Працювала в 15 компаніях   15 років 4 місяці

Енергетика та Енергоносії, IT, Охорона та Безпека, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Телекомунікації / Зв'язок, Транспорт та Логістика

Помічник керівника

Енерджі 365

Енергетика та Енергоносії

5 місяців

02.2024 - до теперішнього часу

- тайм-менеджмент керівника, організація нарад, планування ділових зустрічей та поїздок керівника;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами, клієнтами, контрагентами;
- ведення документації, реєстрація, відправка кореспонденції, бухгалтерських та юридичних документів;
- аналітика звітного періоду;
- контроль чистоти робочого кабінету;
- зустріч відвідувачів та гостей;
- організація трансферу працівників компанії;
- життєзабезпечення офісу.

Адміністратор офісу

BAZU

IT

6 місяців

05.2023 - 11.2023

  • життєзабезпечення офісу та структурних підрозділів компанії;
  • прийом відвідувачів;
  • ведення діловодства; організація та оформлення замовлень.
  • організація корпоративних заходів;
  • ведення бази обліку працівників (відпустки, лікарняні, відгули)
  • виконання доручень керівництва тощо

Менеджер по роботі з клієнтами

СЕКЬЮРІТІ ГРУП, ТОВ

Охорона та Безпека

7 місяців

10.2022 - 05.2023

  • телефонні продажі, робота з клієнтськими базами, комунікація з людьми.
  • ведення переговорів;
  • створення та розсилка комерційних пропозицій;
  • пошуку нових постачальників;
  • робота iз запереченнями;
  • розміщення реклами в змі
  • оформлення договорів поставки / про надання послуг;
  • життєзабезпечення офісу
  • кадрове діловодство, облік трудових книжок.

Менеджер з административної діяльності

ЮТЕРМ УКРАЇНА, ТОВ

Промисловість та Виробництво

2 роки

05.2020 - 05.2022

  • обробка заявок
  • оформлення замовлень та реалізацій у 1С
  • оформлення договорів
  • аналітика продажів
  • реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, відправка
  • життєзабезпечення офісу

Бухгалтер з первички

Зелений Забор, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

05.2019 - 11.2019

  • ведення обліку розрахунків із покупцями;
  • документальне оформлення та відображення у відомостях;
  • ведення книги обліку доходів підприємства;
  • розрахунки з контрагентами, витяг рахунків-фактур, довіреностей,
  • оформлення видаткових накладних на отримання товару, актів;
  • забезпечення достовірності даних щодо дебіторської та кредиторської заборгованості з контрагентами;
  • рознесення виписок банку;
  • кадрове діловодство;
  • облік вхідної/вихідної кореспонденції;
  • облік договорів підприємства;
  • інші вказівки безпосереднього керівництва.

Інспектор з кадрів

СВ ФАКТОРІАЛ, ТОВ

Будівництво

1 рік 1 місяць

01.2017 - 02.2018

  • ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів;
  • оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до КЗпП, положень, інструкцій та наказів керівника;
  • формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
  • підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісії;
  • заповнення, ведення облік та зберігання трудових книжок;
  • видача довідок про трудову діяльність працівників;
  • ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіка відпусток та контроль його виконання;
  • ведення архіву особових справ, табеля робочого дня;
  • пошук та підбір персоналу, розміщення вакансій;
  • адміністративний облік, життєзабезпечення офісу;
  • створення презентацій, облік контенту на сайті компанії

Асистент керівника

ОПОЛЬТРАНС, ТОВ

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 місяці

10.2017 - 01.2018

  • прийом відвідувачів;
  • прийом телефонних дзвінків;
  • ведення діловодства;
  • організація нарад та корпоративних заходів;
  • візова підтримка та трансфер;
  • життєзабезпечення офісу та структурних підрозділів компанії;
  • виконання доручень керівника.

Адміністратор відділу продажу

New Sigma Development (ЖК Новопечерський Квартал)

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

05.2016 - 05.2017

  • реєстрація та облік договорів з контрагентами в 1С та базах даних клієнтів;
  • взаємодія із функціональними підрозділами компанії;
  • супровід угод купівлі-продажу;
  • контроль за дотриманням строків оплати та наявністю документів згідно з договорами;
  • інформування клієнтів;
  • фінансова звітність;
  • маркетингова звітність;
  • надсилання кореспонденції;
  • прийом та розподіл дзвінків;
  • зустріч гостей та партнерів компанії;
  • адміністративно-господарська діяльність.

