Працювала в 4 компаніях   24 роки 4 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для бізнесу - інше, Банки

Казначей

Товариство з обмеженою відповідальністю

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 8 місяців

02.2021 - до теперішнього часу

Формування та ведення платіжного календаря, погодження заявок на оплату, формування реєстру платежів (організація та контроль внутрішньо групових розрахунків, розподілення грошових коштів між рахунками) забезпечення ефективності використання грошових ресурсів у співвідношенні з планом платежів, робота в різних системах клієнт-банків. Рознесення банківских виписок на щоденній основі прихід/витрати (в розрізі договорів, статей та ЦФО) в 1С.8.3, контроль залишків на рахунках;Ефективне управління ліквідністю грошових потоків (розміщення коштів на короткострокові депозити (овернайт), платіжні дні). Формування звіту про рух грошових коштів;Відкриття/закриття банківських рахунків, підготовка пакету документів при внесенні змін в реєстраційні дані компанії (зміна директора, адреси, актуалізація інформації). Организація роботи з банками стосовно РКО (відкриття/закриття та супровід рахунків, «Зарплатный проект», погодження індивідуальных тарифів на обслуговування, оформлення електронних ключів, продовження сертифікатів для роботи в системі «Клієнт-банк» та ін.); Зовнішньоекономічні операції (експорт, імпорт, продаж та купівля валюти, погодження курса з купівлі/продажу валюти). Маю досвід перевода зовнішньоекономічних контрактів з одного банку на обслуговування в інший. Погодження контрактів ЗЕД з банками, супровід експортних та імпортних операцій;Залучення додаткового фінансування (проведення переговорів, аналіз та погодження умов кредитування). Збір та подача в банк документів для погодження (кредитних ліній, факторинг, овердрафт, оформлення банківських гарантій), контроль виконання умов договорів та фінансових ковенант, подача фін. звітності в банк.Контроль кредиторської та дебіторської заборгованостей (написання тех. задач по створенню звітів в 1С: про стан дебіторської/кредиторської заборгованостей, для подальшої роботи);Участь у процесі бюджетування (план, факт, відхилення), контроль за эфективним використанням грошових коштів (аналіз сум и контрагентів);Взаємодія з аудиторами з питань підготовки та перевірці документів;Написання ТЗ пов`язаних з процесом автоматизації казначейства (управління грошовими коштами, еквайрінг, заявки на витрати грошових коштів на основі рахунків на оплату, імпорт/експорт інформації в/з кліент банку з 1С:);Керівництво, розвиток та організація ефективної роботи спеціалістів казначейства. (Написання посадових інструкцій, написання технічних карт, регламентів), організація безперебійної операційної діяльності;

Главный казначей

Компания

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

01.2018 - 02.2021

.- Формирование и ведение платежного календаря, согласование заявок на оплату, формирование реестра платежей (организация и контроль внутригрупповых расчетов, распределение денежных средств между счетами,) обеспечение эффективности использования денежных ресурсов в соответствии с планом платежей, работа в различных системах клиент-банков;- Разнесение банковских выписок на ежедневной основе приход/расход (в разрезе договоров, статьям и ЦФО) в 1С.8.3, контроль остатков;- Эффективное управление ликвидностью денежных потоков (размещение средств на краткосрочные депозиты(овернайт), платежные дни);

Начальник отдела казначейства

Компания

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 9 місяців

04.2016 - 01.2018

.- Участие в процессе бюджетирования (план, факт, отклонения), контроль за эффективным использованием денежных средств, недопущение их нерационального расходования (анализ сумм и контрагентов);- Написание ТЗ связанных с процессом автоматизации казначейства (управлениями денежными средствами, эквайринг, заявки на расход денежных средств на основании счетов на оплату, импорт/экспорт информации в/из клиент банк из 1С:);- Руководство и развитие сотрудников казначейства. (Составление должностных инструкций, написание тех.карт, регламентов);- Ответы на аудиторские запросы с предоставлением запрашиваемой информации и заполнением документов;

Заместитель начальника отдела обслуживания юридических лиц

ПАТ «Банк»

Банки

15 років 7 місяців

08.2000 - 03.2016

  • Открытие текущих, депозитных, карточных счетов для юридических лиц (корпоративные карты);
  • Оформление и сопровождение зарплатных проектов (заключение договоров, согласование комиссий, заведение карт) ;
  • Финансовый мониторинг(идентификация клиентов юр.лиц., обработка анкет-опросников от юр.лиц.);
  • Осуществление РКО клиентов банка (платежные поручения на бумажных носителях и ч/з «Клиент-банк», денежные чеки, оформление денежных чековых книжек, продажа бланков векселей, внесение наличных, оформление операций по выдаче розменной монеты, зачисление инкассации на счета клиентов, 3720 разбор невыясненных сумм, 2902 проведение платежей без открытия счета., 2602 контроль платежей с будующей датой валютирования, списание комиссий за РКО, начисление и выплата процентов по текущим счетам юр. лиц.)
  • Аресты, платежные требования, инкасовые поручения по счетам юр.лиц;
  • Знание банковских продуктов, консультации клиентов, подготовка информации по запросам аудиторских компаний, справки, выписки по запросам клиентов (по оборотам, наличии счетов и т.д.);
  • Последконтроль внешних и внутренних платежей, работа с проблемной задолженностью по РКО, проведение ревизий в кассе;
  • Свод документов дня подразделения и своевременная передача в архив для хранения, участие в разработке тарифов, договоров, положений, знание нормативных документов НБУ;

· Знание ПК на уровне пользователя (MS Word, MS Excel, Интернет, Outlook, Скрудж, БАРС, МЕБИУС, «WAY 4», Учетная программа 1С.8.3, АХАРТА, Bitrix 24, MS Office)

Навчалась в 2 закладах

Киевский национальный торгово-экономический университет

Специальность “Финансы”

Киев, 2004

Киевский торгово-экономический колледж

Специальность “Бухгалтерский учет”

Киев, 2000

Володіє мовами

Англійська

базовий

School Lasma Studio, level- elementary 2

Курси, тренінги, сертифікати

Microsoft EXCEL (Професійний рівень)

Київ, 2022

Людмила

Казначей на предприятии, финансовый менеджер

Київ

1 000 $

46 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 5 місяців тому