Працювала в 7 компаніях   26 років 1 місяць

Консалтинг / Аудит, Медицина та Охорона здоров'я, Будівництво, Транспорт та Логістика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Медіа / ЗМІ, Освіта

Помічник аудитора

ТОВ АФ ОЛЕСЯ

Консалтинг / Аудит

1 рік 9 місяців

07.2022 - до теперішнього часу

Досягнення:Повний спектр послуг кадрового діловодства (Резюме, співбесіда, накази, штатний розклад, графіки відпусток, ведення особових справ співробітників (штат 50 працівників)навчання персоналу)Складання договорів на проведення аудиту фінансової звітності підприємств в тому числі суспільно значимихСупровід всієї договірної та звітної документації, починаючи від фінмоніторингу підприємства і до отримання акту наданих послуг.

Помічник керівника

ТОВ МЦ АЛЕФ

Медицина та Охорона здоров'я

5 місяців

09.2020 - 02.2021

Організація та впровадження роботи представництва, робота з юридичними компаніями щодо організації аккредитації закладу, відповідальність за пожежну без пеки та охорону праці, діловодство, забезпечення офісу медичного закладу, оформлення кредитних договорів, ведення бази пацієнтів

Діловод

ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво"

Будівництво

2 місяці

07.2020 - 09.2020

  • Супровід документів від контрагента

  • Узгодження юридичної, фінансової документації із юридичним і фінансовим департаментом

Фахівець з документообігу

ТОВ Ніка Транс Логістика

Транспорт та Логістика

9 місяців

07.2019 - 04.2020

Ведення та узгодження договорів в системі 1 С;

  • Супровід документів від контрагента
  • Узгодження юридичної та фінансової документації з юридичним департаментом

Менеджер управитель по административной деятельности

Техносерв Украина

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

11 років 7 місяців

09.2007 - 04.2019

  • Організація електронного документообігу за міжнародними стандартами (CRM, Company media, Lotus, SAP);
  • Організація перекладу юридичної документації (англійська, російська, українська), координація роботи з юридичним департаментом, нотаріальне посвідчення договорів;
  • Ведення документообігу між замовниками, вендорами і центральним офісом;
  • Організація відряджень співробітників київського офісу і офісів партнерів та вендорів.
  • Кадрове діловодство, прийом і первинна співбесіда з кандидатами на всі посади, анкетування, підготовка та відправка супровідних документів, організація поїздок успішних кандидатів у центральний офіс.
  • Інструктаж працівників з техніки безпеки, пожежної безпеки і дотримання внутрішнього трудового розпорядку.
  • Прийом делегацій, в тому числі і міжнародних (Південна Корея, Німеччина, Польща, країни ближнього зарубіжжя).
  • Організація участі компанія в міжнародних виставках, підготовка маркетингових матеріалів, прийом гостей на стенді.
  • Організація підписання особливо важливих контрактів.

З 2015 року - Додатково очолила напрямок тендерів:

  • Реєстрація на майданчиках Prozorro, zakupki.prom.ua, smarttender.ua
  • Складання планів тендерів і координування роботи з комерційним і технічним департаментами.

Підготовка первинної документації для участі в тендерах: банківська гарантія, повний пакет документації. Перевірка відповідності підготовлених документів, в тому числі і комерційної пропозиції вимогам специфікації.

Контроль результатів тендера. (Кілька великих виграних тендерів, в тому числі-в Державному центрі зайнятості, АТ «Укрексімбанку»).

Офіс-менеджер

Юридическая практика, ЧАО

Медіа / ЗМІ

2 роки

10.2005 - 10.2007

обеспечение жизнедеятельности офиса, ведение первичной бухгалтерской документации, регистрация и ведение документооборота, входящей-исходящей корреспонденции, прием звонков, деловая переписка, работа с офисной техникой

Вчитель

Школа №20

Освіта

9 років 1 місяць

08.1996 - 09.2005

Навчання і виховання учнів із урахуванням специфіки предмету, проведення уроків та інших навчальних занять, згідно розподілу навчального навантаження.

Реалізація прийнятих в школі освітні програм у відповідності з навчальним планом і розкладом занять.

Забезпечення рівня підготовки та проведення на високому методичному рівні навчання учнів відповідно до програм та методик

Визначення завдання і зміст занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних і психофізичних особливостей учнів.

Володіння сучасними формами, методами організації навчально-виховного процесу, забезпечення результативність та якість своєї праці.

Надання допомогу учням в оволодінні навчальними програмами

Створення умов для дотримання законних прав і свобод учнів.

Ведення у встановленому порядку тематичне, календарне, поурочне планування навчальної роботи, здійснення поточного контролю відвідувань і успішності учнів за прийнятою в школі системою, виставлення оцінки в класний та електронний журнали, щоденник учня, своєчасне надання адміністрації школи звітних даних.

.

Ключова інформація

Опыт работы с системой государственных. закупок Prozorro, базовые знания Закона Украины "Про публичные закупки". Опыт работы в области поставок -2 года. Качественное проведение тендерных процедур, заключение договоров, ведение деловой переписки и переговоров с контрагентами;

  • Организация электронного документооборота по международным стандартам (CRM, Company media, Lotus, SAP);

  • Организация перевода юридической документации (английский, русский, украинский), координация работы с юридическим департаментом, нотариальное заверение договоров;

  • Курирование документооборота между заказчиками, вендорами и центральным офисом;

  • Организация командировок сотрудников киевского офиса и офисов партнёров и вендоров.

  • Кадровое делопроизводство, приём и первичное собеседование с кандидатами на все должности, анкетирование, подготовка и отправка сопроводительных документов, организация поездок успешных соискателей в центральный офис.

Навчалась в 2 закладах

Білоцерківський державний аграрний університет

економічний факультет

Біла Церква, 2005

Київський державний педагогічний університет

філологічний факультет

Київ, 1996

Володіє мовами

Англійська

середній

Ольга Іванівна

Інспектор з кадрового діловодства, тендери

Київ

Голосіївський район

Готовий переїхати: Біла Церква

30 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому