Працювала в 7 компаніях 26 років 1 місяць
Консалтинг / Аудит, Медицина та Охорона здоров'я, Будівництво, Транспорт та Логістика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Медіа / ЗМІ, Освіта
Помічник аудитора
ТОВ АФ ОЛЕСЯ
Консалтинг / Аудит
1 рік 9 місяців
07.2022 - до теперішнього часу
Досягнення:Повний спектр послуг кадрового діловодства (Резюме, співбесіда, накази, штатний розклад, графіки відпусток, ведення особових справ співробітників (штат 50 працівників)навчання персоналу)Складання договорів на проведення аудиту фінансової звітності підприємств в тому числі суспільно значимихСупровід всієї договірної та звітної документації, починаючи від фінмоніторингу підприємства і до отримання акту наданих послуг.
Помічник керівника
ТОВ МЦ АЛЕФ
Медицина та Охорона здоров'я
5 місяців
09.2020 - 02.2021
Організація та впровадження роботи представництва, робота з юридичними компаніями щодо організації аккредитації закладу, відповідальність за пожежну без пеки та охорону праці, діловодство, забезпечення офісу медичного закладу, оформлення кредитних договорів, ведення бази пацієнтів
Діловод
ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво"
Будівництво
2 місяці
07.2020 - 09.2020
- Супровід документів від контрагента
- Узгодження юридичної, фінансової документації із юридичним і фінансовим департаментом
Фахівець з документообігу
ТОВ Ніка Транс Логістика
Транспорт та Логістика
9 місяців
07.2019 - 04.2020
Ведення та узгодження договорів в системі 1 С;
- Супровід документів від контрагента
- Узгодження юридичної та фінансової документації з юридичним департаментом
Менеджер управитель по административной деятельности
Техносерв Украина
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
11 років 7 місяців
09.2007 - 04.2019
- Організація електронного документообігу за міжнародними стандартами (CRM, Company media, Lotus, SAP);
- Організація перекладу юридичної документації (англійська, російська, українська), координація роботи з юридичним департаментом, нотаріальне посвідчення договорів;
- Ведення документообігу між замовниками, вендорами і центральним офісом;
- Організація відряджень співробітників київського офісу і офісів партнерів та вендорів.
- Кадрове діловодство, прийом і первинна співбесіда з кандидатами на всі посади, анкетування, підготовка та відправка супровідних документів, організація поїздок успішних кандидатів у центральний офіс.
- Інструктаж працівників з техніки безпеки, пожежної безпеки і дотримання внутрішнього трудового розпорядку.
- Прийом делегацій, в тому числі і міжнародних (Південна Корея, Німеччина, Польща, країни ближнього зарубіжжя).
- Організація участі компанія в міжнародних виставках, підготовка маркетингових матеріалів, прийом гостей на стенді.
- Організація підписання особливо важливих контрактів.
З 2015 року - Додатково очолила напрямок тендерів:
- Реєстрація на майданчиках Prozorro, zakupki.prom.ua, smarttender.ua
- Складання планів тендерів і координування роботи з комерційним і технічним департаментами.
Підготовка первинної документації для участі в тендерах: банківська гарантія, повний пакет документації. Перевірка відповідності підготовлених документів, в тому числі і комерційної пропозиції вимогам специфікації.
Контроль результатів тендера. (Кілька великих виграних тендерів, в тому числі-в Державному центрі зайнятості, АТ «Укрексімбанку»).
Офіс-менеджер
Юридическая практика, ЧАО
Медіа / ЗМІ
2 роки
10.2005 - 10.2007
обеспечение жизнедеятельности офиса, ведение первичной бухгалтерской документации, регистрация и ведение документооборота, входящей-исходящей корреспонденции, прием звонков, деловая переписка, работа с офисной техникой
Вчитель
Школа №20
Освіта
9 років 1 місяць
08.1996 - 09.2005
Навчання і виховання учнів із урахуванням специфіки предмету, проведення уроків та інших навчальних занять, згідно розподілу навчального навантаження.
Реалізація прийнятих в школі освітні програм у відповідності з навчальним планом і розкладом занять.
Забезпечення рівня підготовки та проведення на високому методичному рівні навчання учнів відповідно до програм та методик
Визначення завдання і зміст занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних і психофізичних особливостей учнів.
Володіння сучасними формами, методами організації навчально-виховного процесу, забезпечення результативність та якість своєї праці.
Надання допомогу учням в оволодінні навчальними програмами
Створення умов для дотримання законних прав і свобод учнів.
Ведення у встановленому порядку тематичне, календарне, поурочне планування навчальної роботи, здійснення поточного контролю відвідувань і успішності учнів за прийнятою в школі системою, виставлення оцінки в класний та електронний журнали, щоденник учня, своєчасне надання адміністрації школи звітних даних.
.
Ключова інформація
Опыт работы с системой государственных. закупок Prozorro, базовые знания Закона Украины "Про публичные закупки". Опыт работы в области поставок -2 года. Качественное проведение тендерных процедур, заключение договоров, ведение деловой переписки и переговоров с контрагентами;
Организация электронного документооборота по международным стандартам (CRM, Company media, Lotus, SAP);
Организация перевода юридической документации (английский, русский, украинский), координация работы с юридическим департаментом, нотариальное заверение договоров;
Курирование документооборота между заказчиками, вендорами и центральным офисом;
Организация командировок сотрудников киевского офиса и офисов партнёров и вендоров.
Кадровое делопроизводство, приём и первичное собеседование с кандидатами на все должности, анкетирование, подготовка и отправка сопроводительных документов, организация поездок успешных соискателей в центральный офис.
Навчалась в 2 закладах
Білоцерківський державний аграрний університет
економічний факультет
Біла Церква, 2005
Київський державний педагогічний університет
філологічний факультет
Київ, 1996
Володіє мовами
Англійська
середній
Ольга Іванівна
Ольга Іванівна
Інспектор з кадрового діловодства, тендери
Київ
Голосіївський район
Готовий переїхати: Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому