Працювала в 8 компаніях 19 років 9 місяців
Медіа / ЗМІ, Медицина та Охорона здоров'я, Шоу-бізнес, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Продюсерка івентів
Ekonomika+
Медіа / ЗМІ
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
https://ekonomika.ua/
Реалізація та супроводження проєктів бізнес-заходів:
1. Business Wisdom Summit
https://bws.delo.ua/
2. HRWS
https://hrws.delo.ua/
3. SHE Сongress
https://she.womo.ua/
4. GET Business Festival
https://get.delo.ua/
5. Woman It Tech від Huawei та Womo.ua
https://workandbusiness.womo.ua/
Навички:
1. Досвід в організації бізнес-заходів, жіночих комьюніті
2. Вміння працювати в команді та координувати дії різних відділів.
3. Високі організаційні та комунікативні навички.
4. Знання основ маркетингу та реклами.
5. Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
Посадові обов'язки
Розробка концепції заходу:
1. Створення теми, концепту та цілей заходу.
2. Визначення обсягу рекламної кампанії та можливостей заробітку (партнерство, продаж квитків тощо).
3. Створення брифу для оновлення лендингу за новим сценарієм заходу.
Пошук спікерів
1. Співпраця з редакціями для визначення спікерів івенту та запрошення експертів у сфері бізнесу, політики та влади, відомих громадських та культурних діячів.
2. Участь у підборі спікерів та підготовка для використання їх матеріалів (фото, титрів, логотипи тощо).
Управління заходом
1. Створення та підтримка загальної платформи на Google Drive для організації документів та матеріалів заходу.
2. Підготовка завдання дизайнерам щодо створення PDF-презентацій, друкованої продукції, креативів, обкладинок та інших матеріалів для роботи
3. Створення програми заходу та внесення змін та правок до неї
Взаємодія з партнерами
1. Координація спільних проявів з партнерами та створення відповідних документів.
2. Перевірка та контроль інформації про спікерів на лендингу.
Маркетинг та реклама:
1. Співпраця з рекламним відділом для розміщення інформації на лендингу та в соцмережах.
2. Вичитка рекламних текстів, перевірка макетів спікерів перед публікацією.
Організація заходу
1. Участь у написанні сценарію та контролі його виконання.
2. Підготовка технічного сценарію заходу та таймінгу виступів.
Координація проєкту в день заходу
1. Супровід та контроль спікерів на локації.
2. Перевірка всіх служб (відтворення відео, заставок спікерів, презентацій, контроль таймінгу).
3. Контроль панельних дискусій
4. Організація інструктажу для волонтерів.
Комунікація
1. Проведення регулярних зустрічей (Zoom) зі спікерами, редакторами та командою.
2. Швидка комунікація з партнерами та спікерами щодо всіх питань, пов'язаних з заходом.
Редактор Instagram womo.ua
Ekonomika+
Медіа / ЗМІ
5 місяців
02.2023 - 07.2023
1.Ведення сторінки інстаграм жіночого порталу @womo.ua
2. Створення макетів для постів в програмі Canva
3. Розміщення постів та сторіз
4. Рерайт матеріалів для постингу
5. Підготовка текстів для розіграшів в інстаграм
6. Створення макетів підборок фільмів та рецептів під формат інстаграм
7. Участь у обговоренні нових проєктів порталу з радакцією
8. Пошук нових матеріалів для публікацій
9. Співпраця з авторами та провідними фахівцями для створення унікального контенту
10. Планування та організація своєї роботи
Менеджер з маркетингу
МЦ "Добробут"
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 4 місяці
12.2020 - 04.2022
1. Розробка контент-плану для двох окремих сторінок стоматології та косметології.
2. Організація фотозйомок та створення відео-контенту
3. Взаємодія з лікарями для підготовки матеріалів.
4. Публікація матеріалів
Смм-спеціаліст
МЦ "БОРИС"
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 2 місяці
09.2019 - 11.2021
1. Ведення сторінки Facebook, публікація фото- та відеоматеріалів.
2. Пошук, створення контенту та рерайт матеріалів для веб-сайту клініки.
3. Взаємодія з командою для розробки стратегій просування.
PR-директор
Ані Лорак Продакшн
Шоу-бізнес
11 років 5 місяців
12.2007 - 05.2019
1. Взаємодія зі ЗМІ (друковані видання, ТБ, радіо, онлайн ресурси);
2. Організація інтерв'ю з Ані Лорак для українських та світових ЗМІ;
3. Написання новин, прес-релізів, редагування текстів;
4. Співпраця з дизайн-студіями, контроль та участь в розробці поліграфічних макетів друкованої продукції;
5. Оганізація презентацій, прес-конференцій, фотосесій, зйомок, особистих зустрічей артиста;
6. Ведення проєктів (комунікація з дизайнерами, фотографами, режисерами, стилістами тощо);
7. Створення контенту для соціальних мереж;
8. Адміністрування офіційного сайту Ані Лорак;
9. Робота над створенням мерчу артиста;
10. Ретуш фотографій.
Віце-президент
Стиль Рекордс Україна
Шоу-бізнес
1 рік 3 місяці
08.2006 - 11.2007
1. Співпраця з рекординговими компаніями;
2. Продаж музичних релізів артистів (Ані Лорак, Міка Ньютон, Сергій Лазарєв, Йолка та ін);
3. Оформлення документації, що стосується випуску релізів;
4. Взаємодія зі ЗМІ (друковані видання, ТБ та радіо);
5. Співпраці з мобільними операторами (мобільний контент);
6. Співпраця з дизайн-студіями, контроль розробки поліграфічних макетів друкованої продукції;
7. Облік офісної документації та первинної бухгалтерії;
8. Інформаційна підтримка сайтів артистів.
Керуючий справами
Ані Лорак Компані
Шоу-бізнес
2 роки 1 місяць
03.2004 - 04.2006
Оператор обліку продажу квитків
Міжнародні Авіалінії України
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 місяць
06.2003 - 07.2003
Ключова інформація
Особисті якості
1. Комунікабельність та вміння працювати в команді.
2. Стресостійкість та відповідальність.
3. Дипломатичність та делікатність
4. Багатофункціональність.
5. Оперативність у вирішенні задач.
Додаткова інформація
1. Прагнення до навчання та розвитку у професійній сфері.
2. Участь у тренінгах та семінарах з управління проєктами та SMM.
3. Готова до нових викликів та можливостей у сфері проджект-менеджменту
4. Йога, медитації, книги, кіно, допомога тваринам
Навчалась в 1 закладі
Інститут підприємництва, права та реклами
Рекламне мистецтво, Менеджмент організацій
Киев, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Юлія Валеріївна
Юлія Валеріївна
Project Manager, менеджер по роботі з проєктами
Київ
Оболонський район, Подільський район, Святошинський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому