Працювала в 1 компанії 7 місяців
Юридичні послуги
Помощник генерального директора
Юридическая компания
Юридичні послуги
6 місяців
03.2018 - 09.2018
Додаткова інформація
Опыт работы
- 14.07.2004-15.01.2007 рр. офіс-менеджер в ТОВ "Укрмед".
Виконувані обов'язки: робота з офісною технікою, друкування листів, отримання та відправлення поштової кореспонденції, оформлення службових запрошень та віз іноземним партнерам через посольства та ОВІР в м.Києві, здача звітів в статистику та податкові адміністрації м.Києва, виписка довіреностей працівникам фірми, міні-АТС, переклад документів (електронний), прийом відвідувачів, замовлення таксі, чай-кава для відвідувачів та керівника, оформлення заявок та рахунків (на основі заявок) в програмі "1С", редагування повідомлень про відгрузку та відправка їх по e-mail для підтвердження керівнику, реєстр грузових декларацій, оформлення візових документів, реєстрація поштової кореспонденції (вхідна,вихідна), внутрішньої кореспонденції (в Excel), робота з Microsoft Outlook (електронна пошта), прийом та відправка факсів - Venta Fax тощо.
Досвід роботи 2 роки.
- 08.08.2011-03.03.2014-ТОВ «Проектно-технічний цетр» - Адміністратор.
- 29.08.2016-30.11.2016-менеджер по роботi з клiентами.
Виконуванi обовя'зки: робота з базою 1С: Бухгалтерiя (внесення заявок до бази 1С:Бухгалтерiя), робота iз оргтехнiкою, телефоном, документацiею, клiєнтами компанii, прийом та видача технiки до сервicного центру на ремонт та профiлактику, а також на сервiсне обслуговування технiки, взаєморозрахунок iз клiєнтами компанii тощо.
- 25.05.2017-06.09.2017-Методист-ДП «ІПК Промисловості».
- 12.09.2017-02.01.2018-Методист кафедри іноземних мов та спеціальної мовної підготовки (Університет «КРОК»).
Виконувані обов'язки:
- Робота з навантаженням на навчальний 2017-2018-й роки.
- Ведення протоколів засідань кафедри.
- Ведення табелів по зарплаті.
- Складання графіків замін викладачів.
- Організація набору студентів в групи із вивчення іноземних мов.
- Складання об'єднаного внутрішнього розкладу всіх викладачів кафедри.
- Виконання доручень зав.кафедри.
- Навчання в школі методистів.
- Підготовка звітніх матеріалів по кафедрі.
- Ведення внутрішньокафедрального обліку.
- Ведення внутрішньокафедрального журналу із розподілення викладачів із ліквідації академрізниці.
- Оформлення заявок і замовлень із виготовлення печатної продукції для кафедри.
- Підготовка інформаційних матеріалів для викладачів кафедри.
- Збір підписів під загальнокафедральними документами.
- нформування викладачів кафедри про зміни в розкладі, постйний контакт із студофісом.
- Збір інформації про участь викладачів у наукових конференціях.
З 21.03.2018 - 12.09.2018 працювала в юридичній компанії (без трудової книжки) офіс-менеджером (помічником директора).
Виконувані обов'язки: прийом та відправка поштової кореспонденції (по Україні та за кордон), робота з документацією (сканування та копіювання, друкування), відкриття віз для керівника фірми, забезпечення офісу канцтоварами, господарськими товарами тощо, ведення графіку відпусток працівників та фінансового звіту по витратам офісу, робота з електронною поштою.
Тендер
ТОВ "Центр ФПТПтаПК" - робота з тендерами (серпень 2024 - жовтень 2024).
Страхування
ПрАТ "ІННОВАЦІЙНИЙ СТРАХОВИЙ КАПІТАЛ" -Помічник керівника (2018)
Логістика
2022-2023 - ТОВ "НОВА ПОШТА" - Оператор поштового відділення
Сфера торгівлі
2023-2024 (магазин "Простор", магазин "Червоний маркет") - продавець-консультант
Лена
Лена
Офис-менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 5 годин тому