Офис-менеджер, HR

АBC-build

Нерухомість та Девелопмент

6 місяців

12.2015 - 06.2016

  • контроль роботи офісу;
  • ведення/відправлення ділової кореспонденції;
  • зустріч відвідувачів, організація нарад,
  • адміністративно-господарська підтримка співробітників офісу;
  • робота із бухгалтерською документацією;
  • ведення діловодства (підготовка звітів, ведення офісних витрат, документообігу, оплат);
  • організація свят/корпоративних заходів;
  • забезпечення чистоти та порядку в офісі;
  • кадрова робота (розміщення вакансій, пошук персоналу, табелювання працівників);
  • інші доручення.

Асистент президента компанії

Інфико-Холдинг/ БЦ ІгорІвський

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

05.2014 - 05.2015

  • виконання завдань, поставлених керівництвом та безпосереднім керівником.
  • забезпечення вхідних та вихідних дзвінків керівництва, організація конференц-дзвінків.
  • облік та розподіл інформації, що надходить щодо керівництва,
  • своєчасна передача документів, повідомлень та інформації керівництву (письмово або усно).
  • технічна допомога керівництву (копіювання, друк, сканування, моніторинг, аналіз, необхідної інформації та ін.) пошук та підбір персоналу подача та оновлення реклами у ЗМІ
  • планування, координація та ведення робочого графіка керівництва: організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
  • ведення телефонної та інформаційної бази керівництва (контакти, дні народження клієнтів).
  • організація прийому відвідувачів керівництва: замовлення перепусток та супровід відвідувачів, відстеження стану переговорних кімнат до та після прийому клієнтів.
  • відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань для керівництва, своєчасна їх передача.
  • контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції.
  • контроль безпеки документів, дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації.
  • організація поїздок та відряджень керівництва.
  • організація приїзду іноземних партнерів та клієнтів.
  • організація корпоративів та свят.
  • життєзабезпечення офісу, контроль за чистотою та порядком.виконання інших доручень безпосереднього керівництва.

Инспектор по кадрам, секретарь-референт

Инспектор по кадрам, секретарь-референт

Будівництво

1 рік 1 місяць

10.2012 - 11.2013

  • прием и распределение звонков и факсов;
  • контроль и отслеживание электронной почты;
  • регистрация и контроль входящей/исходящей корреспонденции;
  • встреча посетителей;
  • ведение делопроизводства;
  • административно-хозяйственная поддержка офиса;
  • подача и размещение рекламных объявлений, мониторинг необходимой информации в инете;
  • организация проведения корпоративных мероприятий, семинаров;
  • составление коммерческих предложений;
  • ведение кадрового делопроизводства, протоколов собраний;
  • заказ билетов, отелей.

Адміністратор відділу продажу

ЖК Петровський квартал

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

01.2012 - 08.2012

  • прийом та розподіл дзвінків;
  • реєстрація, сортування, відправлення кореспонденції;
  • зустріч гостей та клієнтів компанії;
  • пошук персоналу, проведення попередніх співбесід;
  • виконання доручень керівництва;
  • життєзабезпечення офісу, контроль за чистотою та порядком.

Офіс-менеджер, помічник керівника

ТК Енергія, ТОВ

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 3 місяці

09.2008 - 12.2011

  • прийом та розподіл дзвінків, факсів;
  • реєстрація та розподіл поточної документації;
  • прийом та відправлення кореспонденції;
  • зустріч партнерів та клієнтів;
  • виконання доручень керівника;
  • забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, замовлення води, канцтоварів та іншого;
  • оплата рахунків підприємства;
  • допомога проектному відділу в оформленні та роздруківці проектів.
  • організація корпоративних заходів
  • пошук персоналу, подача оголошень до друкованих видань
  • моніторинг необхідної інформації у пошукових системах.

Офіc-менеджер, інспектор з кадрів

Ваш час, ТОВ

Транспорт та Логістика

1 рік

08.2007 - 08.2008

  • документообіг;
  • кадрове діловодство (оформлення, табель робочого часу, подання звітності до центру зайнятості);
  • прийом та розподіл дзвінків;
  • облік та відправлення вхідної/вихідної кореспонденції;
  • облік звітів складу.

Касир-товарознавець

Авто-Лайф, ПП

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

06.2006 - 08.2007

  • організація діяльності магазину
  • забезпечення оптимального асортименту товарів;
  • керування тмц
  • організація та проведення інвентаризацій;
  • документообіг.

Ключова інформація

Свідоцтво оператора ЕОМ, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Bat, Outlook, CCleaner, Smallpdf, Adobe Photoshop, Adobe FineReader, 1С: 8 (Облік договорів), 1С: 8.3 (УТП), CRM, Bitrix24, Discord, Beauty Pro, Міні-АТС...

Навчалась в 1 закладі

Економічний ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана"

Економічний, Економіка підприємства

Киев, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Київська Бухгалтерська Служба, ТОВ

Київ, 2019

Великий кадровий семінар

Ілона

Керівник відділу діловодства, асистент керівника

Київ

27 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 23 години тому