Працювала в 4 компаніях 7 років 3 місяці
Транспорт та Логістика, IT, Телекомунікації / Зв'язок
Головний спеціаліст сектору супроводу ключових клієнтів
АТ "Укрпошта"
Транспорт та Логістика
1 рік 9 місяців
12.2017 - 09.2019
- Моніторинг тендерів, опублікованих у системі Prozorro, у сегменті ключових та корпоративних клієнтів (щоденна аналітика опублікованих тендерів, інформування структурних підрозділів компанії з подальшим контролем результатів торгів).
- Аналіз тендерної документації на предмет відповідності умовам надання поштових послуг та додаткових сервісів АТ «Укрпошта».
- Прийняття рішення щодо участі в торгах на основі аналізу тендерної документації.
- Аналітика опублікованих тендерів та укладених договорів у сегменті ключових та корпоративних клієнтів. Підготовка щомісячної та квартальної звітності на основі щоденного моніторингу. Аналіз динаміки укладених договорів і наданих послуг.
- Розв’язання питань клієнтів відповідно до їхніх звернень, розрахунок вартості доставки для потенційних клієнтів (спільний проєкт Укрпошти та Prozorro).
- Участь у підготовці Порядків/Регламентів.
- Укладання Договорів/додаткових угод із ключовими клієнтами (підготовка проєктів договорів, узгодження розбіжностей, погодження із відповідними структурними підрозділами компанії, підписання, супровід договорів), в т.ч. у "Вчасно".
- Контроль за своєчасним і якісним наданням послуг ключовим клієнтам у рамках укладених Договорів.
менеджер по роботі с клієнтами
ТОВ "ЛІГА ЗАКОН"
IT
1 рік
10.2016 - 10.2017
Менеджер по роботі з клієнтами, які беруть участь у публічних державних торгах із використанням системи ProZorro:
(червень 2017 - листопад 2017):
- Моніторинг оголошень про закупівлі на ProZorro.
- Аналіз тендерної документації замовника.
- Якісна підготовка пакету документів для участі у тендері.
- Участь у тендері (аукціоні).
- Якісне та своєчасне оформлення виграної угоди.
Менеджер по роботі з клієнтами відділу по роботі з держсектором
(жовтень 2016 - червень 2017):
- Підготовка аналітичних матеріалів для розробки стратегії відділу.
- Оформлення договірної документації під час підключення програмних продуктів для нових клієнтів.
- Внесення даних про клієнтів у CRM-систему.
- Продовження ліцензій на використання продуктів компанії для існуючих клієнтів.
- Проведення презентацій для клієнтів щодо програмних продуктів компанії.
- Участь у розробці бюджету відділу.
Менеджер з продажу послуг
ТОВ «ХААБ МЕДИА ТЕХНОЛОДЖИ ПАРТНЕР»
IT
11 місяців
10.2015 - 09.2016
- Продаж програмних продуктів компанії.
- Проведення презентацій для клієнтів щодо програмних продуктів компанії.
- Передпродажне консультування клієнтів з питань особливостей програмних продуктів.
- Супровід клієнтів, які вже придбали та використовують продукти компанії.
- Робота із сейлз-хаусами з питань організації підключення програмних продуктів для клієнтів.
- Робота з договірною документацією, взаємодія з технічними службами компанії з питань надання та продовження ліцензій для клієнтів.
Провідний спеціаліст напряму непрямих продажів та надання інших послуг – Корпоративний центр
АТ «Укртелеком»
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 2 місяці
04.2012 - 06.2015
Провідний спеціаліст напряму непрямих продажів та надання інших послуг – Корпоративний центр
(квітень 2012 - червень 2015):
- Організація та контроль надання послуги «Скорочений номер»; взаємодія з НКРЗІ з питань використання скорочених номерів; контроль за використанням скорочених номерів клієнтами компанії та їх облік.
- Взаємодія з клієнтами та філіями компанії з питань продажу скорочених номерів, правильного застосування тарифів, укладання типових договорів.
- Розробка та впровадження нетипових форм договорів на надання послуг із використанням скорочених номерів.
- Організація та контроль роботи філій із клієнтами компанії щодо продажу інших послуг: (АТС-10, технічне обслуговування засобів телекомунікацій сторонніх споживачів, проведення селекторних нарад за допомогою системи відеоконференцзв’язку, включаючи оренду селекторних студій, використання сигналу синхронізації у телекомунікаціях).
- Організація та контроль роботи філій із партнерами компанії (забудовниками, власниками бізнес-центрів, агентами, технологічними партнерами та посередницькими компаніями) на рівні Корпоративного центру.
- Бюджетування, планування та ведення фінансової звітності в непрямому каналі продажів.
- Контроль виплати партнерських винагород відповідно до умов договорів.
- Розробка та впровадження типових форм договорів.
- Ведення документообігу підрозділу (Megapolis).
Ключова інформація
- укладання та подальший супровід договорів з ключовими клієнтами;
- контроль за своєчасним та якісним наданням послуг ключовим клієнтам;
- робота з публічними закупівлями у системі Prozorro (з боку учасника);
- підготовка щомісячної та квартальної звітності (аналітика опублікованих тендерів та укладених договорів);
- участь у спільному проекті Укрпошти та Prozorro;
- участь у розробці та впровадженні регламентів із супроводу клієнтів;
- участь у розробці бюджету відділу
Навчалась в 1 закладі
Київський інститут зв'язку Української державної академії зв'язку ім. О.С. Попова
Багатоканальний електрозв'язок
Київ, 1999
Володіє мовами
Англійська
середній
Сертификат НПУ им.Драгоманова (уровень pre - intermediate)
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Електронний документообіг "ВЧАСНО"
Як ефективно працювати з електронними документами у «Вчасно»
Курс для учасників публічних торгів
Навчання для учасників публічних закупівель на тему «Нова система, новий закон - перемагаємо по-новому»
Техніки ефективного продажу
Ефективний контроль без бюрократії: 4 працюючі сценарії» - ефективна робота з використанням «Бітрікс 24
Курси английської мови
Курси англиської мови - НПУ ім.Драгоманова (рівень pre - intermediate)
Додаткова інформація
Личные качества
- відповідальна;
- наполеглива у досягненні результату;
- маю розвинені аналітичні здібності;
- до вирішення поставлених завдань підходжу системно;
- швидко адаптуюсь та навчаюсь.
рекомендации с предыдущего места работы
Рекомендації з попереднього місця роботи надам на першу вимогу.
Марина
Марина
Менеджер із супроводу клієнтів
Київ
повна зайнятість
Оновлено 4 тижні тому