.
Досвід в проведенні державних закупівель 2 рік 7 місяців
Юрисконсульт
ПСП "Лан" (входить до групи компанії ТАС АГРО)
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік
02.2020 - 02.2021
Повний юридичний супровід підприємства.
Договірна робота:-підготовка та супровід договорів оренди земельних ділянок, купівлі продажу, поставки с/г продукції, с/г запчастин, підряду, надання послуг, оренди.- аналіз договорів контрагента-корегування, редагування та внесення правок до договорів контрагента-виявлення ризиків по договору які негативно можуть вплинути на подальшу роботу підприємства по договору-співпраця з представниками контрагента, щодо погодження правок підприємства-ведення реєстру договорів та внесення їх до бази Документообігу-тримання на контролі виконання договорів контрагента які категорично не приймають будь яких правок до своїх договорів.-контроль за виконанням договорів-контроль щодо отриманням оригіналів договорів- поновлення договорів- підготовка необхідних документів на заключення договорів емфітевзису
Претензійно-позовна робота:- підготовка претензій- підготовка позовних заяв- підготовка зустрічних позовних заяв- підготовка відзиву на позовну заяву- підготовка відзиву на зустрічну позовну заяву- підготовка відповіді на відзив- підготовка заперечення на відповідь на відзив- підготовка клопотань та заяв які можуть бути поданні в провадженні (попереднє засідання)- прийняття участі в судових засіданнях та участь в судових дебатах.
Оскарження судових рішень та постанов- підготовка апеляційних скарг- підготовка відзиву на апеляційну скаргу- прийняття участі в судових засідання в судах апеляційної інстанції- підготовка касаційних скарг.
Робота та співпраця з органами місцевого самоврядування відповідно та з дотриманням ЗУ "Про місцеве самоврядування".
Співпраця в органами ДВС (ЗУ "Про виконавче провадження). Співпраця з правоохоронними органами.
Робота з органами держ.казначейства.
Робота з тендерами.(ЗУ "Про публічні закупівлі)
Підготовка необхідних документів для участі в аукціонах та участь.
Підготовка та надання відповідей на звернення громадян(ЗУ "Про звернення громадян)
Робота в програмі 1С та Документообіг
Підготовка всіх необхідних документів на отримання ліцензій.
Підготовка договорів оренди земельних ділянок для реєстрації та реєстрації права оренди.
Співпраця з нотаріусами та адвокатами.
Співпраця з державними реєстраторами.
Підготовка документів на внесення змін до ЄДР:- доповнення КВЕДів- підтвердження бенефіціара- збільшення статутного капіталу- внесення обмежень директора, генерального директора- реєстрація нової редакції Статутів- подання заяви про припинення або приєднання- отримання витягів з ЄДРУ.
В своїй роботі керувався такими нормативно правовими актами як:
ЗУ "Про оренду землі"Земельний кодекс України
Цивільний кодекс УкраїниГосподарський кодекс України
Цивільно процесуальний кодекс України
ЗУ "Про місцеве самоврядування"
ЗУ "Про публічні закупівлі"
ЗУ "Про виконавче провадження"
Спадкове право
Договірне право
Кодекс законів про працю
керівник Групи юристів
ПП "Фенікс Агро"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 3 місяці
03.2018 - 06.2019
- Супровід господарської діяльності підприємства.
- Змінення Статуту підприємства у відповідності до Закону України «Про ТОВ і ТДВ".
- Супровід виконавчого провадження від моменту подачі виконавчого документу до фактичного виконання судового рішення.
- Забезпечення додержання законності в діяльності підприємства і захист його правових інтересів.
- Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, а також у разі потреби взяття участь у підготовці цих документів.
- Вживання заходів щодо зміни або відміни правових актів, виданих з порушеннями чинного законодавства.
- Підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності підприємства.
- Правовий аналіз та розробка нормативних документів підприємства (наказів, положень, посадових інструкцій, трудових і колективного договорів, інструкцій з охорони праці та техніки безпеки тощо);
- Підготовка роз'яснень застосування норм права, аналіз змін в нормативно-правових актах, що стосуються проведення господарської діяльності підприємства, оцінка можливих ризиків, визначення засобів їх мінімізації;
- Надання юридичних консультацій керівництву, структурним підрозділам, працівникам підприємства.. - Представлення інтереси підприємства в суді, а також інших державних і громадських організаціях у процесі розгляду правових питань.
- Очолення роботи з аналізу і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також практики укладання і виконання договорів.
- Розроблення пропозиції щодо усунення порушень договірної дисципліни в поставках продукції, виявлених недоліків і поліпшення виробничої і господарсько-фінансової діяльності підприємства.
