Працював в 7 компаніях   18 років 9 місяців

FMCG, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Краса / Фітнес / Спорт, Медіа / ЗМІ

Директор з управління персоналом

OLYMP Alcohol Company

FMCG

7 років 4 місяці

08.2017 - до теперішнього часу

  1. Розробка і коригування системи управління персоналом в компанії.
  2. Контроль над кадровим діловодством та дотриманням трудового законодавства.
  3. Організація роботи Департаменту персоналу.
  4. Контроль і оптимізація підбору персоналу (автоматизація).
  5. Контроль рівня кваліфікації, кар'єрного зростання і розвитку персоналу.
  6. Розробка систем адаптації та навчання персоналу, автоматизація, контроль ефективності витрат.
  7. Розробка об'єктивної системи оцінки персоналу.
  8. Формування системи мотивації і політики оплати праці компанії, розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу.
  9. Розробка KPIs у прив'язці до бажаного фінансового результату.
  10. Аналіз ефективності і коригування кадрової політики на основі аналізу ринку праці, плинності, задоволеності оплатою праці і нематеріальним стимулюванням.
  11. Контроль функціонального навантаження, нормування праці, аналіз продуктивності.
  12. Побудова внутрішньої системи ефективних комунікацій: оптимізація, пошук і впровадження інноваційних технологій.
  13. Організація, аналіз ефективності заходів, спрямованих на підвищення лояльності персоналу (внутрішній PR).
  14. Підтримка сприятливого клімату в колективі, формування і розвиток корпоративної культури, орієнтованої на потреби співробітників.
  15. Організація корпоративних заходів і контроль витрат.
  16. Формування позитивного іміджу компанії як роботодавця у зовнішньому середовищі (розвиток HR-бренду компанії).
  17. Запобігання зверненню співробітників до органів контролю та до судових інстанцій.
  18. Оперативне і стратегічне бюджетування витрат на персонал, контроль дотримання бюджетів і контроль загальних витрат на ФОП компанії.
  19. Оптимізація чисельності, штатного розкладу і орг. структури відповідно до стратегічних цілей компанії.
  20. Контроль якості бізнес-процесу, його оптимізація, пошук і впровадження інновацій для прискорення досягнення стратегічних цілей компанії.

Заступник директора з управління персоналом

OLYMP Alcohol Company

FMCG

1 рік

07.2016 - 07.2017

  1. Проведення прийомів, переміщень, звільнень співробітників в 1С 8 УПП, відповідно до внутрішніх процедур і регламентів компанії.
  2. Формування листів погоджень на прийом і обхідних листів, контроль дотримання процедур прийому і звільнення співробітників.
  3. Контроль нарахування і використання відпусток працівниками компанії.
  4. Контроль внесення змін мотивації, проходження випробувальних термінів в 1С 8 УПП.
  5. Ведення табелів обліку робочого часу.
  6. Взаємодія з фінансовим управлінням у нарахуванні заробітної платні.
  7. Складання та коригування штатного розпису і організаційної структури компанії.
  8. Актуалізація посадових інструкцій і внутрішніх положень компанії, складання наказів.
  9. Ведення кадрового документообігу в 1СДокументообіг відповідно до внутрішніх процедур і регламентів компанії.
  10. Контроль ведення кадрового діловодства в регіональних підрозділах компанії.
  11. Участь у пошуку та підборі персоналу, проведення первинних інтерв'ю з кандидатами.

Менеджер з корпоративних комунікацій

OLYMP Alcohol Company

FMCG

2 роки 8 місяців

10.2013 - 06.2016

1. Адміністрування внутрішнього корпоративного порталу:

- написання, редагування, узгодження матеріалів;

- підбір ілюстрацій, фотозйомка, первинна обробка фотографій;

- завантаження контенту в систему управління сайтом, контроль актуальності даних;

- видалення/створення розділів, модулів і сторінок спільно з програмістами.

2. Здійснення корпоративних розсилок:

- розсилка новин/звернень керівництва/наказів/привітань;

- організація СМС-розсилок.

3. Випуск корпоративного журналу:

- планування номеру;

- написання, редагування, узгодження матеріалів;

- проведення інтерв'ю і польових досліджень;

- підбір ілюстрацій, фотозйомка, первинна обробка фотографій;

- макетування, робота з дизайнером-верстальником, коректура;

- розподіл, списання журналів.

4. Випуск щотижневого електронного дайджеста новин:

- написання, редагування, підбір ілюстрацій, макетування, розсилка.

5. Виготовлення корпоративної атрибутики для співробітників компанії:

- проведення тендерів, укладання договорів;

- формування і проведення заявок на оплату в 1С;

- розробка та затвердження макетів продукції (з дизайнерами та підрядниками);

- розподіл, списання, фінансова звітність.

6. Організація корпоративних заходів для співробітників компанії:

- пошук підрядників, проведення тендерів, укладання договорів;

- організація проїзду, проживання, харчування та розважальної програми;

- безпосереднє проведення заходів;

- фінансова звітність.

7. Розробка і проведення конкурсів серед співробітників компанії.

8. Бюджетування витрат Департаменту персоналу (стратегічний, оперативний бюджети).

9. Організація і проведення атестації співробітників.

Головний спеціаліст прес-служби

НСК "Олімпійський"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 7 місяців

03.2012 - 10.2013

1. Адміністрування офіційного сайту:

- забезпечення регулярного оновлення контенту офіційного сайту;

- написання, редагування текстового контенту, підбір і обробка фотоматеріалів;

- завантаження контенту в системі управління сайтом (частково з HTML);

- внесення пропозицій щодо вдосконалення структури офіційного сайту;

- аналіз відвідуваності сайту за Google Analytics.

