Працював в 1 компанії   1 рік

Освіта

Вчитель початкових класів

Think Global

Освіта

11 місяців

09.2020 - 08.2021

Ключова інформація

Пропоную свої послуги як організатора й ведучого шкільного гуртка з розвитку творчого мислення на основі пошуку різних способів розв’язання цікавих головокруток, загадок (у позаурочному форматі офлайн).

Сучасне суспільство радикально відрізняється від попереднього: рутинні завдання все більше виконують не люди, а техніка, роботи. Це радикально впливає на освіту: якщо випускник школи хоче знайти гідну роботу, то має вміти робити те, до чого не здатні технологічні винаходи. В школі сучасні учні мають стати КРЕАТИВНИМИ, ТВОРЧИМИ, ВИНАХІДЛИВИМИ… У 21 ст. великі гроші заробляють творці, здатні вигадувати таке, що не можуть не лише прилади, програми, Ш. І., а й інші люди. А для цього потрібно змалку розвивати креативне мислення, а не звичку повторювати.

Хоча всім відомим принципом освіти є не засвоєння готових знань, а творче добування їх учнями в форматі співпраці й експериментування, навчання в більшості шкіл суттєво відстає від цього принципу. З багатьох причин майже все знання дається готовим, а не здобувається учнями в процесі розвитку їхніх здібностей, навичок, компетенцій. Учні займаються конкретними предметами, здобувають конкретні знання, розвивають конкретні скіли, і не мають можливості зосередитись на розвитку мислення і творчості як шляху до тих знань та джерела тих вмінь. А розв’язуючи, наприклад, головокрутки з числами, ми вже не математику вивчаємо, а розвиваємо свої обдарування.

ГОЛОВНЕ, ЩО РОЗВ’ЯЗАННЯ ГОЛОВОКРУТОК ВНОСИТЬ В НАЯВНЕ ШКІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, – ТРЕНУВАННЯ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ.

Бо головним в процесі розв’язання головокруток є не результат, правильна відповідь, і навіть не те, що учні змогли розв’язати якесь завдання якимсь одним готовим способом, а пошук, торування різних (кращих) шляхів до мети та усвідомлення того, що спроби, зусилля і врешті вміння шукати і створювати шляхи до мети є важливішим за досягнення результату і сам результат. Адже для сучасного випускника школи є найважливішим його вміння знаходити різні способи розв’язувати завдання, з якими він не мав справи раніше, а не знання того, як вирішувати лише цю й цю проблему. Творче мислення відкриває додаткові можливості.

Розв’язання головокруток РОЗВИВАЄ ЦІЛИЙ КОМПЛЕКС ЗДІБНОСТЕЙ:

цілісне сприйняття й увага до деталей; логіка й інтуїція; творча уява; винахідливість, дотепність, оригінальність і нешаблонність дивергентного, холістичного, продуктивного мислення; наполегливість, цілеспрямованість, сила волі; сміливість і віра у свої потенційні сили; вміння співпрацювати й об’єднувати зусилля.

Розв’язуючи головокрутки, ДИТИНА НАВЧАЄТЬСЯ:

бути сміливою та не тікати від труднощів, а долати їх; не лякатись помилок та не зупинятись на невдачах; домагатись перемоги; шукати-уявляти-творити інші, незвичайні та нарешті влучні варіанти досягнення мети; доводити собі й іншим, що має сили-розум-здібності, щоб розколоти шкарлупу горішка…

Розв’язання головокруток незабаром допоможе дитині не боятись труднощів і проблем в реальному житті і навчанні. Дитина, яка навчилась розв’язувати головокрутки, потім ВПЕВНЕНО й НАПОЛЕГЛИВО розв’язує головокрутки в реальному житті.

Коли дитина розв’язує головокрутку своїми самостійними зусиллями, вміннями, своєю кмітливістю, то пишається собою, стає задоволеною, сяє щастям.

Спочатку відвідують гурток учні, які мають цікавість до головокруток і загадок або мають бажання піднести вгору свій інтелектуальний рівень. Поступово приєднуються інші, бо цікаве одним приваблює інших. Одні учні заохочують інших.

ДОБРОВІЛЬНИЙ формат гуртка дозволяє учням насолоджуватись інтелектуальним розвитком без страху; формує відчуття смаку до власного мислення, гострого розуму ("я - розумний!") та подолання труднощів ("я - сильний!"); дарує гордість власною творчістю ("я - креативний!"). Потім такі учні стають каталізаторами навчання на звичайних предметних уроках.

Основний метод розв’язання головокруток - метод конкретних ситуацій (сase method, метод кейсів, метод аналізу ситуацій): техніка навчання, яка використовує опис реальних ситуацій. Учні досліджують ситуацію, щоб з’ясувати суть проблеми, запропонувати можливі рішення та обрати найкраще з них.

ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН

Навчався в 2 закладах

Інститут соціальної й політичної психології

Соціальна психологія особистості; психологія спілкування. Кваліфікація: Соціально-практичний психолог

Київ, 2006

Київський національний університет Т. Шевченка

філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Ведучий дискусійного кіноклубу (12 років досвіду)

Київ, 2005

Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка

Київ, 2004

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

ВІДГУКИ

«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».

«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».

Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:

В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.

Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода...

Віталій

Коуч-тренер творчого мислення

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 6 днів тому