Працював в 8 компаніях 22 роки 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес, FMCG, Промисловість та Виробництво
Генеральний директор
ТОВ «Фруктовий Караван»
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 8 місяців
03.2022 - до теперішнього часу
- керівництво всіма службами компанії (фінансова служба,маркетинг,складська, транспортна логістика, закупівля, продажі, технічна служба). Більше 100 осіб у підпорядкуванні;
- створення регламентів для роботи та взаємодії структурних підрозділів;
- ефективна реорганізація структури підприємства;
- управління та мотивація команди, впровадження системи KPI;
- запровадив процес бюджетування;
- розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;
- контроль закупівлі та реалізації продуктів харчування через власну торгівельну мережу (16 фірмових магазинів);
- оптимізація складських операцій (сортування, пакування) для покращення якості продукції;
- зменшення собівартості товарного асортименту за рахунок залучення прямих імпортерів;
- розширення клієнтської бази каналу HoReCa вдвічі,
- розвиток дилерської мережі, підписання контрактів та організація збуту продукції, організація та контроль своєчасних відвантажень продукції, формування та розширення зв’язків з партнерами, моніторинг конкурентів;
- оптимізація маршрутів служби доставки (власний автопарк);
- підбір персоналу та контроль стажування, адаптації ;
- участь в розробці бізнес-планів компанії;
- запуск проекту по продажу франшизи компанії (управління проектом: продукт, навчання, маркетинг, продажі, розробка, фінанси, HR);
- забезпечення збільшення обсягів продажів (впровадження програми лояльності Uployal);
- пошук методів масштабування доходів та прибутковості бізнесу; розвиток місії компанії – культура споживання овочів та фруктів, як цінність збалансованого харчування та екологічності.
Генеральний директор
ТОВ «Safe Glass Factory»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
6 місяців
06.2021 - 12.2021
- забезпечення ефективної та безперебійної роботи підприємства;контроль показників: коефіцієнт використання виробничих потужностей, рівень виконання замовлень клієнтів, операційний прибуток та ін.;
- операційний контроль за наступними напрямками: закупівля, логістика (складська, транспортна), департамент якості ГП, технічний департамент, комерційний департамент, фінансовий департамент;
- організація та управління процесами виробництва;
- розробка, модифікація та супровід регламентів, стандартів роботи, управління клієнтською базою, визначення фокусних та ключових замовників, формування стратегії роботи з ними;
- розвиток експортних продажів (Молдова, Польща);
- управління та контроль виконання проекту по імплементації Bitrix24;
- координація відкриття дистриб’юторських центрів в Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Львові, Одесі та Миколаєві, а також відкриття магазинів фірмової мережі в Бердичеві та Житомирі;
- ефективна реорганізація структури компанії;
- підбір кваліфікованого персоналу (хедхантинг ключових фахівців: технічний директор, головний технолог, головний конструктор);
- проведення навчання та адаптації для керівних позицій;
- підготовка та впровадження КРІ для менеджерів з продажу;
- забезпечення виконання плану продажу;
- впроваджено ряд дій по збільшенню обсягів виробництва (на 15%) та зменшенню кількості браків (за 3 місяця з 12% до 7%);
- впровадження системи ощадливого виробництва, учасник Кайдзен Клубу Україна;
- організація роботи структурних підрозділів (до 300 чоловік у підпорядкуванні).
