Працювала в 1 компанії   7 місяців

Юридичні послуги

Помощник генерального директора

Юридическая компания

Юридичні послуги

6 місяців

03.2018 - 09.2018

Додаткова інформація

Опыт работы

  1. 14.07.2004-15.01.2007 рр. офіс-менеджер в ТОВ "Укрмед".

Виконувані обов'язки: робота з офісною технікою, друкування листів, отримання та відправлення поштової кореспонденції, оформлення службових запрошень та віз іноземним партнерам через посольства та ОВІР в м.Києві, здача звітів в статистику та податкові адміністрації м.Києва, виписка довіреностей працівникам фірми, міні-АТС, переклад документів (електронний), прийом відвідувачів, замовлення таксі, чай-кава для відвідувачів та керівника, оформлення заявок та рахунків (на основі заявок) в програмі "1С", редагування повідомлень про відгрузку та відправка їх по e-mail для підтвердження керівнику, реєстр грузових декларацій, оформлення візових документів, реєстрація поштової кореспонденції (вхідна,вихідна), внутрішньої кореспонденції (в Excel), робота з Microsoft Outlook (електронна пошта), прийом та відправка факсів - Venta Fax тощо.

Досвід роботи 2 роки.

  1. 08.08.2011-03.03.2014-ТОВ «Проектно-технічний цетр» - Адміністратор.
  2. 29.08.2016-30.11.2016-менеджер по роботi з клiентами.

Виконуванi обовя'зки: робота з базою 1С: Бухгалтерiя (внесення заявок до бази 1С:Бухгалтерiя), робота iз оргтехнiкою, телефоном, документацiею, клiєнтами компанii, прийом та видача технiки до сервicного центру на ремонт та профiлактику, а також на сервiсне обслуговування технiки, взаєморозрахунок iз клiєнтами компанii тощо.

  1. 25.05.2017-06.09.2017-Методист-ДП «ІПК Промисловості».
  2. 12.09.2017-02.01.2018-Методист кафедри іноземних мов та спеціальної мовної підготовки (Університет «КРОК»).

Виконувані обов'язки:

  1. Робота з навантаженням на навчальний 2017-2018-й роки.
  2. Ведення протоколів засідань кафедри.
  3. Ведення табелів по зарплаті.
  4. Складання графіків замін викладачів.
  5. Організація набору студентів в групи із вивчення іноземних мов.
  6. Складання об'єднаного внутрішнього розкладу всіх викладачів кафедри.
  7. Виконання доручень зав.кафедри.
  8. Навчання в школі методистів.
  9. Підготовка звітніх матеріалів по кафедрі.
  10. Ведення внутрішньокафедрального обліку.
  11. Ведення внутрішньокафедрального журналу із розподілення викладачів із ліквідації академрізниці.
  12. Оформлення заявок і замовлень із виготовлення печатної продукції для кафедри.
  13. Підготовка інформаційних матеріалів для викладачів кафедри.
  14. Збір підписів під загальнокафедральними документами.
  15. нформування викладачів кафедри про зміни в розкладі, постйний контакт із студофісом.
  16. Збір інформації про участь викладачів у наукових конференціях.

З 21.03.2018 - 12.09.2018 працювала в юридичній компанії (без трудової книжки) офіс-менеджером (помічником директора).

Виконувані обов'язки: прийом та відправка поштової кореспонденції (по Україні та за кордон), робота з документацією (сканування та копіювання, друкування), відкриття віз для керівника фірми, забезпечення офісу канцтоварами, господарськими товарами тощо, ведення графіку відпусток працівників та фінансового звіту по витратам офісу, робота з електронною поштою.

Тендер

ТОВ "Центр ФПТПтаПК" - робота з тендерами (серпень 2024 - жовтень 2024).

Страхування

ПрАТ "ІННОВАЦІЙНИЙ СТРАХОВИЙ КАПІТАЛ" -Помічник керівника (2018)

Логістика

2022-2023 - ТОВ "НОВА ПОШТА" - Оператор поштового відділення

Сфера торгівлі

2023-2024 (магазин "Простор", магазин "Червоний маркет") - продавець-консультант

Лена

Офис-менеджер

Київ

15 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 5 годин тому