Працював в 6 компаніях   14 років 4 місяці

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO, Транспорт та Логістика, Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор

Директор

ТОВ «Автоцентр Суми»

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 роки 1 місяць

09.2020 - до теперішнього часу

Основні обов'язки:

  • розробка бюджету компанії та забезпечення його виконання
  • підвищення дохідності та ефективності структурних підрозділів і компанії в цілому
  • організація процесів продажу та обслуговування клієнтів компанії (покупці автомобілів і клієнти автосервісу)
  • розробка і реалізація плану дій для виведення підприємства зі збитків, контроль за фінансовим станом компанії заміна, розвиток, навчання персоналу

Ключові досягнення:

  1. Виведення підприємства "в плюс" за 5 месяців, покращення в 2 рази фінансовых результатів за 2021 рік (в порівнянні з 2020-м).
  2. Зниження на 80% відтоку клієнтів компанії, організація роботи з втраченими клієнтами.
  3. Заміна і навчання персоналу на ключових позиціях, формування ефективної команди.

Team leader (Керівник групи)

ACTED

Недержавні організації / NGO

2 місяці

10.2022 - 12.2022

Основні обов'язки:

  • взаємодія з органами влади та місцевого самоврядування щодо збору даних на відповідній території
  • підготовка планів переміщень польової групи, координація групи під час збору даних, організація процесу збору даних, відповідно до запланованого маршруту та плану
  • забезпечення організованої та командної роботи збирачів даних;
  • підготовка регулярних звітів про поточну діяльність, виконання адміністративних завдань у підрозділі

Ключові досягнення:

  1. Виконання задач проекту в повному обсязі та за відведений термін.
  2. Відсутність інцидентів з правоохоронними органами.

Начальник відділу розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами

АТ «Укрпошта»

Транспорт та Логістика

1 рік 9 місяців

12.2018 - 09.2020

Основні обов'язки:

  • організація всього циклу продажу поштових послуг корпоративним клієнтам В2В
  • координація і підвищення ефективності роботи відділу в умовах мало зростаючого ринку
  • короткострокове і довгострокове планування, вибір оптимальних пріоритетних напрямків пошуку В2В-клієнтів
  • систематизація роботи з клієнтською базою і портфелем потенційних клієнтів
  • пошук нових клієнтів, розвиток та утримання бази існуючих клієнтів, проведення переговорів на всіх рівнях прийняття рішень
  • участь в маркетингових заходах і активностях
  • мотивація, розвиток компетенцій і навчання співробітників відділу виконання адміністративних функцій у відділі продажу, забезпечення діяльності і якісної взаємодії з іншими підрозділами

Ключові досягнення:

  1. Покращення та оптимізація роботи відділу (відновлені нормальні відносини зі сміжними підрозділами, налагоджена систематична робота з ТОП-клієнтами, більш ефективно перерозподілені обов'язки).
  2. Приріст по внутрішнім посилкам за 2019 рік склав +84%, в порівнянні з 2018 роком. Позитивна динаміка продовжилась також у 2020 році: +55% в порівнянні з 1 півріччям 2019 р.
  3. Вдалось налагодити роботу з великими клієнтами, які раніше відмовились від наших послуг (Таланпром, Сумифітофармація, СТГ-маркет), на час закінчення роботи в компанії всі ці клієнти продовжуються користуватись послугами Укрпошти.

Керівник групи продажу великим клієнтам В2В

ПАТ "Укртелеком"

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки 1 місяць

11.2014 - 12.2018

Основні обов'язки:

  • організація продажу телекомунікаційних послуг великим корпоративних клієнтам В2В
  • реалізація комплексних рішень для вирішення різних бізнес-задач існуючих і нових клієнтів В2В
  • забезпечення якісного обслуговування великих корпоративних клієнтів, зниження рівня дебіторської заборгованості
  • контроль і координація роботи підрозділу для досягнення затверджених KPI і бізнес-задач компаніївпровадження нової методології продажів і нового підходу до продажів у підрозділі
  • бюджетування і планування діяльності підрозділу
  • пошук і відбір персоналу для заміщення вакансій в підрозділі
  • мотивація, професійний розвиток і навчання працівників, виконання інших адміністративних функцій

Ключові досягнення:

  1. Успішне виведення продажів з регіонального ринку на загальноукраїнський.
  2. Реорганізація підходу до процесів продажу та обслуговування клієнтів існуючої команди за короткий термінз регулярним виконанням і перевиконанням KPI групи протягом всього часу роботи.
  3. Розвиток команди. Менеджери з продажу, які були в прямому підпорядкуванні, отримували нагороди: "За кращий контракт по V-PBX", перемога в категорії "Результативність", регулярна участь в ТОП-10 продавців компанії по Україні.

Менеджер з продажу великим клієнтам

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 4 місяці

07.2011 - 11.2014

Основні обов'язки:

  • пошук нових клієнтів, оцінка потенціалу і виявлення потреб, презентація пропозицій компанії
  • підготовка договорів і додатків до них опрацювання замовлень клієнтів, оформлення рахунків та інших документів
  • визначення потреб існуючих клієнтів щодо обсягу та асортименту послуг, підготовка відповідних пропозицій для клієнтів
  • супроводження продажів до моменту підписання договору і подальша підтримка клієнтів
  • розвиток бази існуючих клієнтів

Ключові досягнення:

  1. Абонентська база клієнтів Сумської філії виросла за напрямком СМБ на 30%, за напрямком великих клієнтів - на 15%.
  2. Найбільший контракт за результатами 4 кварталу 2012 року (87000 грн).

Контролер-ревизор

КРУ в Сумской области

Державний сектор

1 рік

07.2010 - 07.2011

Основні обов'язки:

  • ревізія фінансової і господарської діяльності підконтрольних підприємств та установ (ревізія каси, основних засобів, перевірка наявності підстав для витрат на маркетингові заходи та інші послуги, перевірка цільового використання грошових коштів)
  • виявлення фактів порушень бюджетного законодавства та інших нормативно-правових актів, формування актів ревізії, контроль за усуненням виявлених порушень

Ключова інформація

  1. Здатність організовувати команду і вести за собою.
  2. Вміння приймати рішення і за їх результат відповідати особисто.
  3. Системний підхід, прагнення до оптимальної організації процесів.
  4. Аналітичне мислення і увага до деталей.
  5. Здатність впливати та вирішувати конфлікті ситуації.
  6. Ефективне ведення переговорів на всіх рівнях, побудова довготривалих відносин з клієнтами.

Навчався в 1 закладі

Сумський державний університет

факультет економіки та менеджменту / спеціаліст з фінансів

Суми, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг "Управління змінами"

Київ, 2017

Тренінг "Лідерство"

Харків, 2016

Тренінг "Ефективний менеджмент"

Харків, 2015

"Стратегії роботи зі складними угодами" від MillerHeiman

Київ, 2013

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

чудове знання ПК, офісних програм, досвід роботи в різних CRM, в 1С 7 і 8 версій

Водійське посвідчення

водійське посвідчення категорії «В», є власний автомобіль, досвід безаварійного водіння та відсутність штрафів понад 6 років

Особисті якості

комунікабельність, ініціативність, пунктуальність, гарні аналітичні навики, стресостійкість

Ділові якості

відповідальність, вибагливість до себе та підлеглих, прагнення до організації чіткого і збалансованого трудового процесу

Наукова діяльність

навчаюсь в аспірантурі Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка

Ігор

Керівник відділу продажу, директор з продажу, комерційний директор, директор

Суми

36 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 4 місяці тому