- Здійснює претензійно-позовну роботу на підприємстві.
- Участь у розробленні умов та укладанні господарських договорів (поставки, купівлі, продажу, оренди, суборенди, лізингу, перевезення, послуги різних видів та ряд інших договорів які стосуються господарської діяльності підприємства) і контроль їх виконання, в підготовці та укладанні колективних договорів,угод про взаємозалік зустрічних вимог, правовий аналіз договорів, додаткових угод, протоколів-розбіжностей, узгодження їх з контрагентами, пролонгація договорів (поставка, підряд, цивільно-правові, оренда, послуги, переведення боргу),
- Організація ведення довідково-інформаційної роботи щодо законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів, з урахуванням чинного законодавства.
- Керування роботою щодо зміни діючих або відміни таких, що втратили чинність, наказів та інших нормативних актів, виданих на підприємстві.
- Забезпечення необхідною інформацією про чинне законодавство, а також організацію роботи з ознайомленням посадових осіб підприємства з нормативними актами, які стосуються їх діяльності.
- Розроблення пропозиції щодо удосконалення господарсько-фінансової діяльності підприємства.
- Керування працівниками групи юристів (у підлеглих 4 юрисконсульта).
- Участь в розробленні та захисту (відповідно свого відділу та своїх статтей) фінансової моделі підприємства.
- Перевірка контрагента в системі You control на ризиковість та надання керівництву висновку для подальшої співпраці з ним.
- Аналіз, контроль та стягнення дебіторської заборгованості.
Юрист-хозяйственник
ТОВ "Агровіт"
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 років 9 місяців
06.2012 - 03.2018
тЗдійснення роботи для забезпечення додержання законності в діяльності юридичної фірми та захист його правових інтересів.
Здійснення правової експертизу наказів, інструкцій, положень та інших документів підприємства, за необхідності їх візування, та взяття участі у їх підготовці.
Представляння інтересів підприємства в усіх органах державної влади, місцевого самоврядування, судах усіх інстанцій.
Ведення довідково-інформаційної роботи з питань законодавства і нормативних актів, застосовуючи технічні засоби, а також облік чинного законодавства та інших нормативних актів.
Участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності підприємства, проектів нормативних актів, які надходять на відгук, а також у розробленні пропозицій для удосконалення діяльності підприємства.
Ведення роботи з правової пропаганди, ознайомлення посадових осіб підприємства з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.
Надання консультації працівникам підприємства про сучасне чинне законодавство, а також висновки з організаційно-правових та інших юридичних питань, надання допомоги в оформленні документів і актів майново-правового характеру.
Виконання окремих службових доручення свого безпосереднього керівника.
Договірна робота (підготовка,розроблення,складання та заключення договорів, супровід до повного їх виконання).
Підготовка та участь у проведенні тендерів.
Підготовка та заключення договорів оренди земельних ділянок, їх реєстрація та перереєстрація.
завідувач юридичного сектору
ПФУ
Державний сектор
1 рік 10 місяців
12.2008 - 10.2010
Обов'язки відповідно до ПОЛОЖЕННЯ
про організацію правової роботи в Пенсійному фонді України
Постанова правління
Пенсійного фонду України
- 10.2004 № 13-1
(у редакції постанови правління
Пенсійного фонду України
від 04.11.2016 № 25-3)
Ключова інформація
- Знання цивільного, земельного, трудового, договірного, адміністративного, господарського права та процесу.
- Досвід супроводження виконавчого провадження.
- Досвід ведення договірної роботи.
- Досвід складання різних юридичних документів.
- Навички роботи з комп'ютером:
Впевнений користувач ПК.Знання MS Office, Excel, Microsoft /Office, Word, Excel, "Ліга", Internet. - Водійське посвідчення категорії "В,С".
Навчався в 1 закладі
Київський національний університет внутрішніх справ України
Правознавство
Киев, 2007
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Публічні закупівлі в Україні. Закупівля в умовах воєнного стану згідно Постанови №1178"
Пройдено курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану
Здійснення публічних закупівель
Пройдено курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівельЗдійснення публічних закупівель
Technomatix e-Learning Solutions
тема: "Безпека бізнесу. Нейтралізація внутрішніх та зовнішніх загроз "
Ліга Закон
тема: "Нові процесуальні кодекси та проблеми застосування їх норм в 2018 році"
Ліга Закон
тема: "Все під контролем: практичні рекомендації юристу агробізнесу"
Укр Тренінг
тема: " Техника построения эффективных коммуникаций в профессиональном общении"
Додаткова інформація
Хобби
Олександр Вікторович
Олександр Вікторович
Юрист
Умань
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому