Працювала в 4 компаніях 7 років 5 місяців
IT
3D Character Artist
Sharkmob
IT
2 роки 7 місяців
04.2022 - до теперішнього часу
- Моделювання low-poly та hi-poly моделей (Maya).
- Симуляція одягу у Marvelous Designer.
- Скульптинг (Zbrush).
- Ретопологія Maya.
- Розгортка в UVLayout та Maya з дотриманням texel density.
- запікання карт (normal map, curvature, ambient, etc) - marmoset.
- Текстурування Substance Painter, Substance Designer, Photoshop.
- Створення LOD's.
- Імпорт та налаштування ігрового асета в двигуні. (Unreal Engine 4,5)- Perforce.
Портфоліо можна переглянути тут:
annushka1602.artstation.com
Middle 3D Artistс
Ulysses Graphics
IT
2 місяці
01.2022 - 03.2022
- Моделювання low-poly та hi-poly моделей (Maya).
- Створення модульних ассетів.
- Скульптинг ancient environment (Zbrush).
- Ретопологія Maya.
- Розгортка під унікальні та тайлові текстури. Дотримання texel density.
- запікання карт (normal map, curvature, ambient, etc) - marmoset.
- Текстурування Substance Painter, Substance Designer, Photoshop.
- Створення LOD's.
- Імпорт та налаштування ігрового асета в двигуні. (Unreal Engine 5)
- Perforce.
3D artistс
Freelance
IT
3 роки
12.2018 - 12.2021
- Скульптинг персонажів, портретів, статуй та ін.
- Створення hi-poly та low-poly моделей.
- Симуляція одягу у Marvelous Designer.
- Ретопологія.
- Розгортка під унікальні та тайлові текстури. Дотримання texel density.
- запікання карт (normal map, curvature, ambient, etc) - marmoset.
- Текстурування Substance Painter, Photoshop, Mari під pbr.
- Створення текстур у Substance Designer.
- Створення LOD's.
- Імпорт та налаштування ігрового асета в двигуні. (Unreal Engine)
Портфоліо можна переглянути тут:
annushka1602.artstation.com
Envirionment 3d artist
Vostok games
IT
1 рік 4 місяці
07.2017 - 11.2018
- Моделювання low-poly та hi-poly моделей (3dsmax, Maya).
- Симуляція одягу у Marvelous Designer.
- Скульптинг (Zbrush).
- Ретопологія 3D-coat, Maya.
- Розгортка в UVLayout та Maya з дотриманням texel density.
- запікання карт (normal map, curvature, ambient, etc) - marmoset.
- Текстурування Substance Painter та Ddo, Photoshop.
- Створення LOD's.
- Імпорт та налаштування ігрового асета в двигуні. (Unreal Engine)
Портфоліо можна переглянути тут:
annushka1602.artstation.com
Ключова інформація
- Currently improving my knowledge of anatomy with Scott Eaton's course: www.scott-eaton.com/digital-figure-sculpture for character creation. Have an experience of character creation for Bloodhunt project, based on Unreal Engine 4 and 5. Also was attended to development of a few AAA games (Survarium, Fear the wolves, Bloodhunt and some other projects under NDA, which are including VR projects, post production of scans of human). Good understanding of different pipelines, for props, environment to characters creation. Good understanding the balance between artistic and business side of games creation. Able to analyze feedback and implement the feedback. Also have an experience of supporting outsourcing teams with valuable feedback. The willingness to keep learning new programs and techniques. Сonfident knowledge in applying traditional art skills to my workflow such as scene composition, silhouettes, color, and lighting.
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вище середнього
Українська
рідна
Анна
Анна
3D Artist \ CG Sculptor
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 тиждень тому