Працювала в 2 компаніях 9 років 9 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво
директор
ТОВ "Команда успіху"
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
3 роки 9 місяців
01.2018 - 10.2021
З 01.01.2018 р- 11.2021 час
Відеоспостереження, ремонт, продаж комп'ютерної техніки
Основні обов'язки:
організація підприємницької діяльності фірми: укладання договорів виконання робіт, надання послуг тощо.
-ведення переговорів із партнерами
забезпечення своєчасного виконання договірних зобов'язань, оформлення документації щодо купівлі-продажу товарів, актів виконаних робіт.
представлення інтересів підприємства в органах державної влади
прогнозування попиту, формування конкурентоспроможного асортименту товарів та послуг.
підбір персоналу, організація роботи працівників фірми.
контроль дебіторську заборгованість.
-Контроль ведення первинного бухгалтерського обліку, своєчасності подання відповідної звітності.
- Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
- Прийняття ключових управлінських рішень
- Забезпечення досягнення фінансових цілей
- Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
- Результати діяльності: збільшилася кількість замовлень, розширено асортимент послуг, налагоджена робота з клієнтами, підібрано та навчено нового персоналу.
Менеджер по закупівлям
Премиум Дизайн
Промисловість та Виробництво
7 років 8 місяців
03.2012 - 11.2019
Вела облік та управлінську звітність у програмі 1С, відстежувала переміщення та залишки матеріалів.
Організовувала взаємодію між цехами для оптимального розподілу завдань та дотримання термінів виробництва.
Підтримувала тісний зв'язок з менеджерами організації, координувала роботу між ними та виробничими підрозділами для оперативного вирішення питань.
Вирішувала організаційні питання між різними відділами компанії, забезпечуючи узгодженість та безперебійну роботу
- Виконання доручень керівника
- Контроль за виконанням проектів
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Ведення ділового листування
- Моніторинг інформації
- Організація та керування діяльністю відділу закупівель
- Розробка та впровадження стратегій закупівельної діяльності
- Взаємодія з постачальниками та партнерами для отримання оптимальних умов поставок
- Управління процесом закупівель та контролю якості поставок
- Аналіз та оцінка ринкових тенденцій та цінової політики
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Адаптація до нових умов роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
Навички роботи з компьютером, ПО
- Операционные системы: MS Windows (XP, Vista, Windows7), Linux, Mac OS
- Офисные приложения: MS Office (Word, Excel), Системы учета: 1C программа
- Аналіз ринку
- Ведення переговорів
- Планування закупівель
- В2В-продаж: холодні дзвінки, переговори, пошук клієнтів
Навчалась в 1 закладі
гуманитарно -эконимичекий колледж
економіка
Суми, 2003
Додаткова інформація
Особисті якості
Готова до навчання та розвитку у сфері корпоративних продажів
Інтерес до бізнесу, розуміння ринку B2B
Стресостійкість, вміння працювати в умовах високого навантаження
Олена Іванівна
Олена Іванівна
Менеджер з продажу B2B

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому