Працював в 5 компаніях 10 років 2 місяці
IT, Торгівля роздрібна / Retail, Видавництва та Поліграфія, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1C програміст
PSV
IT
2 роки 1 місяць
10.2022 - до теперішнього часу
•Адміністрування повністю самописної конфігурації «Управління невеликою фірмою» (УНФ), налаштування прав користувачів та ролей.
•Розробка проектів: звітів СКД, обробок, друкованих форм документів на керованих формах.
•Реалізація бізнес-процесів, налаштування ланцюжка документів під потреби замовника.
•Аналіз типового та стороннього коду з подальшими доробками і виправленнями.
•Забезпечення цілісної і безперебійної роботи інформаційної бази. Відновлення роботи бази у випадку її пошкодження.
•Робота з Бітрікс24.
•Налаштування обмінів з MySQL.
1C програміст
Німфа
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 8 місяців
03.2018 - до теперішнього часу
•Адміністрування самописної конфігурації «Управління невеликою фірмою» (УНФ), налаштування прав користувачів та ролей.
•Розробка проектів: звітів СКД, обробок, друкованих форм документів на керованих формах.
•Реалізація торгових бізнес-процесів, налаштування ланцюжка документів під потреби замовника.
•Аналіз типового та стороннього коду з подальшими доробками і виправленнями.
•Забезпечення технічної підтримки великої кількості користувачів інформаційної бази (100+ вузлів), оперативне і якісне вирішення проблем, що виникають у їх роботі.
•Забезпечення цілісної і безперебійної роботи інформаційної бази. Відновлення роботи бази у випадку її пошкодження.
•Налаштування роботи торгівельного обладнання.
•Робота з Бітрікс24.
•Налаштування обмінів товарним фідом з Hotline, Rozetka, Facebook, STS Київстар.
•Налаштування розсилок у Telegram та Viber.
Программист 1С
LeadLine IT
IT
7 років 1 місяць
10.2017 - до теперішнього часу
- Розгортання і адміністрування систем 1С:Підприємство, налаштування прав користувачів та ролей.
- Знання типових конфігурацій 1С на платформі 8.х: «Роздріб», «Управління торгівлею для України» (УТ), «Управління торговим підприємством» (УТП), «Управління виробничим підприємством» (УПП), «Управління невеликою фірмою» (УНФ), «1С:Бухгалтерія для України», створення нових та доробка існуючих елементів конфігурацій.
- Знання структури вбудованої мови 1С та мови запитів, розробка проектів: звітів СКД, обробок, друкованих форм документів на звичайних та керованих формах.
- Розуміння бізнес-процесів торгових і виробничих підприємств, налаштування ланцюжка документів під потреби замовника.
- Аналіз типового та стороннього коду з подальшими доробками і виправленнями.
- Організація вигрузки документів з системи «Клієнт-банк» в 1С, вигрузка даних з 1С в Excel чи xml і навпаки, парсинг xml і xls-документів в базі 1С.
- Вигрузка даних в базу PostgreSQL через зовнішні джерела даних для синхронізації з datawiz.io, доробка обробки з вигрузки SPOT2D.
- Налаштування синхронізації між різними інформаційними базами. Виправлення помилок, що можуть статись під час обміну. Доробка типових конвертацій інформаційних баз і розробка нових в конфігурації «Конвертація даних».
- Створення та налаштування вузлів розподіленої інформаційної бази.
- Забезпечення цілодобової технічної підтримки великої кількості користувачів розподіленої інформаційної бази (50+ вузлів), оперативне і якісне вирішення проблем, що виникають у їх роботі.
- Забезпечення цілісної і безперебійної роботи інформаційної бази. Відновлення роботи бази у випадку її пошкодження.
- Публікація бази 1С на сервері, налаштування роботи в базі через веб-інтерфейс і мобільний додаток.
- Налаштування сховища конфігурації та розширення, робота з ними.
- Своєчасне оновлення бази 1С до останніх релізів, переведення бази зі звичайних форм на керовані.
- Налаштування роботи торгівельного обладнання (чекових принтерів, ваг, ТСД).
- Робота в Бітрікс24.
1C програміст
BRUSHME
Видавництва та Поліграфія
2 роки 10 місяців
06.2020 - 04.2023
• Адміністрування типової конфігурації «Управління торгівлею для України» (УТ), BAS (Small Business), налаштування прав користувачів та ролей.
• Розробка проектів: звітів СКД, обробок, друкованих форм документів на звичайних формах.
• Реалізація виробничих бізнес-процесів, налаштування ланцюжка документів під потреби замовника.
• Аналіз типового та стороннього коду з подальшими доробками і виправленнями.• Забезпечення технічної підтримки користувачів інформаційної бази, оперативне і якісне вирішення проблем, що виникають у їх роботі.
• Забезпечення цілісної і безперебійної роботи інформаційної бази. Відновлення роботи бази у випадку її пошкодження.
• Налаштування роботи торгівельного обладнання (чекових принтерів, ТСД)
• Робота з Бітрікс24, налаштування обміну між 1с та Бітрікс24.
• Своєчасне оновлення бази 1С до останніх релізів.
• Налаштування обмінів з сайтом компанії.
• Налаштування розсилок у Telegram.
• Налаштування QR-коду для автоматичної оплати через банківські платіжні системи
Начальник IT отдела
ЧНУ им Ю.Федьковича
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
3 роки
10.2014 - 10.2017
- ремонт та технічна підтримка комп'ютерної техніки адміністративно-управлінського персоналу університету на 60+ робочих місць;
- забезпечення безперебійної роботи копіювальної техніки;
- встановлення, підтримка та своєчасне оновлення прикладного програмного забезпечення на робочих станціях співробітників;
- організація антивірусного захисту програмами ESET Endpoint Security та Kaspersky Antivirus;
- адміністрування пакету автоматизації обліку «Парус» та консультування працівників стосовно роботи з ним;
- забезпечення регулярного дампування бази даних «Парусу» з метою захисту цілісності даних та недопущення втрати інформації;
- встановлення та адміністрування серверів законодавства «Ліга Закон», «Дінай», «Мега-НАУ»;
- обслуговування мережевого та серверного обладнання, підтримка серверу Oracle та файлового серверу;
- встановлення та адміністрування пакетів «M.E.Doc», «Соната», OPZ, MeregaM, забезпечення своєчасної відправки звітності в ДФС України та інші контролюючі органи, обмін податковими накладними з контрагентами, генерація та продовження дії ключів електронно-цифрового підпису (ЕЦП);
- реєстрація договорів з контрагентами;
- публікація місячної і квартальної звітності на сайтах університету та МОНУ;
- занесення звітності та договорів на єдиному порталі використання публічних коштів e-data на виконання ЗУ «Про доступ до публічної інформації»;
- встановлення та налаштування системи «Клієнт-банк» Ощадбанку та «Клієнт Казначейства - Казначейство»;
- формування зарплатних та стипендіальних відомостей і відправка їх до банків системами «Клієнт-банк» та Приват 24.
- матеріальна відповідальність та облік матеріально-товарних цінностей бухгалтерської служби університету, участь в щорічній інвентаризації матеріальних цінностей структурних підрозділів університету.
Навчався в 1 закладі
Черновицкий национальный университет имени Юрия Федьковича
Прикладная математика
Черновцы, 2005
Курси, тренінги, сертифікати
CS50
BrainBasket Foundation «Основи програмування», що базуються на курсі CS50 Гарвардського університету
Додаткова інформація
Особисті якості
Пунктуальність, відповідальність, вміння швидко навчатись і правильно організувати робочий процес, акуратність, цілеспрямованість, комунікабельність, аналітичні здібності, вміння працювати в команді і досягати результату.
ВАЖЛИВО!: Шукаю додаткову роботу в будні дні на час із 19:00 по 01:00. Можливо виконання окремих проектів, але надаю перевагу пропозиціям із повною загрузкою на половину ставки. Роботу в основний час НЕ РОЗГЛЯДАЮ!
Бажана заробітна плата: 500 грн./год. / 40000 грн./міс.
Анатолий
Анатолий
Програміст 1С/BAS віддалено
Чернівці
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому