Працював в 2 компаніях   3 роки 11 місяців

IT, Телекомунікації / Зв'язок

Freelance - 3D artist

Приватна практика

IT

3 роки 6 місяців

06.2021 - до теперішнього часу

- Моделювання 3D об'єктів оточення, зброї, транспортних засобів, пропсів;

- Редагування 3D об'єктів, підготовка до використання в іграх;

- Розгортка моделей та їх текстурування за допомогою текстурних атласів та Substance Painter;

- Збірка та редагування локацій в Unity;

Оператор колл центра

Тринити Телеком, ООО

Телекомунікації / Зв'язок

3 місяці

12.2010 - 03.2011

Ключова інформація

Працюю 3D Artist з 2021 року.

Займаюся freelance замовленнями та співпрацюю зі студіями.

Переважно використовую Maya, також багато часу працююв Blender. Substance Painter та Photoshop для текстурування. ZBrush для скульптингу.

Маю навички зі збірки та допрацювання ігрових локаційна Unity, створення легких асетів для мобільних застосунків.

Вмію опрацювати матеріал та варіанти виконання задлядосягнення найкращих результатів за концепцією продукту.

Багато років захоплююсь 3D моделюванням та комп'ютерними іграми.

Приймав участь в онлайн-інтенсивах по створенню грив Unity та сцени в Unreal Engine.

Очікую, що нова робота дасть мені змогу використати мої здібності та вдосконалити їх працюючи у команді фахівців, які також живуть своєю справою.

Навчався в 1 закладі

Чубаревский проффесиональный аграрный лицей

Оператор компьютерного набора

Чубаревка, 2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Интенсив от Skillbox "Создаем 3D-сцену по мотивам «Властелина Колец» в Unreal Engine за 3 дня"

Другие страны, 2021

Интенсив от Skillbox "Создаем 3D-сцену по мотивам «Властелина Колец» в Unreal Engine за 3 дня"

В рамках интенсива:

  • Создать структуру будущего ландшафта.
  • Скульптурировать форму.
  • Нарисовать маски для материалов и корректировать их.
  • Автоматизировать рассадку больших растений.
  • Рассаживать среднюю растительность: кусты и молодые деревья.
  • Работать с мелкой растительностью: травой и цветами.
  • Добавлять базовые мелкие модели: ветки, камни, листья.
  • Добавите крупные и средние архитектурные формы.
  • Поместите на картинку дракона. - Проработаете мелкие детали
  • Закончите композицию, сцену и ракурсы.

Интенсив от Skillbox "Разработка игры на Unity"

Другие страны, 2021

Интенсив от Skillbox "Разработка игры на Unity"

Составляем сетап проекта на Unity Знакомимся с интерфейсом Unity. Импортируем модели и ассеты. Настраиваем игровое поле и объекты на нём.

Знакомимся с Visual Studio.

Изучаем основные понятия программирования и переменные.

Пишем первый скрипт - спавнер врагов. Разрабатываем код для управления врагами.

Создаем менеджер постройки башен. Настраиваем игровую логику, взаимодействие объектов, экономическую составляющую.


Іван

3d artist

Хмельницький

1 000 $

38 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика, позмінна робота

Оновлено 1 місяць тому