Директор заводу
ТОВ «Бердичівський хлібозавод» (Холдинг «Хлібні інвестиції»)
FMCG
2 роки 2 місяці
01.2019 - 03.2021
- забезпечення ефективної та безперебійної роботи хлібозаводу, виробництво та реалізація 25 тонн/добу хлібобулочних та кондитерських виробів;
- реорганізація напрямків виробництва, реалізації, закупівель, введення регламентів робіт для співробітників та взаємодії між службами;
- впровадження системи ощадливого виробництва, Lean;впровадження тендерних закупівель;
- розширення покриття збуту хлібобулочних виробів на Вінницьку (1,5 тонн / день) та Хмельницьку областей (1 тонна/ день);
- розширення фірмової мережі з 28 до 37 магазинів по Житомирській області та Бердичівському району;
- співпраця з національними та локальними мережами: АТБ, Сільпо, Полісся Продукт, ГК «Альянс», Фора, Фуршет, Наш Край, Spar та ін.;
- розвиток сегменту продаж B2B, B2C, B2G;розширення каналу HoReCa;
- запровадження нових видів продукції: запуск лінії (виробництво лавашу,4 рецептури) з «нуля» (зараз відвантажуємо 30 тонн / місяць);
- запуск реалізації в фірмовій мережі супутніх товарів (бакалія), що збільшило прибуток на 20%;
- отримання НАССР на виробництві;
- перехід на 100% пакування товарів, у тому числі, зміна пакувального матеріалу, дизайну, закупка Flow-pack обладнання;
- скорочення кредиторської заборгованості по сировині на 36%, а дебіторської заборгованості по retail на 20%;
- оптимізація маршрутів служби доставки (власний транспорт, 90 одиниць) та контроль показника Customer Service Level, що збільшило кількість відвантажень продукції на 10%;
- оновлення транспортних засобів для розвезення ГП, а також встановлення дизельної та газової АЗС на території підприємства для заощадження коштів на пальне;
- навчання персоналу (більше 400 осіб в операційному підпорядкуванні), меценатство (створено футбольну команду «Цар Хліб»), партнерство, участь та перемога в заходах Всеукраїнської асоціації пекарів.
Директор департаменту логістики та закупівель
Барком (ТМ «Родинна ковбаска»)
Промисловість та Виробництво
10 місяців
02.2018 - 12.2018
- управління логістичними процесами щодо забезпечення 11 областей України продукцією (понад 200 магазинів);
- оперативне керівництво 5 відділами (складська, транспортна, розподільча логістика, закупівлі та продажу);
- координація роботи власного автопарку та орендованих автомобілів (понад 200 транспортних засобів від 2 до 20 тонн, спецтехніки, комбайнів та ін.);
- скорочення кількості повернення готової продукції на 3% за рахунок відмови від неефективних складів - впровадження cross-dock;
- установка термологерів і холодильного обладнання на автомобілі, аудит температурних режимів складів;
- централізація закупівель через департамент логістики;
- управління персоналом (більше 200 чоловік в операційному підпорядкуванні).
Директор заводу – антикризовий менеджмент
«Мілкіленд-Україна» | «Роменський молочний комбінат» |
Промисловість та Виробництво
1 рік 6 місяців
02.2016 - 08.2017
- запровадження ефективного бюджетування: отримання актуальних даних по формуванню собівартості продукції, зроблено калькуляцію на всю лінійку продуктів, відмова від SKU, які не генерують дохід;
- координування процесу отримання євро номеру (1 з 5 заводів на той момент в Україні), що дозволило підприємству експортувати ГП;
- введення точок контролю на всіх виробничих процесах;
- ефективна робота з втратами на виробництві (сировина, упаковка);
- впровадження механізмів і процедур, які дозволили економити близько 30% на втратах (газ, вода і електроенергія);
- збільшення оборотного капіталу заводу за рахунок продажу застарілого обладнання (танки-охолоджувачі, «молоковози»), а також реалізовано близько 200 тонн металобрухту;
- виявлення і усунення причини втрат на виробництві;
- оптимізація складської логістики, зниження кількості запасів в середньому в 3 рази;
- запровадження давальницької схеми роботи з постачальниками;
- зниження транспортних витрат на 20% за рахунок оптимізації транспортного парку та відмова від неефективних маршрутів;
- впровадження системи щоденних нарад з доповіддю план / факт для налагодження комунікації між керівниками структурних підрозділів;
- управління персоналом (більше 400 чоловік в операційному підпорядкуванні).
Операційний директор
ГК «Глобино» | «Глобинський маслосирзавод»
FMCG
1 рік 3 місяці
11.2014 - 02.2016
- за 1,5 року збитковий завод виведений на 10-мільйонний прибуток;
- ефективна робота з втратами на виробництві (сировина, упаковка);
- оптимізація організаційної структури, за рахунок чого зменшено навантаження на «ФОП» ( 17%), переведено співробітників на погодинну оплату праці, впроваджено KPI;
- розробка і реалізація стратегії закупівель, що дозволило знизити собівартість готової продукції та збільшити прибуток заводу на 20%;
- розроблено та впроваджено план розширення виробництва, оновлено виробниче обладнання;
- внесення змін в процес роботи департаменту контролю якості, що зменшило повернення ГП від продуктових мереж з 3% до 1,5%;
- мінімізація дебіторської заборгованості за рахунок повернення більше 4 млн.грн
Директор департаменту закупівель
СВК «Молоко-Країна», ДП «Мілкіленд Україна»
FMCG
1 рік 5 місяців
08.2012 - 01.2014
- проведення тендерів, контроль закупок, постачання сировини на виробничі майданчики;
- управління запасами, аналіз ринку, вибір постачальників та укладання контрактів;
- автоматизація процесу закупівель;
- за рахунок ряду програм було привернуто більше 4 тисяч членів молочного кооперативу за 1 рік;
- формування закупівельної політики, яка приносила на 80 тонн / добу молока більше прогнозованих обсягів;
- впровадження ISO, регулярних контрольних приймань молока (сировини) за кількісними та якісними показниками;
- оптимізація логістики збирання молока, що знизило транспортні витрати на 10%;
- результат діяльності: збільшення оборотності складських запасів;
- зменшення закупівельних цін на сировину, шляхом тендерних закупівель.
Керівник відділу закупівель сировини
ПАТ «Галактон», Danone-Ukraine
FMCG
11 років 6 місяців
02.2001 - 08.2012
- за 3 роки з позиції спеціаліста по закупівлі молока сировини, (оцінка якості безпосередньо на фермах, надання консультаційних послуг при лікуванні великої рогатої худоби), перейшов на позицію начальника відділу закупівель молока сировини та молочних інгредієнтів;
- в період дефіциту сировини на внутрішньому ринку уклав договори з постачальниками з Прибалтики та Голландії, таким чином організував безперебійне забезпечення сировиною виробництво;
- керував повним циклом закупівель, а також транспортною та складською логістикою;
- координував процес перепродажу надлишків сировини (СОМ, масло, вершки..);
- впровадив проект з розвитку фермерських господарств, що знизило вплив сезонності на поставки молока;
- координував проект по запуску лінії дитячого харчування, в тому числі привернув господарства зі статусом сировини для дитячого харчування (Українська Молочна Компанія, АФ «Плешкані») більше 40 тонн / добу.
Ключова інформація
Навчався в 3 закладах
Бізнес-школа «City Business School»
МВА General Intensive. Логістика
Київ, 2023
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Менеджер по логістиці
Київ, 2011
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Лікар ветеринарної медицини
Київ, 2001
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Додаткова інформація
Ключові компетенції
- 16 років досвіду роботи у виробничо-торгівельних підприємствах міжнародного та національного рівня, з яких більше 5 років на позиціях СЕО та СОО;
- антикризове управління підприємствами, підвищення рентабельності бізнесу;
- запуск компаній з «нуля»;
- підвищення комерційної ефективності бізнесу;
- впровадження ощадливого виробництва;
- планування та організація виробничих процесів;
- скорочення матеріальних, фінансових і трудових витрат на виробництві;зниження собівартості ГП;
- впровадження та вдосконалення системи якості на виробництві;
- проведення переговорів на рівні ТОП-менеджменту компаній, таких як: АТБ, Сільпо, Cargill, ЛС-ТРАНС, McDonald's, Терра Фуд, Лакталис Украина, PepsiCo, UkrLandFarming, Кернел, Клуб Сыра, Астарта-Киев, Tetra Pak, Chr. Hansen, ИКФ Сервис;
- управління командами понад 400 осіб.
Костянтин Володимирович
Костянтин Володимирович
Директор департаменту закупівель / логістики
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому