Працювала в 3 компаніях 7 років 1 місяць
FMCG, Фармацевтика
Head of Digital групи компаній холдингу "Київхліб" (Керівник відділу інтернет-маркетингу)
Київхліб
FMCG
4 роки 5 місяців
08.2021 - до теперішнього часу
- Управління відділом Digital-маркетингу із 8 людей
- Участь у плануванні маркетингового бюджету на місяць/квартал/рік
- Управління інтернет-ресурсами групи-компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, YouTube-канал, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Meta Business Suite, Facebook Commerce Manager і т.д.
- Розробка Digital-стратегій для групи компаній холдингу "Київхліб"
- Розробка SMM-стратегій та стратегій influencer-маркетингу для брендів групи-компанії в сегменті FMCG, B2B, Rateil (5 ТМ)
- Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
- Презентація та захист стратегій для директорів всіх business unit
- Участь у розробці цифрових продуктів групи компаній: сайтів, інтернет-магазину, YouTube-каналу
- Координація робіт з підрядниками: розробка та створення сайтів на CMS Wordpress, створення та розробка фото та відео-матеріалів, контекста реклама в Google Ads
- Координація робіт з департаментом маркетингу групи-компаній та іншими підрозділами та компаніями холдингу
Head of Digital Elfa Group (Керівник Digital-відділу)
ТОВ "Ельфа Лабораторія"
FMCG
1 рік 1 місяць
03.2020 - 03.2021
- Управління відділом Digital-маркетингу із 6 осіб
- Управління та координація усіх інтернет-ресурсів 10 торгових марок компанії: сайти, соц.мережі, Google Ads, Facebook Ads, Facebook Вusiness Мanager, Facebook Commerce Manager і т.д.
- Координація роботи підлегли по створенню SMM-стратегій 10 торгових марок компанії
- Презентація та захист SMM-стратегій для бренд-менежерів та СМО
- Складання медіа-плану по каналах: SMM, PPC, SEO, Target FB + Inst
- Координація робіт з департаментом маркетингу та іншими підрозділами компанії
- Дослідження та аналіз конкурентів, ринкових трендів
- Розробка системи мотивації та KPI співробітників відділу
Head of Digital міжнародної компанії Herbion
Herbion
Фармацевтика
1 рік 7 місяців
09.2018 - 03.2020
- Управління командою з 3 людей
- Участь у складанні маркетингового бюджету на місяць/рік
- Розробка системи сайтів компанії для представництв у 13 країнах на CMS Wordpress
- Пошук підрядників для створення сайту
- Написання технічного завдання на створення системи сайтів на CMS Wordpress
- Перевірка виконаної роботи на всіх етапах розробки сайту
- Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів
- Координація робіт з представниками 13 країн
- Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів
- Налаштування та запуск рекламних каманій Google Ads: пошукова, GDN, відео-реклама
- Налаштування та запуск рекламних каманій Yandex.direct: реклама на пошуку (текстово-графічні оголошення, банери на пошуку), реклама в РСЯ
- Аналіз рекламних кампаній: CPC, CPM, CTR
- Планування рекламних кампаній у Facebook, Instagram, Вконтакті, Однокласники
- Робота з influencer-маркетингом: розробка стратегії, погодження бюджету, підбір блогерів, написання ТЗ для блогерів
- Робота з контент-маркетингом: написання текстів для 7 розділів сайту, написання текстів для соц.метеж, створення ТЗ для блогерів
- Замовлення фото та відеороликів для компанії: складання ТЗ для фотографа та відеографа
Ключова інформація
- управління командою
- робота з Googlе Anatics
- робота з Googlе Ads, Fb Ads
- аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії
- розробка та впровадження Digital та SMM стратегій
- розробка та адміністрування сайтів
- робота з контент-маркетингом
- координація робіт з підрядниками та іншими відділами компанії
- базовий SEO-аудит сайту
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Фінансово-економічний, фінанси та кредит
Київ, 2011
Фаховий економічний коледж Державного вищого навчального закладу "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Економіка і підприємництво, финансы
Київ, 2008
Курси, тренінги, сертифікати
Labа, PR-комунікації (диплом)
- Завдання та функції PR-менеджера та зона відповідальності.
- Цільові аудиторії та PR-інструменти
- РR-матеріали: прес-реліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроект. Фото- та відеоматеріали.
- Особливості роботи з журналістами
- Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- Антикризовий PR
- Репутація в Digital
Laba, Стратегічний маркетинг (диплом)
- Визначення трендів поколінь
- Аналіз макро- та мікросередовища
- SWOT- і TOWS-аналіз
- Аналізу портфеля продукціїVRIN/VRIO: характеристики та конкурентні переваги
- Позиціювання бренду
- Маркетинговий мікс та його впровадження
Диплом Genius.Space: Комплексний інтернет-маркетинг
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів
- Робота з email-маркетингом
- Ефективне налаштування рекламних кампаній в соц.мережах
- Робота з Google Ads та Google Analytics
- Технічна оптимізація сайтів
- Робота з YouTube-каналами
- Робота з Telegram-каналами
Genius.Space: Професія SEO-спеціаліст 4.0
PPC World: Основи Google Ads (Теоретичний курс)
PPC World: Курс по Яндекс.Дірект (Теоретичний курс)
Google Digital Workshop Основы цифрового маркетинга
Курс от Гугл по интернет-маркетингу. Среди тематик курса: обучение писать клиентам электронные письма, первые шаги в интернет-маркетинге для рекламы бизнеса, начало работы с поисковыми системами, оптимизация поисковых кампаний, SMM, работа с Google Analytics и многие другие
Расширенный курс по Google Аналитике от Google Analytics Academy
Начало работы с Google Аналитикой 360 от Google Analytics Academy
Laba: Бренд-менеджмент
Laba: Стратегічний маркетинг
Мария
Мария
Керівник відділу маркетингу

Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому