Працювала в 7 компаніях 19 років 6 місяців
Освіта, Медицина та Охорона здоров'я
Методист
Сумський національний аграрний університет
Освіта
2 роки 4 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
1. Ведення документації, підготовка наказів та звітів.
2. Проведення моніторингу наявності навчально-методично забезпечення дисциплін для навчання студентів.
3. Контроль за дотриманням розкладу занять професорсько-викладацьким складом та присутністю студентів на заняттях.
4. Відвідування відкритих лекцій, проведених науково-педагогічним складом університету, та їх аналіз.
5. Підготовка методичних матеріалів до розгляду на засіданнях методичної та вченої рад університету.
6. Отримання від структурних підрозділів університету інформації, необхідної для організації та планування методичної роботи.
7. Складання плану підготовки навчально-методичної літератури: підручників, навчальних посібників, методичних матеріалів науково-педагогічними працівниками кафедр, контроль за його виконанням.
8. Надання допомоги в організації і проведенні методичної роботи на факультетах та у структурних підрозділах університету.
9. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення відповідних папок.
10. Відправка кореспонденції електронною поштою та через загальний відділ.
11. Прийняття участі в семінарах щодо якості вищої освіти.
12. Участь у проведенні внутрішніх перевірок (аудитів) підрозділів університету з дотримання вимог системи забезпечення якості освіти.
Вихователь-методист
ДНЗ (ясла-садок) № 22
Освіта
8 місяців
01.2023 - 08.2023
1. Організація та координація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
2. Розробка та впровадження навчально-методичних матеріалів, планів і програм.
3. Контроль за дотриманням освітніх стандартів та вимог державних програм.
4. Методичний супровід вихователів: проведення консультацій, семінарів, педрад.
5. Аналіз і підвищення якості освітнього процесу та виховної роботи.
6. Організація та проведення заходів для дітей (свят, конкурсів, занять, проєктів).
7. Вивчення й поширення передового педагогічного досвіду серед педагогів.
8. Ведення необхідної документації, звітності, підготовка методичних рекомендацій.
9. Сприяння професійному розвитку педагогів, організація роботи з підвищення кваліфікації.
10. Взаємодія з батьками та громадськістю щодо питань навчання і виховання дітей.
Секретар керівника
КНП СОР "Обласний клінічний перинатальний центр"
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 5 місяців
09.2020 - 01.2023
1. Прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів підприємства;
2. Облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
3. Оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
4. Підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
5. Оформлення протоколів розсилок виписок з них;
6. Аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
7. Підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
8. Прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
9. Організація прийомів відвідувачів;
Методист
Сумська гімназія "Просперітас"
Освіта
8 місяців
02.2020 - 09.2020
1. Ведення документації, підготовка наказів та звітів.
2. Проведення моніторингу наявності навчально-методично забезпечення предметів для школярів.
3. Контроль за дотриманням розкладу занять вчителями.
4. Підготовка статистичних звітів по оплаті за навчання.
5. Підготовка методичних матеріалів до розгляду на засіданнях методичної ради.
Методист І категорії
Сумський національний аграрний університет
Освіта
12 років 3 місяці
10.2007 - 01.2020
Що входить в мої обов'язки на займаній посаді:
- Ведення документації, підготовка наказів та звітів.
- Проведення моніторингу наявності навчально-методично забезпечення дисциплін для навчання студентів.
- Контроль за дотриманням розкладу занять професорсько-викладацьким складом та присутністю студентів на заняттях.
- Відвідування відкритих лекцій, проведених науково-педагогічним складом університету, та їх аналіз.
- Підготовка методичних матеріалів до розгляду на засіданнях методичної та вченої рад університету.
- Отримання від структурних підрозділів університету інформації, необхідної для організації та планування методичної роботи.
- Складання плану підготовки навчально-методичної літератури: підручників, навчальних посібників, методичних матеріалів науково-педагогічними працівниками кафедр, контроль за його виконанням.
- Надання допомоги в організації і проведенні методичної роботи на факультетах та у структурних підрозділах університету.
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення відповідних папок. Відправка кореспонденції електронною поштою та через загальний відділ.
- Прийняття участі в семінарах щодо якості вищої освіти.
- Участь у проведенні внутрішніх перевірок (аудитів) підрозділів університету з дотримання вимог системи забезпечення якості освіти.
Інструктор зовнішньго незалежного оцінювання
Український центр оцінювання якості освіти.Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти
Освіта
7 років 1 місяць
06.2012 - 06.2019
1. Проведення ЗНО в аудиторіях .
2. Перевірка готовність аудиторії до проведення ЗНО.
3. Організація абітурієнтів та контроль за дотриманням вимог, щодо написання сертифікаційної роботи з того чи іншого предмету.
Медичний статистик
Сумський обласний центр акушерства, гінекології та репродуктології
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 5 місяців
07.2006 - 11.2007
1. Систематизація та статистична обробка облікової медичної документації та інформації.
2. Контроль за якістю й достовірністю облікових даних і звітності.
Ключова інформація
Володіння комп'ютером - прикладні програми MS Office, електронна пошта, інтернет.
Робота з оргтехнікою - печатка, копіювання; сканування документів.
Навички правильної розстановки пріоритетів в роботі.
Навички мотивації і організації колективу.
Досвід ведення документації та подання звітів.
Навчалась в 1 закладі
Сумський педагогічний університет ім.А.С.Макаренка
Фізико-математичний
Суми, 2006
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат про рівень володіння державною мовою
Володію державною мовою. Рівень володіння - І ступінь.
Комп'ютерні курси
Маю сертифікат про проходження комп'ютерних курсів.
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна (завжди довожу справу до кінця).
Комунікабельна (знаходжу підхід до всіх оточуючих).
Пунктуальна (завжди і всюди встигаю вчасно, виконую завдання і здаю звіти, набагато випереджаючи інших).
Світлана Олександрівна
Світлана Олександрівна
Спеціаліст

Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому