Працював в 8 компаніях   22 роки 7 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес, FMCG, Промисловість та Виробництво

Генеральний директор

ТОВ «Фруктовий Караван»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

03.2022 - до теперішнього часу

  • керівництво всіма службами компанії (фінансова служба,маркетинг,складська, транспортна логістика, закупівля, продажі, технічна служба). Більше 100 осіб у підпорядкуванні;
  • створення регламентів для роботи та взаємодії структурних підрозділів;
  • ефективна реорганізація структури підприємства;
  • управління та мотивація команди, впровадження системи KPI;
  • запровадив процес бюджетування;
  • розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
  • контроль закупівлі та реалізації продуктів харчування через власну торгівельну мережу (16 фірмових магазинів);
  • оптимізація складських операцій (сортування, пакування) для покращення якості продукції;
  • зменшення собівартості товарного асортименту за рахунок залучення прямих імпортерів;
  • розширення клієнтської бази каналу HoReCa вдвічі,
  • розвиток дилерської мережі, підписання контрактів та організація збуту продукції, організація та контроль своєчасних відвантажень продукції, формування та розширення зв’язків з партнерами, моніторинг конкурентів;
  • оптимізація маршрутів служби доставки (власний автопарк);
  • підбір персоналу та контроль стажування, адаптації ;
  • участь в розробці бізнес-планів компанії;
  • запуск проекту по продажу франшизи компанії (управління проектом: продукт, навчання, маркетинг, продажі, розробка, фінанси, HR);
  • забезпечення збільшення обсягів продажів (впровадження програми лояльності Uployal);
  • пошук методів масштабування доходів та прибутковості бізнесу; розвиток місії компанії – культура споживання овочів та фруктів, як цінність збалансованого харчування та екологічності.

Генеральний директор

ТОВ «Safe Glass Factory»

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 місяців

06.2021 - 12.2021

  • забезпечення ефективної та безперебійної роботи підприємства;контроль показників: коефіцієнт використання виробничих потужностей, рівень виконання замовлень клієнтів, операційний прибуток та ін.;
  • операційний контроль за наступними напрямками: закупівля, логістика (складська, транспортна), департамент якості ГП, технічний департамент, комерційний департамент, фінансовий департамент;
  • організація та управління процесами виробництва;
  • розробка, модифікація та супровід регламентів, стандартів роботи, управління клієнтською базою, визначення фокусних та ключових замовників, формування стратегії роботи з ними;
  • розвиток експортних продажів (Молдова, Польща);
  • управління та контроль виконання проекту по імплементації Bitrix24;
  • координація відкриття дистриб’юторських центрів в Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Львові, Одесі та Миколаєві, а також відкриття магазинів фірмової мережі в Бердичеві та Житомирі;
  • ефективна реорганізація структури компанії;
  • підбір кваліфікованого персоналу (хедхантинг ключових фахівців: технічний директор, головний технолог, головний конструктор);
  • проведення навчання та адаптації для керівних позицій;
  • підготовка та впровадження КРІ для менеджерів з продажу;
  • забезпечення виконання плану продажу;
  • впроваджено ряд дій по збільшенню обсягів виробництва (на 15%) та зменшенню кількості браків (за 3 місяця з 12% до 7%);
  • впровадження системи ощадливого виробництва, учасник Кайдзен Клубу Україна;
  • організація роботи структурних підрозділів (до 300 чоловік у підпорядкуванні).

Директор заводу

ТОВ «Бердичівський хлібозавод» (Холдинг «Хлібні інвестиції»)

FMCG

2 роки 2 місяці

01.2019 - 03.2021

  • забезпечення ефективної та безперебійної роботи хлібозаводу, виробництво та реалізація 25 тонн/добу хлібобулочних та кондитерських виробів;
  • реорганізація напрямків виробництва, реалізації, закупівель, введення регламентів робіт для співробітників та взаємодії між службами;
  • впровадження системи ощадливого виробництва, Lean;впровадження тендерних закупівель;
  • розширення покриття збуту хлібобулочних виробів на Вінницьку (1,5 тонн / день) та Хмельницьку областей (1 тонна/ день);
  • розширення фірмової мережі з 28 до 37 магазинів по Житомирській області та Бердичівському району;
  • співпраця з національними та локальними мережами: АТБ, Сільпо, Полісся Продукт, ГК «Альянс», Фора, Фуршет, Наш Край, Spar та ін.;
  • розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;розширення каналу HoReCa;
  • запровадження нових видів продукції: запуск лінії (виробництво лавашу,4 рецептури) з «нуля» (зараз відвантажуємо 30 тонн / місяць);
  • запуск реалізації в фірмовій мережі супутніх товарів (бакалія), що збільшило прибуток на 20%;
  • отримання НАССР на виробництві;
  • перехід на 100% пакування товарів, у тому числі, зміна пакувального матеріалу, дизайну, закупка Flow-pack обладнання;
  • скорочення кредиторської заборгованості по сировині на 36%, а дебіторської заборгованості по retail на 20%;
  • оптимізація маршрутів служби доставки (власний транспорт, 90 одиниць) та контроль показника Customer Service Level, що збільшило кількість відвантажень продукції на 10%;
  • оновлення транспортних засобів для розвезення ГП, а також встановлення дизельної та газової АЗС на території підприємства для заощадження коштів на пальне;
  • навчання персоналу (більше 400 осіб в операційному підпорядкуванні), меценатство (створено футбольну команду «Цар Хліб»), партнерство, участь та перемога в заходах Всеукраїнської асоціації пекарів.

Директор департаменту логістики та закупівель

Барком (ТМ «Родинна ковбаска»)

Промисловість та Виробництво

10 місяців

02.2018 - 12.2018

  • управління логістичними процесами щодо забезпечення 11 областей України продукцією (понад 200 магазинів);
  • оперативне керівництво 5 відділами (складська, транспортна, розподільча логістика, закупівлі та продажу);
  • координація роботи власного автопарку та орендованих автомобілів (понад 200 транспортних засобів від 2 до 20 тонн, спецтехніки, комбайнів та ін.);
  • скорочення кількості повернення готової продукції на 3% за рахунок відмови від неефективних складів - впровадження cross-dock;
  • установка термологерів і холодильного обладнання на автомобілі, аудит температурних режимів складів;
  • централізація закупівель через департамент логістики;
  • управління персоналом (більше 200 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Директор заводу – антикризовий менеджмент

«Мілкіленд-Україна» | «Роменський молочний комбінат» |

Промисловість та Виробництво

1 рік 6 місяців

02.2016 - 08.2017

  • запровадження ефективного бюджетування: отримання актуальних даних по формуванню собівартості продукції, зроблено калькуляцію на всю лінійку продуктів, відмова від SKU, які не генерують дохід;
  • координування процесу отримання євро номеру (1 з 5 заводів на той момент в Україні), що дозволило підприємству експортувати ГП;
  • введення точок контролю на всіх виробничих процесах;
  • ефективна робота з втратами на виробництві (сировина, упаковка);
  • впровадження механізмів і процедур, які дозволили економити близько 30% на втратах (газ, вода і електроенергія);
  • збільшення оборотного капіталу заводу за рахунок продажу застарілого обладнання (танки-охолоджувачі, «молоковози»), а також реалізовано близько 200 тонн металобрухту;
  • виявлення і усунення причини втрат на виробництві;
  • оптимізація складської логістики, зниження кількості запасів в середньому в 3 рази;
  • запровадження давальницької схеми роботи з постачальниками;
  • зниження транспортних витрат на 20% за рахунок оптимізації транспортного парку та відмова від неефективних маршрутів;
  • впровадження системи щоденних нарад з доповіддю план / факт для налагодження комунікації між керівниками структурних підрозділів;
  • управління персоналом (більше 400 чоловік в операційному підпорядкуванні).

Операційний директор

ГК «Глобино» | «Глобинський маслосирзавод»

FMCG

1 рік 3 місяці

11.2014 - 02.2016

  • за 1,5 року збитковий завод виведений на 10-мільйонний прибуток;
  • ефективна робота з втратами на виробництві (сировина, упаковка);
  • оптимізація організаційної структури, за рахунок чого зменшено навантаження на «ФОП» ( 17%), переведено співробітників на погодинну оплату праці, впроваджено KPI;
  • розробка і реалізація стратегії закупівель, що дозволило знизити собівартість готової продукції та збільшити прибуток заводу на 20%;
  • розроблено та впроваджено план розширення виробництва, оновлено виробниче обладнання;
  • внесення змін в процес роботи департаменту контролю якості, що зменшило повернення ГП від продуктових мереж з 3% до 1,5%;
  • мінімізація дебіторської заборгованості за рахунок повернення більше 4 млн.грн

Директор департаменту закупівель

СВК «Молоко-Країна», ДП «Мілкіленд Україна»

FMCG

1 рік 5 місяців

08.2012 - 01.2014

  • проведення тендерів, контроль закупок, постачання сировини на виробничі майданчики;
  • управління запасами, аналіз ринку, вибір постачальників та укладання контрактів;
  • автоматизація процесу закупівель;
  • за рахунок ряду програм було привернуто більше 4 тисяч членів молочного кооперативу за 1 рік;
  • формування закупівельної політики, яка приносила на 80 тонн / добу молока більше прогнозованих обсягів;
  • впровадження ISO, регулярних контрольних приймань молока (сировини) за кількісними та якісними показниками;
  • оптимізація логістики збирання молока, що знизило транспортні витрати на 10%;
  • результат діяльності: збільшення оборотності складських запасів;
  • зменшення закупівельних цін на сировину, шляхом тендерних закупівель.

Керівник відділу закупівель сировини

ПАТ «Галактон», Danone-Ukraine

FMCG

11 років 6 місяців

02.2001 - 08.2012

  • за 3 роки з позиції спеціаліста по закупівлі молока сировини, (оцінка якості безпосередньо на фермах, надання консультаційних послуг при лікуванні великої рогатої худоби), перейшов на позицію начальника відділу закупівель молока сировини та молочних інгредієнтів;
  • в період дефіциту сировини на внутрішньому ринку уклав договори з постачальниками з Прибалтики та Голландії, таким чином організував безперебійне забезпечення сировиною виробництво;
  • керував повним циклом закупівель, а також транспортною та складською логістикою;
  • координував процес перепродажу надлишків сировини (СОМ, масло, вершки..);
  • впровадив проект з розвитку фермерських господарств, що знизило вплив сезонності на поставки молока;
  • координував проект по запуску лінії дитячого харчування, в тому числі привернув господарства зі статусом сировини для дитячого харчування (Українська Молочна Компанія, АФ «Плешкані») більше 40 тонн / добу.

Ключова інформація

Навчався в 3 закладах

Бізнес-школа «City Business School»

МВА General Intensive. Логістика

Київ, 2023

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Менеджер по логістиці

Київ, 2011

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Лікар ветеринарної медицини

Київ, 2001

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Додаткова інформація

Ключові компетенції

  • 16 років досвіду роботи у виробничо-торгівельних підприємствах міжнародного та національного рівня, з яких більше 5 років на позиціях СЕО та СОО;
  • антикризове управління підприємствами, підвищення рентабельності бізнесу;
  • запуск компаній з «нуля»;
  • підвищення комерційної ефективності бізнесу;
  • впровадження ощадливого виробництва;
  • планування та організація виробничих процесів;
  • скорочення матеріальних, фінансових і трудових витрат на виробництві;зниження собівартості ГП;
  • впровадження та вдосконалення системи якості на виробництві;
  • проведення переговорів на рівні ТОП-менеджменту компаній, таких як: АТБ, Сільпо, Cargill, ЛС-ТРАНС, McDonald's, Терра Фуд, Лакталис Украина, PepsiCo, UkrLandFarming, Кернел, Клуб Сыра, Астарта-Киев, Tetra Pak, Chr. Hansen, ИКФ Сервис;
  • управління командами понад 400 осіб.

Костянтин Володимирович

Директор департаменту закупівель / логістики

Київ

45 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому