Працював в 7 компаніях   14 років 4 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор

Фінансовий директор

SEC Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 10 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

•Планування та аналіз фінансової діяльності підприємства;

•Складання платіжного календаря та контроль його виконання;

• Планування, контролю та аналізу показників грошового потоку та оборотного капіталу Компанії;

•Контроль виконання бюджету і досягнення запланованих показників;

•Фінансовий аналіз рентабельності проектів;

•Бізнес-планування, управління фінансовими потоками, контроль за рухом та розподіл грошових коштів;

• Організація та контроль процесів з управління грошовими потоками;

• Координація дій та порядку відкриття, закриття, функціонування рахунків Компанії;

• Співпраця з установами банків з питань поточного обслуговування, розміщення вільних коштів, встановлення, зміни індивідуальних тарифів, використання відновлювальних кредитних ліній та документарних операцій;

• Проведення операцій з валютними цінностями, у тому числі купівлі, продажу валюти для потреб Компанії;методологічна підтримка та вдосконалення єдиних принципів збору;

•Складання (P&L), (CASH Flow), Баланс);

• Ведення фінансового аналізу в Power Bi;

•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

•Контроль роботи відділу бухгалтерії (14 осіб);

•Контроль над веденням Товариств з обмеженою відповідальністю (з ПДВ) (дев'ять юридичних особи) та фізичних осіб підприємств різних форм власності (до двадцяти фізичних осіб).

Фінансовий директор-Головний Бухгалтер

Група компаній

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

06.2020 - 09.2021

  • Фінансовий аналіз, бізнес-планування, управління фінансовими потоками, контроль за рухом грошових коштів;
  • Складання платіжного календаря та контроль його виконання;
  • Контроль виконання бюджету і досягнення запланованих показників;
  • Складання управлінських звітів (Бюджет доходів та видатків (P&L), бюджет руху грошових коштів (CASH Flow), Баланс);
  • Розподіл грошових потоків;
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • Фінансовий аналіз та розрахунок рентабельності проектів;
  • Контроль роботи відділу бухгалтерії;
  • Бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік на Підприємстві в 8.2 УТП, 1С Бас КОРП, КУП;
  • Участь у досягненні фінансових показників ефективності роботи компанії;
  • Співпраця з Державними органами України (ДФС України, Державна служба статистики, Державна митна служба, Міністерства України);
  • Досвід роботи з банками України;
  • Знання в області менеджменту і адміністрування, податкового і фінансового обліку, економічного аналізу, юридичних питань ведення бізнесу;.
  • Контроль складання і здача бухгалтерської, податкової звітності;
  • Складання внутрішньої фінансової звітності;
  • Контроль нарахування та виплата зарплати працівникам;
  • Складання та здача статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду;
  • Контроль і участь в розробці договорів господарської діяльності компанії;
  • Контроль зовнішньоекономічного діяльності Підприємства (ВМД, підписання контрактів з нерезидентами, контроль за розрахунками з контрагентами , співпраця з митними брокерами);
  • Проведення внутрішнього аудиту та аналізу господарсько-фінансової діяльності;
  • Участь в розробці системи збалансованих показників;
  • Контроль над веденням Товариств з обмеженою відповідальністю (з ПДВ) (12 юридичних особи).

Заступник фінансового директора -Головний бухгалтер (Підлеглих - 2 бухгалтера) штат 80 людей.

FIORI COMPANY

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 11 місяців

06.2018 - 05.2020

  • Планування фінансової діяльності підприємства;
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
  • Складання платіжного календаря та контроль його виконання;
  • Контроль виконання бюджету і досягнення запланованих показників;
  • Складання управлінських звітів (Бюджет доходів та видатків (P&L), бюджет руху грошових коштів (CASH Flow), Баланс);
  • Розподіл грошових потоків;
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • Фінансовий аналіз та розрахунок рентабельності проектів;
  • Перевірка заявок на оплату і рахунків на відповідність фінансовим планом;
  • Контроль роботи відділу бухгалтерії;
  • Бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік на Підприємстві в 8.2 УТП;
  • Участь у досягненні фінансових показників ефективності роботи компанії;
  • Співпраця з Державними органами України (ДФС України, Державна служба статистики, Державна митна служба, Міністерства України);
  • Досвід роботи з банками України;
  • Фінансовий аналіз, бізнес-планування, управління фінансовими потоками, контроль за рухом грошових коштів;
  • Знання в області менеджменту і адміністрування, податкового і фінансового обліку, економічного аналізу, юридичних питань ведення бізнесу;.
  • Контроль складання і здача бухгалтерської, податкової звітності;
  • Складання внутрішньої фінансової звітності;
  • Контроль нарахування та виплата зарплати працівникам;
  • Складання та здача статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду;
  • Контроль і участь в розробці договорів господарської діяльності компанії;
  • Контроль зовнішньоекономічного діяльності Підприємства (ВМД, підписання контрактів з нерезидентами, контроль за розрахунками з контрагентами , співпраця з митними брокерами);
  • Проведення внутрішнього аудиту та аналізу господарсько-фінансової діяльності;
  • Участь в розробці системи збалансованих показників;
  • Контроль над веденням Товариств з обмеженою відповідальністю (з ПДВ) (три юридичних особи) та фізичних осіб підприємств різних форм власності (до двадцяти фізичних осіб).

Головний бухгалтер (єдиний) штат 8 людей.

ТОВ “Аква"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 6 місяців

07.2016 - 01.2018

  • Бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік на Підприємстві в 8.2 УТП;
  • Внутрішній аудит дотримання фінансової політики підприємства;
  • Участь у досягненні фінансових показників ефективності роботи компанії;
  • Співпраця з Державними органами України (ДФС України, Державна служба статистики, Державна митна служба, Міністерства України);
  • Досвід роботи з банками України;
  • Контроль зовнішньоекономічного діяльності Підприємства (ВМД, підписання контрактів з нерезидентами, контроль за розрахунками з контрагентами , співпраця з митними брокерами);
  • Фінансовий аналіз, бізнес-планування, управління фінансовими потоками, контроль за рухом грошових коштів;
  • Знання в області менеджменту і адміністрування, податкового і фінансового обліку, економічного аналізу, юридичних питань ведення бізнесу;
  • Складання та здача статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду.

Головний бухгалтер (Підлеглих - 2 бухгалтера) штат 30 людей.

ТОВ “Садовий центр”

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

12.2014 - 07.2016

  • Організація і контроль роботи бухгалтерії.
  • Складання і здача бухгалтерської, податкової та управлінської звітності;
  • Складання внутрішньої фінансової звітності;
  • Управління фінансовими потоками, контроль за рухом грошових коштів;
  • Ведення первинного бухгалтерського обліку, виписування податкових накладних;
  • Нарахування та виплата зарплати працівникам;
  • Складання та здача статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду;
  • Кадрова робота: прийом, переведення, звільнення співробітників;
  • Робота з банківською і касовою дисципліною, облік основних засобів, інвентаризація;
  • Податкове планування;
  • Своєчасне відстеження податкового законодавства;
  • Контроль і участь в розробці договорів господарської діяльності компанії.

Економіст з фінансової роботи

ТОВ “BALTIC MASTER UKRAINE”

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

08.2013 - 06.2014

  • Фінансовий та управлінського обліку на Підприємстві в 1С;
  • Нарахування та виплата зарплати працівникам;
  • Співпраця з банками України;
  • Контроль діяльності зовнішньоекономічного відділу;
  • Фінансовий аналізу, бізнес-планування, управління фінансовими потоками, контроль за рухом грошових коштів.

Головний економіст

Київська обласна державна адміністрація Департамент фінансів

Державний сектор

3 роки 11 місяців

05.2009 - 04.2013

  • Формування та контроль виконання обласного бюджету;
  • Аналіз доходів і витрат бюджету області;
  • Контроль соціально-економічних, планових та звітних показників бюджету;
  • Проведення державних фінансових аудитів;
  • Здійснення державного фінансового контролю з виконання бюджету.
  • Контроль надходжень міжбюджетних трансфертів з державного бюджету.

Ключова інформація

  • Оцінка ефективності роботи систем фінансового управління компанії; Організаційне та інформаційне забезпечення фінансової діяльності; Планування, контроль і аналіз фінансового стану компанії; Забезпечення максимізації вартості компанії; Побудова реалістичних бюджетів; Управління робочим капіталом компанії; Оптимізація грошових потоків підприємства; Оцінка інвестиційних проектів; Стратегічний і антикризовий менеджмент.

Навчався в 2 закладах

Тернопольский национальный экономический университет.

"Фінанси і кредит"

Тернополь, 2009

Київський Національний Університет імені Тараса Шевченка

"Геологія корисних копалин України"

Киев, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

• “Фінансовий менеджмент – Управління фінансами підприємства ”

Киев, 2016

 BusinessEducation

 

Диплом  IFA (InstituteofFinancialAccountants) (2016)

Додаткова інформація

ПК-пользователь:

MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Internet, 1С: Підприємства 8.2, "MEDOC", Клиент-Банк, МС MapInfo, Photoshop, Corel Draw, ЛИГА ЗАКОН.

Віталій Васильович

Фінансовий директор

Київ

42 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому