Працювала в 6 компаніях   9 років 4 місяці

Консалтинг / Аудит, Краса / Фітнес / Спорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Банки

Бухгалтер

Бухгалтерський консалтинг, ТОВ

Консалтинг / Аудит

8 місяців

12.2017 - 08.2018

  • Введення 12-ФОП та 3- ТОВ (агро- та промисловий сектор);
  • Виписка та робота з первинною документацією (рахунки, накладні, акти, договори, акти звірки, довіреності, касові ордери)
  • облік ТМЦ (прихід, списання), облік операцій з підзвітними особами (авансові звіти)
  • контроль взаєморозрахунків з постачальниками, Клієнт-Банк
  • Облік банківських та касових операцій;
  • Робота в 1С 8.3 та 7.7
  • Робота в ME.Doc, реєстрації податкових накладних
  • Підготовка та підписання договорів щодо товарів, послуг, у т.ч. оренди
  • Ведення кадрової документації (найманців ФОП 2 групи від прийняття до звільнення)
  • Здача звітів у Єдиному вікні

Координатор- товаровед Робота з постачальниками

Салон Дессанж м.Київ

Краса / Фітнес / Спорт

6 місяців

02.2017 - 08.2017

  • Щоденний обхід салону; контроль оснащення кабінетів;
  • Облік наявності продукції, (прихід списання);
  • Планові інвентаризації продукції ( складі, у роботі майстра, на вітрині роздрібні товари);
  • Робота у програмі Beauty Pro;
  • Облік МШП обладнання (ремонт списання, закупівля альтернативних варіантів);
  • Закупівля витратних матеріалів для салону: госп.товари, закупівля для бару , ТДП продукція для роботи салону в послуги
  • Робота з постачальниками, ведення обліку товару, що реалізується, звірка заборгованості дебіторської та оплати;
  • Введення та коригування технічних карт за протоколом процедур;
  • Прейскурант. Внесення нових послуг, редагування, відстеження ціноутворення послуг відповідно до рентабельності салону;
  • Організація навчальних тренінгів з навчання майстрів, адміністраторів, складання графіків;
  • Робота із майстрами, перевірка знань за графіком;
  • Впровадження нових послуг (сезонних процедур, акційних пропозицій), формування цін разом із майстрами;
  • Пошук постачальників, розміщення товару на вигідних умовах для салону, підписання договорів;
  • Ведення та контроль відповідальність за документацією (прихід, повернення, оплата) мережі салонів;
  • Підготовка аналітики за клієнтами, аналітика послуг, що надасть мережа салонів краси.

Менеджер з супроводу клієнтів

ТоВ Еліт Таєрс

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 місяців

07.2016 - 01.2017

Робота з постачання та комплектації автопарків транспортних компаній, промислових виробничих підприємств та ін. структур;

Робота з оптовими організаціями, що торгують;

Активне залучення нових клієнтів; холодні дзвінки;

Формування дилерської мережі з продажу шин та комплектуючих для автотранспорту на території України;

Ведення клієнтської бази (1С);

Робота з контрагентом, проведення переговорів, презентації, укладання угод, післяпродажний зв'язок, контроль закупівель клієнта;

Робота у бухгалтерії 1С:8.3 - витяг первинних документів, формування актів взаєморозрахунків, оборотно-сальдової відомості, контроль резервів товарів на складах;

Формування оптимального маршруту доставки, логістика перевезень (зниження витратної частини), підготовка документації для водія та експедитора;

Звіт з реалізації;

Контроль дебіторської заборгованості;

контроль підписання договорів, а також контроль виконання договірних зобов'язань;

Виконання плану продаж;

дослідження ринку збуту, моніторинг діяльності конкурентів;

Участь у виставках, презентаціях, рекламних акціях.

Менеджер по продажам промислових товарів

Інженерна Компанія "Політех"

Консалтинг / Аудит

4 роки 10 місяців

01.2010 - 11.2014

- прийом та розподіл дзвінків, електронної пошти та кореспонденції.


- прийом заявок, супровід та відправлення продукції


- ведення первинної бухгалтерської документації, робота у 1С:7


- аналітика продажу та ведення звітності, прогнозування


- робота із клієнтами ведення бази CRM.


- вихід на нові промислові ринки, робота в Інтернет-магазині


- Зустріч клієнтів, презентація продуктів, ділові переговори, забезпечення порядку в офісі.


- ведення офісних витрат, документообігу, ділової кореспонденції.

- Холодні дзвінки

- Теплі дзвінки

- Прийом клієнтів в офісі, особисті зустрічі

- Продажі по телефону

- В2В клієнти

Бухгалтер

ТОВ "Укр-ПАК"

Промисловість та Виробництво

2 роки

01.2008 - 01.2010

  1. ведення управлінського обліку (облік ТМЦ (прихід, списання), ведення обліку ОС прихід, введення в експлуатацію, нарахування амортизації; облік операцій з підзвітними особами);
  2. Розрахунок собівартості (калькулювання) виробленої продукції;
  3. Виписка та робота з первинною документацією (рахунки, накладні, акти, договори, акти звірки, довіреності, касові ордери, звіти, відомості);
  4. Робота та співпраця налагодження відносин з банком
  5. Архівація первинних документів;
  6. Робота із складами, проведення інвентаризації ТМЦ.
  • Первинна бухгалтерія

Кредитний експерт

Home Credit Finance

Банки

5 місяців

08.2007 - 01.2008

Ключова інформація

  • Економічні операції (з бухгалтерського обліку)
  • ОПФ Системи оподаткування, облікова політика,
  • касові операції,
  • банківські, валютні операції,
  • запаси, розрахунки з контрагентами,
  • облік витрат, майна ,
  • основні засоби, МШП,
  • виробництво готової продукції,
  • собівартість, калькуляція
  • продаж облік доходів, ТТН,
  • ЗЕД, імпорт , ВМД,
  • ПДВ, податкова декларація,
  • кадровий облік,
  • заробітна плата ,
  • закриття періоду

Навчалась в 2 закладах

Приватний вищий навчальний заклад "Київський інститут бізнесу та технологій" товариство з обмеженою відповідальністю

Фінанси та Кредит

Киев, 2011

Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету

Економіка підприємства

Біла Церква, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерія BAS

Інші країни, 2022

ОПФ Системи оподаткування, облікова політика, касові операції, банківські, валютні операції, запаси. Склад., розрахунки з контрагентами, облік витрат, майна ,основні засоби, МШП, виробництво готової продукції, собівартість, продаж облік доходів, ТТН, ЗЕД, імпорт , ВМД, ПДВ, полаткова декларація, кадровий облік, заробітна плата , закриття періоду

1:С Бухгалтерия 8.2

Киев, 2016

Курс 1:С Бухгалтерія8.2;

Додаткова інформація

Особисті якості

Маю досвід роботи в різних сферах діяльності від виробництва та промисловості до комерції, сфери краси та обслуговування, гарні комунікативні навички, навички роботи на комп'ютері, Microsoft Office Excell Word, 1C, BAS,Cashalot, PPO, Medoc, принтери сканер та інша оргтехніка,націленність на результат та отримання прибутку компанії в злагодженій роботі колективу, отримання задоволення від роботи та власного фінрезультату.

Цілі та мета при пошуку вакансії

отримання посади Бухгалтер, Обліковець, провідний Бухгалтер, Аналітик на підприємстві, ведення ФОП ТОВ та підприємництв інших форм власності

можливий переїзд

цікавить вакансія з проживанням!!

Анастасія

Бухгалтер

Біла Церква

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика

Оновлено 6 днів тому