2. Організація акцій і програм лояльності для вболівальників:

- участь у розробці маркетингових акцій і програм лояльності;

- інформаційний супровід акцій;

- проведення фотозйомки.

3. Адміністрування офіційних сторінок НСК в соціальних мережах:

- наповнення сторінок актуальним контентом;

- створення інформаційних приводів;

- стимулювання купівельної активності уболівальників і клієнтів.

- проведення конкурсів;

- робота із запитами уболівальників;

- популяризація бренду НСК і послуг для уболівальників і клієнтів.

4. Робота зі ЗМІ:

- обробка інформаційних запитів, підготовка відповідей;

- прес-розсилка новин;

- підготовка прес-релізів і пост-релізів;

- контроль організації і проведення заходів для ЗМІ;

- підтримка зв'язків з представниками ЗМІ, запрошення на заходи.

5. Підготовка промов для генерального директора.

Кореспондент прес-службы

ФК "Шахтар"

Краса / Фітнес / Спорт

4 місяці

08.2011 - 12.2011

Написання текстів новин для сайту «Донбас Арени» та ФК «Шахтар». Розробка теми Євро-2012 в Донецьку (створення унікальних новин для сайтів).

Кореспондент Медіацентру, WEB-редактор

ТОВ "Донбас Арена"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки

07.2009 - 07.2011

1. Робота з персоналом, клієнтами та вболівальниками:

- інтерв'ювання співробітників і керівників підрозділів, підприємств-партнерів, а також уболівальників і відвідувачів стадіону.

2. Створення унікального контенту (для офіційного сайту, ЗМІ, буклетів, журналу, SMS-розсилок):

- написання новин, репортажів, рекламних і pr-матеріалів.

3. Адміністрування офіційного сайту:

- контроль текстового наповнення сайту, регулярного оновлення інформації;

- робота із зовнішніми і внутрішніми джерелами інформації;

- створення власних матеріалів, редагування та узгодження всіх матеріалів;

- контроль дотримання стилістичних і синтаксичних норм російської мови;

- перевірка правдивості інформації, повноти викладу і відповідності обраній темі;

- підбір ілюстрацій, первинна обробка фотографій для сайту;

- внесення пропозицій щодо доопрацювання структури сайту, введення нових сервісів;

- адаптація матеріалів до використання в Інтернет (посилання);

- участь в художньому оформленні матеріалів спільно з веб-майстром;

- безпосереднє завантаження матеріалів на сайт (робота в СМS).

4. Створення і випуск корпоративної газети:

- створення, редагування матеріалів для корпоративної газети;

- контроль процесів написання статей, їх узгодження і дизайнерського оформлення;

- створення макетів газетних смуг.

Заст. головного редактора, Випусковий редактор, Редактор комерційних додатків

ЗАТ "Комсомольская правда" в Украине"

Медіа / ЗМІ

3 роки 4 місяці

02.2006 - 06.2009

1. Контроль комерційного напрямку діяльності редакції:

- затвердження, розміщення реклами в номері;

- випуск комерційних додатків;

- співпраця з замовниками і зовнішніми авторами.

2. Написання, редагування, узгодження редакційних, замовних і рекламних текстів.

3. Створення унікальних/авторських матеріалів (новин, аналітичних статей, репортажів на будь-яку тему.

4. Організація і контроль процесів дизайнерського оформлення, друку газетних шпальт.

5. Складання макетів шпальт, підбір фотографій.

6. Участь у плануванні випуску новин.

7. Керівництво редакцією за відсутності головного редактора.

Ключова інформація

Вміння знаходити баланс між потребами бізнесу та бажаннями персоналу, шляхом впровадження інновацій, автоматизації та оптимізації бізнес-процесу на усіх рівнях, всебічного розвитку та залучення персоналу до командної роботи задля досягнення бізнес-результату.

Навчався в 2 закладах

Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського

Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування, Публічне управління та адміністрування

Київ, 2024

Донецький національний університет

Українська мова та література, Філологічній факультут

Донецьк, Україна, 2006

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Compensation&Benefits

Київ, 2022

Курс "Compensation&Benefits", преподаватель Ирина Андреева, 11 ноября - 16 декабря 2021 года.

https://my.l-a-b-a.com

Mini MBA Professional

Edinburgh, Scotland UK, 2021

Management & Marketing Universal Business School (Edinburgh, Scotland UK, Certified correct 0108056-UK)

Онлайн-курс: getcompetencies.com

Специалист по персоналу

Київ, 2018

"Специалист по персоналу" (26.02.2018-02.03.2018, тренер Кондратенко О.В.)

ООО "ГП HR-практик"

Построение системы оплаты по результатам KPI мотивация

Київ, 2017

"Построение системы оплаты по результатам KPI мотивация"

Национальний бизнес-центр

English Language Course от Study Academy

Київ, 2017

Курс академічної англійської от Ukrainian Educational Company STUDY.UA. Level B2.

Aloha English School.

Київ, Україна, 2016

Курс-інтенсив розмовної англійської мови Yellow, Light Orange (intermediate).

Тренер. Консультант. Продюсер

Київ, Україна, 2015

Тренінг з інтернет-маркетингу, інтернет-продажів від компанії Liftmarketing https://www.facebook.com/liftmarketingmedia/?fref=ts

"Основи планування"

Київ, Україна, 2013

"Основи планування" НСК "Олімпійський", 7-8.02.2013, тренер Таніна Т.В. Лицензия С013

Додаткова інформація

Додаткова інформація

Досвідчений користувач ПК та Інтернет. Навички SMM, роботи з різними CMS, 1С та 1СДокументообіг.

Є закордонний паспорт.

Прийнятний ненормований робочий день та відрядження.

Євген Сергійович

Директор з управління персоналом

Київ

41 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому