Працювала в 3 компаніях 9 років 9 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво
директор
ООО Команда успеха
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
3 роки 9 місяців
01.2018 - 10.2021
С 01.01.2018 г- 11.2021 время
Видеонаблюдение, ремонт, продажа компьютерной техники
Основные обязанности:
- организация предпринимательской деятельности фирмы: заключение договоров выполнение работ, оказание услуг и т.п.
-ведение переговоров с партнерами
- обеспечение своевременного выполнения договорных обязательств, оформление документации по купле-продаже товаров, актов выполненных работ.
- представление интересов предприятия в органах государственной власти
- прогнозирование спроса, формирование конкурентоспособного ассортимента товаров и услуг.
- подбор персонала, организация работы сотрудников фирмы.
- контроль дебиторской задолженности.
-контроль ведения первичного бухгалтерского учета, своевременности представления соответствующей отчетности.
Результаты деятельности: увеличилось количество заказов, расширен ассортимент услуг, налажена работа с клиентами, подобран и обучен новый персонал.
Помічник керівника
Премиум Дизайн
Промисловість та Виробництво
7 років 8 місяців
03.2012 - 11.2019
Вела облік та управлінську звітність у програмі 1С, відстежувала переміщення та залишки матеріалів.
Організовувала взаємодію між цехами для оптимального розподілу завдань та дотримання термінів виробництва.
Підтримувала тісний зв'язок з менеджерами організації, координувала роботу між ними та виробничими підрозділами для оперативного вирішення питань.
Вирішувала організаційні питання між різними відділами компанії, забезпечуючи узгодженість та безперебійну роботу
- Виконання доручень керівника
- Управління діловими контактами
- Підготовка документації та звітів
- Координація графіків та зустрічей
- Контроль за виконанням проектів
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Ведення ділового листування
- Моніторинг інформації
Помічник керівника
Премиум Дизайн
Промисловість та Виробництво
7 років 8 місяців
03.2012 - 11.2019
Вела облік та управлінську звітність у програмі 1С, відстежувала переміщення та залишки матеріалів.
Організовувала взаємодію між цехами для оптимального розподілу завдань та дотримання термінів виробництва.
Підтримувала тісний зв'язок з менеджерами організації, координувала роботу між ними та виробничими підрозділами для оперативного вирішення питань.
Вирішувала організаційні питання між різними відділами компанії, забезпечуючи узгодженість та безперебійну роботу
- Виконання доручень керівника
- Управління діловими контактами
- Підготовка документації та звітів
- Координація графіків та зустрічей
- Контроль за виконанням проектів
- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- Ведення ділового листування
- Моніторинг інформації
Ключова інформація
Навыки работы с компьютером, ПО
- Операционные системы: MS Windows (XP, Vista, Windows7), Linux, Mac OS
- Офисные приложения: MS Office (Word, Excel), Системы учета: 1C программа
Навчалась в 1 закладі
гуманитарно -эконимичекий колледж
економіка
Суми, 2003
Олена Іванівна
Олена Іванівна
Помощник руководителя, директор филиала
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому